medlem-124997 Skrevet 6. mai 2014 Del Skrevet 6. mai 2014 Hva er det som gjør at den er bra, annet enn at det selvfølgelig er flotte fargerrike bilder? Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 6. mai 2014 Del Skrevet 6. mai 2014 Du har masse dyr & mennesker med usbplugger Lenke til kommentar
Gyr0 Skrevet 6. mai 2014 Del Skrevet 6. mai 2014 Hva er det som gjør at den er bra, annet enn at det selvfølgelig er flotte fargerrike bilder? Den er troverdig, ingen fysiske lover som ble brutt så vidt jeg har fått med meg. (som er veldig vanlig disse dager..) Kan godt hende det lever store blå kattemennesker der ute på en planet langt vekk. Jeg lever meg veldig inn i Pandora og historien Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 6. mai 2014 Del Skrevet 6. mai 2014 Hva med storien? Da kan man heller se danser med ulver. 1 Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 6. mai 2014 Del Skrevet 6. mai 2014 Oh god.. Avatar tror jeg faktisk er den MEST overrate'a filmen jeg har sett i hele mitt liv. Jeg kunne ikke vært mer enig. For ikke å snakke om Inception, Schindler's List og Gudfaren-trilogien. Lenke til kommentar
E.I. Lonoff Skrevet 6. mai 2014 Del Skrevet 6. mai 2014 Oh god.. Avatar tror jeg faktisk er den MEST overrate'a filmen jeg har sett i hele mitt liv. Jeg kunne ikke vært mer enig. For ikke å snakke om Inception, Schindler's List og Gudfaren-trilogien. Schindlers List og Gudfaren-triologien? Seriøst? Inception ble vel masete og CGI-sakte-film-runke-hollywood, det kan jeg være enig i, men de to andre? Der må jeg si meg veldig uenig altså.. 1 Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 6. mai 2014 Del Skrevet 6. mai 2014 Gudfaren er kanskje noe av det treigste og kjedeligste jeg har sett siden jeg så en tv for første gang. 2 Lenke til kommentar
E.I. Lonoff Skrevet 6. mai 2014 Del Skrevet 6. mai 2014 Uffda. Jaja. Hver sin smak. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 6. mai 2014 Del Skrevet 6. mai 2014 (endret) Er Avatar overrated? Trodde det stort sett bare var dedikerte fans som mente den var skikkelig bra. Endret 6. mai 2014 av Sexylubb1 Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 6. mai 2014 Del Skrevet 6. mai 2014 Nei, jeg støter stadig vekk på folk som definitivt ikke kan kalles dedikerte fans som mener den er noe av det beste som er laget. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 6. mai 2014 Del Skrevet 6. mai 2014 Da er de per definisjon dedikerte fans Lenke til kommentar
Gyr0 Skrevet 6. mai 2014 Del Skrevet 6. mai 2014 Skjer med fattig fantasi ?Jeg levde meg inn i filmen som et barn som ser på pokemon Lenke til kommentar
No Matter What You Say Skrevet 6. mai 2014 Del Skrevet 6. mai 2014 Nå har jeg fått svar på tinderdiktet jeg sendte før i dag. Det inneholdt noen artige rim i samme stil. Jeg sendte den der "hey, jeg heter joe" til alle, for å se om andre også har den på hjernen hver andre uke. Det viste seg at folk synger både joe, jonny, john og ronny. Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 6. mai 2014 Del Skrevet 6. mai 2014 avatar !=fantasi. Film og serier er ikke et medium for fantasi fra titterens perspektiv, Bøker derimot, der må du selv visualisere hvordan alt og alle ser ut. 1 Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 6. mai 2014 Del Skrevet 6. mai 2014 Enig med Runar, om jeg får tildelt noen andres bilder, blir det ikke lenger min egen fantasi, og da blir det langt fra det samme. Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 6. mai 2014 Del Skrevet 6. mai 2014 Vi fikk besøk av noen som hadde med se en baby, men hver gang den så på meg, begynte den å gråte. Det er koselig det. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 6. mai 2014 Del Skrevet 6. mai 2014 (endret) Avatar - eneste kinofilmen som har vært så uinteressant at jeg forsøkte å gå midt under filmen. Var noen kompiser som lurte meg til å holde ut, mot junkfood etterpå. Makan til makkverk skal man lete lenge etter. Og ja, veldig mye av dagens storfilmer er crap. Om man skal se noe på kino nå så anbefaler jeg "The Grand Budapest Hotel". Veldig bra film Endret 6. mai 2014 av j-- 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg