Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Og jeg syns Avatar var en kjempefin film. Koste meg virkelig. Er fremdeles ikke noen FAN.

 

Er man øyeblikkelig en fan av noe bare fordi man liker det? Er det ikke mer til? Er jeg fan av ostesmørbrød bare fordi jeg syns det er godt? Er jeg en biffan fordi det er godt?

 

Må man ikke gå "et steg ekstra" for å skille mellom en fan og en som bare liker det?

 

noun

an enthusiastic devotee, follower, or admirer of a sport, pastime, celebrity, etc.

Hadde jeg skrevet side opp og side ned om hvorfor Avatar var bra, så ville jeg kunne sagt jeg var en fan. Men bare fordi jeg likte filmen? Nei, det vil jeg ikke si.

Lenke til kommentar

 

Nå har jeg fått svar på tinderdiktet jeg sendte før i dag. Det inneholdt noen artige rim i samme stil.

Jeg sendte den der "hey, jeg heter joe" til alle, for å se om andre også har den på hjernen hver andre uke. Det viste seg at folk synger både joe, jonny, john og ronny.

 

 

Jeg har prøvd å spørre matcher om de er med på å kjøpe en hest og ri inn i solnedgangen noen ganger og fått artige responser. Jeg har også prøvd å si at jeg har et viktig spørsmål de må love å svare ærlig på, før jeg stiller et eller annet dumt spørsmål om hvilken grønnsak de ville vært eller hva de ville gjort hvis de møtte en snakkende pingvin. Det har vært mindre vellykket. Og så har jeg med vekslende hell åpnet med vitser og rare fakta.

 

Vi fikk besøk av noen som hadde med se en baby, men hver gang den så på meg, begynte den å gråte. Det er koselig det.

 

Jeg har ei niese som griner hver gang hun ser meg.

Lenke til kommentar

Og ja, veldig mye av dagens storfilmer er crap. Om man skal se noe på kino nå så anbefaler jeg "The Grand Budapest Hotel". Veldig bra film :fun:

Har store planer om å se denne. Ut i fra klipp og reviews så ser det ut som en veldig god film.
Lenke til kommentar

 

 

 

Nå har jeg fått svar på tinderdiktet jeg sendte før i dag. Det inneholdt noen artige rim i samme stil.

Jeg sendte den der "hey, jeg heter joe" til alle, for å se om andre også har den på hjernen hver andre uke. Det viste seg at folk synger både joe, jonny, john og ronny.

Jeg har prøvd å spørre matcher om de er med på å kjøpe en hest og ri inn i solnedgangen noen ganger og fått artige responser. Jeg har også prøvd å si at jeg har et viktig spørsmål de må love å svare ærlig på, før jeg stiller et eller annet dumt spørsmål om hvilken grønnsak de ville vært eller hva de ville gjort hvis de møtte en snakkende pingvin. Det har vært mindre vellykket. Og så har jeg med vekslende hell åpnet med vitser og rare fakta.

Vi fikk besøk av noen som hadde med se en baby, men hver gang den så på meg, begynte den å gråte. Det er koselig det.

Jeg har ei niese som griner hver gang hun ser meg.

Møter aldri morsomme folk på Tinder:/ men så skriver jeg aldri først heller da..

Lenke til kommentar

 

Jeg er sikkert en av få som mener Gudfaren-boka er mye bedre enn filmene.

 

 

Men filmene er ikke nødvendigvis dårlige av den grunn. Gudfaren-trilogien er jo helt spinnvillt bra. Da spesielt de to første. Marlon Brando og Al Pacino, ass. Hah, de er så gode i disse filmene at det grenser til det latterlige. Helt sykt.

Lenke til kommentar

 

 

Jeg er sikkert en av få som mener Gudfaren-boka er mye bedre enn filmene.

 

 

Men filmene er ikke nødvendigvis dårlige av den grunn. Gudfaren-trilogien er jo helt spinnvillt bra. Da spesielt de to første. Marlon Brando og Al Pacino, ass. Hah, de er så gode i disse filmene at det grenser til det latterlige. Helt sykt.

 

 

De er ikke helt min greie. OK underholdning dog ikke så superfantastisk som mange later til å mene. Det er natirligvis min mening.

Lenke til kommentar

Hah så langt går nok ikke søkeradiusen min;)

 

Det dukker opp mye trøndere thou.

Men ikke den kjekke lillebroren til Petter Northug:(

 

Jeg er blitt tatt for å være en halvbror av Petter Northug. Så det er vel naturlig at du ikke finner ham i Trondheim. For jeg er i Bergen.

Lenke til kommentar

Aner ikke. Eier ikke badetermometer. Men om badetemperaturene ligger ute på nettet et sted så kan du jo sjekke fjorden i Bergen.

 

Så interessert er jeg ikke :) Apropos badetermometer. Jeg lurer på når mobiler får innebygde temperaturmålere som man kan måle vanntemperaturen med. De aller fleste tåler jo vann nå så det burde jo ikke være så vanskelig å få til.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...