Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Her er en video sammensatt av scener fra masse gundam-serier. Fæl musikk etter orginal-låten er ferdig men masse fet robotblasting.

Se filmen hos Youtube

Jeg liker å finne røttene til sånt, så jeg søkte på Getter Robo og Great Mazinger (blant de aller første seriene) og sånt også. Fant hele episoder av flere.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132
Jeg finner ikke bh-en min. Eller sokkene mine. Og rommet til Nie er -ryddig-. Svarte satan.

Innerst inne så elsker hun føtter. :D

Lenke til kommentar
Som misbruker av "Brøttumsavtalen", gikk jeg to år på Vargstad VGS, det ble opptil flere gjennomført horrible møter med "Lillehamringer" der (alle bor jo oppi grenda eller Røyslimoen jo, er nesten Ringsaker det...).

Hehe, jau, det er jo nesten en egen by oppi grenda. Kan medelle at jeg ikke bor der, rett nedafor dog, i Søre Ål! :)

Artig, trodde ikke det var så mange fler her fra distriktet. Rart at vi har kretsa ca. samme steder i OT-baren i mange år uten å finne ut av det før nå.

Forresten gikk jeg på Gausdal VGS, medier og kommunikasjon. Hva gikk du på Vargstad?

Lenke til kommentar
Som misbruker av "Brøttumsavtalen", gikk jeg to år på Vargstad VGS, det ble opptil flere gjennomført horrible møter med "Lillehamringer" der (alle bor jo oppi grenda eller Røyslimoen jo, er nesten Ringsaker det...).

Hehe, jau, det er jo nesten en egen by oppi grenda. Kan medelle at jeg ikke bor der, rett nedafor dog, i Søre Ål! :)

Artig, trodde ikke det var så mange fler her fra distriktet. Rart at vi har kretsa ca. samme steder i OT-baren i mange år uten å finne ut av det før nå.

Forresten gikk jeg på Gausdal VGS, medier og kommunikasjon. Hva gikk du på Vargstad?

Når du har gått oppi Guasdal er det ikke rart at jeg ikke har noe kjennskap til deg, mulig at jeg har sett deg på en eller annen tvilsom fest i Fyllebu eller lignende uten å være klar over det da...

Gikk GK elektro ig VK1 Elektronikk.

Og det eneste selskapet på denne tida av døgne er en bergenser og en lillehamring.... *sukk*
Du er jo glad i meg, jo. :<

Det er jeg jo, men mye til selskap er du ikke :p

Lenke til kommentar
Når du har gått oppi Guasdal er det ikke rart at jeg ikke har noe kjennskap til deg, mulig at jeg har sett deg på en eller annen tvilsom fest i Fyllebu eller lignende uten å være klar over det da...

Gikk GK elektro ig VK1 Elektronikk.

Jau, vi på Gausdal hadde ikke mye med skolene i selve byen å gjøre.

Jeg gikk der fra 2004 - 2007. Når gikk du på Vargstad?

Føllbu-fester var jævla artig en periode, når du nevner det... :wee:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...