Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Mye av det samme selv, finner på awesome løsninger når jeg er hjemme i helga og sier til meg selv, "implementerer det på mandag". Nå husker jeg ikke lenger de awesome løsningene mine.

 

Jaja, ser ut som jeg snart er ferdig med framework i allefall, da er det bare å drive med leveldesign resten av dagen tror jeg. :wee:

Lenke til kommentar

God morgen, kafeen. Noe action på mandags morgen?

 

Gratulerer med dagen, slaskepus. <3

 

Lite action her, men fikk nettopp en mail med 32 bilder med samme filnavn som jeg må lagre enkeltvis og finne på nytt filnavn til som skal bli en nettsak ila. dagen. Plutselig gikk det fra å være en fin mandagsformiddag til "manda' morra blues".

Lenke til kommentar

Haha, dårlig ide å spørre meg. Eneste grunn til at jeg har jobb er fordi jeg ikke fant noe jeg kunne tenkt meg så jeg skaffa en gammel datamaskin og et gratis kontor og begynte å lage dataspill.

 

Whops, ikke så lurt å bruke MakeHuman på jobb, første som skjer når jeg skal lage en char er at det dukker opp ei naken anatomisk korrekt kvinnelig modell. Yep, jeg har vinduer på alle sider av pulten min.

Lenke til kommentar

Jeg havnet plutselig i en samtale med en skikkelig fin bærte på butikken, vi sto og snakket i rundt 10 minutter.

 

Etterpå kom en kis bort til meg og sa "Du vet hun er 15, ikke sant?"

 

Fuck my life, pedostempel here we come.

 

Edit: Hun så ut som hun var minst 17-18.

Endret av Ted Bundy
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...