Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Vargstad var vel... ehm.... 2004/2005 og 2005/2006.

Fyllebu var konge :wee:

Jøss, detta var nesten litt rart. Hvis du sender meg navnet ditt på PM (om du ikke vil si det her), så kanskje det ringer ei bjelle her.

Var mye bra bygdefester på VGS, veit jeg! :thumbup:

Lenke til kommentar
Det er jeg jo, men mye til selskap er du ikke :p
Det er du som skremmer meg med kopimaskiner etc.

Vurderer nesten å bytte forum-nicket til Kopimaskin-Iceman også :p

Stort mer nerd enn meg er det vel vanskelig å bli, rimelig sært å være kopimaskinekspert.

@fisk1

Står da i alle fall fornavn i profilen, men jeg skal ikke skryte på meg noe mer enn den normale flatfylla :p om du slenger meg til på msn kan vi jo alltids konversere litt, alltid greit med litt sladder fra hjemtraktene :wee:

Endret av Iceman™
Lenke til kommentar
@fisk1

Står da i alle fall fornavn i profilen, men jeg skal ikke skryte på meg noe mer enn den normale flatfylla :p om du slenger meg til på msn kan vi jo alltids konversere litt, alltid greit med litt sladder fra hjemtraktene :wee:

Hm, høres ikke så kjent ut med det samme. Men samma det, jeg skal legge deg til jeg. :)

Trivelig med nettverksbygging!

Nå tar jeg kvelden, klokka er jo stilt en time frem og greier. Helt vilt...

God natt, og takk for praten! :fun:

Lenke til kommentar

Woohoo, andre som er våkne :D

Jeg er fylt med cola og stæsj, og tatt av latskapen så jeg orker rett og slett ikke reise meg og gå de to metrene til senga når jeg heller kan sitte her og surfe og spille WoW og høre på Ole Paus og gi faen i at jeg ikke har en døgnrytme og at jeg skal sitte og redigere og klippe konserter og intervju tidlig en mandags morgen.

Lenke til kommentar

Jeg er somewhat trøtt. Våkna på en sofa nede i byen rundt klokka åtte. Gikk ut bare for å finne ut at busser opp starta å gå klokka 10:00, bah. :wee: ... det skal også sies at jeg hadde glemt å stille klokka så jeg kunne alltids klart å trø ihjæl en time i byen men.. jeg endte med å gå hele veien hjem.

Ble en fin søndagstur da. Pent vær i Trondheim ogsånn.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...