Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hva har skjedd med deg, Lars?

Oooj! Men hvordan fikk sjefen vite om det?

Vite om hva? Hadde ikke gjort det.

Jeg regner med han snakket om egen erfaring;)

Åjaa skjønner, haha! Høres ikke så deilig ut nei.

Lenke til kommentar

Hva har skjedd med deg, Lars?

Hvis du sikter til hvorfor jeg har vondt så er det fordi jeg har leddgikt.

Hvis du sikter til at det faktum at jeg er litt rar så er jeg overbevist om at jeg blei mista på hodet som liten.

Lenke til kommentar

Fikk streng beskjed fra sjefen om aldri å runke en fyr etter å ha skåret chilli, uten å ha vaska hendene GRUNDIG først.

Det har han helt rett i. Det - samt hendelsen med øyet - er grunnen til at jeg nå alltid bruker hansker når jeg handterer chili og lignende.

Å dynke pikken i melk for å døyve - og samtidig prøve å skylle bort faenskapet - er interessant, men hovedsakelig plagsomt.

Lenke til kommentar

Nææh men jeg blir jo med på det fyren vil da:) så lenge han er med på det jeg vil. Å det er jo en grei deal?

Faen som du vinner på quiz!! Skal svare snart. På jobb vett:)

Jupp, litt av poenget med sex er jo at begge skal få noe ut av det.

Kan ikke noe for at hjernen min er fylt opp med all slags ubrukelig info :p (Jobb er forresten ingen unnskyldning, det driver da jeg også med...)

Endret av Llandari
Lenke til kommentar

Jeg trodde at en kunde hadde klaget på servicen.

Når kundene klager på servicen må jeg kle av meg og gå skammens gang i sirkel i Kantina kun iført strømpeholdere og politihatt fram til lunchen er over. Og jeg får ikke gå å kle på meg igjen før jeg har bedt alle 200 gjestene om unnskyldning en etter en.

Endret av medlem-124997
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...