L4r5 Skrevet 8. mai 2014 Del Skrevet 8. mai 2014 Er det virkelig noen som tar antirasitisk senter seriøst?De samme som tok SOS Rasisme seriøst. SOS Rasisme var jo også underlagt Antirasistisk Senter tidligere. Lenke til kommentar
E.I. Lonoff Skrevet 8. mai 2014 Del Skrevet 8. mai 2014 Er det virkelig noen som tar antirasitisk senter seriøst?De samme som tok SOS Rasisme seriøst. Feil. Lenke til kommentar
Coa Skrevet 8. mai 2014 Del Skrevet 8. mai 2014 Trenger ikke helg når det er lördag hela veckan. Og jeg flytter til Baltikum. Tjohei Lenke til kommentar
medlem-124997 Skrevet 8. mai 2014 Del Skrevet 8. mai 2014 Noe som har ett liv å låne meg? Jeg trenger ett liv. Mitt består av å jobbe å sove.. Lenke til kommentar
Gyr0 Skrevet 8. mai 2014 Del Skrevet 8. mai 2014 Trenger ikke helg når det er lördag hela veckan. Og jeg flytter til Baltikum. Tjohei haha, ikkeno filippinene på deg skjønte jeg Hva skal du i baltikum ? Lenke til kommentar
medlem-124997 Skrevet 8. mai 2014 Del Skrevet 8. mai 2014 (endret) 15 000,- er lovlig dyr dyrlegeregning når bikkja er blitt bitt av huggorm? Heldigvis hadde kollegaen min forsikring så han måtte bare ut med en tusenlapp Endret 8. mai 2014 av medlem-124997 Lenke til kommentar
Darkbill Skrevet 8. mai 2014 Del Skrevet 8. mai 2014 15 000,- er lovlig dyr dyrlegeregning når bikkja er blitt bitt av huggorm? Heldigvis hadde kollegaen min forsikring så han måtte bare ut med en tusenlapp Du bor jo tross alt i Norge da... Lenke til kommentar
Coa Skrevet 8. mai 2014 Del Skrevet 8. mai 2014 Trenger ikke helg når det er lördag hela veckan. Og jeg flytter til Baltikum. Tjohei haha, ikkeno filippinene på deg skjønte jeg Hva skal du i baltikum ? Fikk et jobbtilbud, så valgte det sikreste alternativet. Godt mulig jeg angrer litt i vinter Lenke til kommentar
Gyr0 Skrevet 8. mai 2014 Del Skrevet 8. mai 2014 Synd. Haha, trenger folk her!Hva slags jobb er det ?Rimelig varmt her for tida. Var 35 grader i dag Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 8. mai 2014 Del Skrevet 8. mai 2014 Nei dæven, Adrian. Du her? Trodde du skydde oss som pesten med tanke på hvor lite du er her inne.Skyr dere da ikke, har bare masse annet å gjøre D: Nedprioriterer du oss med vilje?! :O Ja. Lenke til kommentar
medlem-124997 Skrevet 8. mai 2014 Del Skrevet 8. mai 2014 Begynt en ny ganske snasn fyr på jobb her nå. Han snakker mye med meg når han har sjans og. Men han er visst gæren i fylla. DET gidder jeg ikke... Å være gæren i fylla står ganske langt oppe på den lange lista med dealbreakers. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 8. mai 2014 Del Skrevet 8. mai 2014 Derfor jeg bare drikker øl eller vin. Lenke til kommentar
Gyr0 Skrevet 8. mai 2014 Del Skrevet 8. mai 2014 Begynt en ny ganske snasn fyr på jobb her nå. Han snakker mye med meg når han har sjans og. Men han er visst gæren i fylla. DET gidder jeg ikke... Å være gæren i fylla står ganske langt oppe på den lange lista med dealbreakers. Kanskje han er gæærn på en god måte Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 8. mai 2014 Del Skrevet 8. mai 2014 Nå streamer jeg igjen om noen vil se. Lenke til kommentar
Mr. Hermonella Skrevet 8. mai 2014 Del Skrevet 8. mai 2014 Hvor mye betaler du meg for og stikke innom? Tar gjerne betaling i en undertittel her på diskusjon. Lenke til kommentar
medlem-124997 Skrevet 8. mai 2014 Del Skrevet 8. mai 2014 Begynt en ny ganske snasn fyr på jobb her nå. Han snakker mye med meg når han har sjans og. Men han er visst gæren i fylla. DET gidder jeg ikke... Å være gæren i fylla står ganske langt oppe på den lange lista med dealbreakers. Kanskje han er gæærn på en god måte Utkastelse og utestenging pleier vel være synonymt med negativ oppførsel. Nuvel. The search for the next prey continues! Derfor jeg bare drikker øl eller vin.Flink gutt. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 8. mai 2014 Del Skrevet 8. mai 2014 Derfor jeg bare drikker øl eller vin.Flink gutt. Skal du ikke kjæle meg da? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg