""" Skrevet 5. mai 2014 Del Skrevet 5. mai 2014 https://www.youtube.com/watch?v=p8-pP4VboBk Max fet låt. Lenke til kommentar
medlem-124997 Skrevet 5. mai 2014 Del Skrevet 5. mai 2014 To timer til. Så skal jeg hjem å sove<3 Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 5. mai 2014 Del Skrevet 5. mai 2014 Argh, hvorfor er det langt til butikken og jeg har ikke kontanter til brusautomaten? Noen gi meg styrke til å skrive level loader funksjonen min Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 5. mai 2014 Del Skrevet 5. mai 2014 (endret) Gjør som Bear Grylls. Smaker bedre enn brus, også. Endret 5. mai 2014 av Ted Bundy Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 5. mai 2014 Del Skrevet 5. mai 2014 (endret) Streamer Kerbal Space Program om roughly en halvtime om noen er interresert. http://www.twitch.tv/l4r5man Dagens agenda: Rescue mission til Duna Edit: Over for denne gang. Fortsetter i kveld Endret 5. mai 2014 av L4r5 Lenke til kommentar
Lunalotic Skrevet 5. mai 2014 Del Skrevet 5. mai 2014 Jeg havnet plutselig i en samtale med en skikkelig fin bærte på butikken, vi sto og snakket i rundt 10 minutter. Etterpå kom en kis bort til meg og sa "Du vet hun er 15, ikke sant?" Fuck my life, pedostempel here we come. Edit: Hun så ut som hun var minst 17-18. Flytter ikke de fleste jenter fra bygda når de blir 17-18 da ? 2 Lenke til kommentar
Coffee Break Skrevet 5. mai 2014 Del Skrevet 5. mai 2014 Har nå vært uten strøm i over 24 timer. Kreativiteten får kjørt seg, og telys-utgiftene begynner å bli høye.. Men var så heldig at badet beholdt strømmen, så med 1500 skjøteledninger har vi nå nett og kjøleskap i tillegg til dusj. Motet er på topp. Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 5. mai 2014 Del Skrevet 5. mai 2014 Hørtes veldig sikkert ut Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 5. mai 2014 Del Skrevet 5. mai 2014 Jeg vurderer aggregat, da strømmen går ut her så ofte. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 5. mai 2014 Del Skrevet 5. mai 2014 Må lage en liste med kulere smilyer enn de dere «normale» folk bruker, og sette den inn i signaturen min.Det der er jo bare kjedelige smilies, som vi har hatt i flere tiår. Prøv litt mer avanserte smilies: (╯°□°)╯︵ ┻━┻) ┬─┬ノ( º _ ºノ) (ノಠ益ಠ)ノ彡┻━┻ ┬──┬ ¯\_(ツ) ┻━┻ ︵ヽ(`Д´)ノ︵ ┻━┻ Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 5. mai 2014 Del Skrevet 5. mai 2014 Og hvis du først skal drive med smilies, hvorfor ikke bare ta steget over til ascii-art? .========================================================================. | F `-._ J| | J `-._ F| | | J `-. L| |--...__|_ | F `-. J | | F ```-- L.. J J`-._ | | | J J `-|-.. | J`-.___ L | | J | | `|--.|__| ````````------......_______...--- F | | | | | | | F J | |```---|--.... L. L L | J | | | | J ```J----J-...L_| | | | F J | J J | _..__ --======..______ | | | L J | | | | /' \ |/ / /: || ' | |------L----..|.....J....|__ L_ F L.____) |/ / /: || | | | J | | | J J (-(- c\ -. |/ / /: || | | | | | L L |__| / | `-. ___ : || F | | | L __J.---J'''| | \_.' \ )___|' | | |__..--J-'' | | _|-''_... __| \ J | |---''F | | |-'_:-'' _. ,' \ -._.\ \ , | | L | L_.-':-' _.-' / \ \ | | | | J L _.-J .-' .-' _ / ) \ .`. ) _ | | | | .J-' :-' .'.--. / / a#--' | ` ```----...' | | | _.-' | .' .' Cc_ `-' _.' \. (U/ | | | | |-_.-:' | .' .' `L _)/ `-._J .| : J | |' | |( .' ___ `._J . / | `./ L J> L | | | |`. ( ____ . . _. ) . / L _/ `--' J | | | .-' \-.` ___ \ \._ -' . / ( ( `L | | | .-' `.`-._ `-._ .' / \ J ` | | .' ) `-._ ._ _.-' .' ) \ `| | .-' (_..--.. `-..___.-' / ` )) | | `-. .' ,-'/, / | | `. / C/juu,' | | \ | | | (_) ._ | | F ` -..__ | | J | `-- .__ | | F `--.. _F |`--..| | J J `--..__|_ | `a:f=====================================================================' Lenke til kommentar
medlem-124997 Skrevet 5. mai 2014 Del Skrevet 5. mai 2014 Har nå vært uten strøm i over 24 timer. Kreativiteten får kjørt seg, og telys-utgiftene begynner å bli høye.. Men var så heldig at badet beholdt strømmen, så med 1500 skjøteledninger har vi nå nett og kjøleskap i tillegg til dusj. Motet er på topp. Hvorfor er du uten strøm? Lenke til kommentar
Toppitus Skrevet 5. mai 2014 Del Skrevet 5. mai 2014 Det er fordi jeg ikke har tid og krefter til sånt. Lenke til kommentar
medlem-124997 Skrevet 5. mai 2014 Del Skrevet 5. mai 2014 Jeg havnet plutselig i en samtale med en skikkelig fin bærte på butikken, vi sto og snakket i rundt 10 minutter. Etterpå kom en kis bort til meg og sa "Du vet hun er 15, ikke sant?" Fuck my life, pedostempel here we come. Edit: Hun så ut som hun var minst 17-18. Flytter ikke de fleste jenter fra bygda når de blir 17-18 da ? Jeg flytta når jeg var 16. De hadde ikke VGS der jeg vokste opp.... Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 5. mai 2014 Del Skrevet 5. mai 2014 (endret) De har ikke VGS her hvor jeg bor nå, men de har desverre ungdomsskole. Endret 5. mai 2014 av Ted Bundy Lenke til kommentar
Coffee Break Skrevet 5. mai 2014 Del Skrevet 5. mai 2014 Har nå vært uten strøm i over 24 timer. Kreativiteten får kjørt seg, og telys-utgiftene begynner å bli høye.. Men var så heldig at badet beholdt strømmen, så med 1500 skjøteledninger har vi nå nett og kjøleskap i tillegg til dusj. Motet er på topp. Hvorfor er du uten strøm? En sikring (som av en eller annen tåpelig grunn står for 90% av strømmen i dette huset) har tatt kvelden, og en udugelig huseier. Lader telefonen og og laptopen på badet as we speak. Blir mye kvalitetstid i kollektivet, om ikke annet! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg