€uropa Skrevet 5. mai 2014 Del Skrevet 5. mai 2014 Nå har jeg fått svar på tinderdiktet jeg sendte før i dag. Det inneholdt noen artige rim i samme stil. Lenke til kommentar
Kronidioten Skrevet 5. mai 2014 Del Skrevet 5. mai 2014 Hva er egentlig greia med at videoer på FB starter automatisk når man blar over dem? Irriterende når man har begrenset med mobildata i måneden... Lenke til kommentar
medlem-124997 Skrevet 5. mai 2014 Del Skrevet 5. mai 2014 (endret) Jeg venter spent.Facebooken min vil ikke laste.. Verken på mob eller mac. Sikkert overload av badevids.. Du skal få link i morra, minn meg på det! Endret 5. mai 2014 av medlem-124997 Lenke til kommentar
medlem-124997 Skrevet 5. mai 2014 Del Skrevet 5. mai 2014 Nå har jeg fått svar på tinderdiktet jeg sendte før i dag. Det inneholdt noen artige rim i samme stil.Skriv ett dikt til meg! Jeg har aldti fått dikt før! Lenke til kommentar
Kronidioten Skrevet 5. mai 2014 Del Skrevet 5. mai 2014 Min FB vil heller ikke laste... Lenke til kommentar
Coa Skrevet 5. mai 2014 Del Skrevet 5. mai 2014 Nei, nye biler er lager for å knuse i stykker, da de tar i mot kraften. Slik at du slipper. Sjekk ut nye biler og crash tests. Jo men når du meier inn i ett autovern i 80 km/t så er du heldig om du er så frisk etterpå at du kan springe hjem til en kompis . Vraket bilen i 80 km/t jeg også. Det verste/beste med hele opplevelsen var at vi måtte innlosjeres på en campingplass et sted i Nord-Sverige midtvinters og eieren var så hyggelig at han jeg kjørte med var så oppriktig redd for å bli filmet i dusjen, dopet ned og voldtatt eller andre måter seksuelt krenket i løpet av natten at han knapt sov. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 5. mai 2014 Del Skrevet 5. mai 2014 Øy! Foreldrene mine fikk meg da de var 35. Jeg er da ikke ufordragelig. :--(Veeeeeeel... Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 5. mai 2014 Del Skrevet 5. mai 2014 Jeg venter spent.Facebooken min vil ikke laste.. Verken på mob eller mac. Sikkert overload av badevids.. Du skal få link i morra, minn meg på det! Da er det ikke så viktig. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 5. mai 2014 Del Skrevet 5. mai 2014 Sliter med Facebook selv, men det er kun i Firefox etter at jeg oppgraderte til nyeste versjon. Burde vel nedgradere, men det får være måte på hva jeg gidder for Facebooks del. Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 5. mai 2014 Del Skrevet 5. mai 2014 Fungerer bare fint her, er bare folk som bader der uansett. Lenke til kommentar
Gyr0 Skrevet 6. mai 2014 Del Skrevet 6. mai 2014 Skjer med verden. Jeg har lite lyst til å se DA AMAZING SPIDERMANN 2 på kino. Men, forrige lørdag så sjekka jeg 6 kinoer og alle sammen hadde kun spiderman i alle salene hele dagen.WTF Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 6. mai 2014 Del Skrevet 6. mai 2014 Filmen er også ræva, ifølge flere reviews. Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 6. mai 2014 Del Skrevet 6. mai 2014 Spiderman var så mye kulere når den første serien kom. Kan ha noe med aldren min den gang da å gjøre. Lenke til kommentar
Gyr0 Skrevet 6. mai 2014 Del Skrevet 6. mai 2014 Den er lagd for tiltrekke seg mest mulig seere og generere mest mulig $$, som det meste disse dager. Noe som gjør filmene middelmådige.De lener seg alt for mye på special effects og vittige replikker.Gleder meg til Avatar 2 Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 6. mai 2014 Del Skrevet 6. mai 2014 Pocahontas/danser med ulver 2! 1 Lenke til kommentar
medlem-124997 Skrevet 6. mai 2014 Del Skrevet 6. mai 2014 Oh god.. Avatar tror jeg faktisk er den MEST overrate'a filmen jeg har sett i hele mitt liv. 1 Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 6. mai 2014 Del Skrevet 6. mai 2014 Du har jo også frihetens regn. Lenke til kommentar
Gyr0 Skrevet 6. mai 2014 Del Skrevet 6. mai 2014 Oh god.. Avatar tror jeg faktisk er den MEST overrate'a filmen jeg har sett i hele mitt liv. Haha, u WRONG ! Avatar er en kongefilm 10/10 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg