Datasmurf Skrevet 5. mai 2014 Del Skrevet 5. mai 2014 Digg å våkne 10 min før man skal på jobb. Mer digg at jeg har nok timer oppspart til å avspasere en time uten problemer, slik at jeg likevel kan ta det med ro denne mandagsmorgenen. Uten å henfalle til nynning på en viss sang av Stein Ove Berg. Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 5. mai 2014 Del Skrevet 5. mai 2014 God morgen, kafeen. Noe action på mandags morgen? Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 5. mai 2014 Del Skrevet 5. mai 2014 kaffe & koding. Savner helga alt. Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 5. mai 2014 Del Skrevet 5. mai 2014 Mye av det samme selv, finner på awesome løsninger når jeg er hjemme i helga og sier til meg selv, "implementerer det på mandag". Nå husker jeg ikke lenger de awesome løsningene mine. Jaja, ser ut som jeg snart er ferdig med framework i allefall, da er det bare å drive med leveldesign resten av dagen tror jeg. Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 5. mai 2014 Del Skrevet 5. mai 2014 Haha, har hadd så mange ideer i senga som jeg tenker at jeg huser neste morgen. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 5. mai 2014 Del Skrevet 5. mai 2014 Jeg er så jævla glad for at jeg ikke er blant de på toppen på den lista. Hadde vært trist. Ja, vent... Faen, jeg er på topp 10. Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 5. mai 2014 Del Skrevet 5. mai 2014 Haha, har hadd så mange ideer i senga som jeg tenker at jeg huser neste morgen.Gidder man faktisk å skrive dem ned, er det en større sjanse for å ikke glemme dem. Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 5. mai 2014 Del Skrevet 5. mai 2014 Da må man ut av senga, altså elegant skip. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 5. mai 2014 Del Skrevet 5. mai 2014 God morgen, kafeen. Noe action på mandags morgen? Gratulerer med dagen, slaskepus. <3 Lite action her, men fikk nettopp en mail med 32 bilder med samme filnavn som jeg må lagre enkeltvis og finne på nytt filnavn til som skal bli en nettsak ila. dagen. Plutselig gikk det fra å være en fin mandagsformiddag til "manda' morra blues". Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 5. mai 2014 Del Skrevet 5. mai 2014 Takk, Sjur Haha, sounds fun, jeg sitter og designer en overworld, innser at jeg kanskje skulle tatt meg en tur ut og laget noen lyder. Liker ikke helt å tegne skisser digitalt og jeg har ikke linjal. Lite å gjøre i dag men mye som skulle blitt gjort, meh. Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 5. mai 2014 Del Skrevet 5. mai 2014 Gzgz artig å dinge nytt nivå en gang i blandt. Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 5. mai 2014 Del Skrevet 5. mai 2014 Ser mer på det som å ha klart å overleve enda et år, ikke akuratt et acheivement. Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 5. mai 2014 Del Skrevet 5. mai 2014 Tenk på de fattige barna i afrika da. Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 5. mai 2014 Del Skrevet 5. mai 2014 De bør ta seg sammen og få seg en jobb, er ikke rart de er fattige når de bare ligger i sola hele dagen 1 Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 5. mai 2014 Del Skrevet 5. mai 2014 Skulle hatt jobb selv. Noen forslag? Lenke til kommentar
medlem-124997 Skrevet 5. mai 2014 Del Skrevet 5. mai 2014 Fy faen. Folk som får unger sent.. De ungene blir så bortskjemte og ufordragelige!! Skjønner jo at dette har med folks økonomi å gjøre men Læll!! Hvis ikke jeg har fått unger innen jeg er 33 år så lar jeg det heller være ass! Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 5. mai 2014 Del Skrevet 5. mai 2014 Haha, dårlig ide å spørre meg. Eneste grunn til at jeg har jobb er fordi jeg ikke fant noe jeg kunne tenkt meg så jeg skaffa en gammel datamaskin og et gratis kontor og begynte å lage dataspill. Whops, ikke så lurt å bruke MakeHuman på jobb, første som skjer når jeg skal lage en char er at det dukker opp ei naken anatomisk korrekt kvinnelig modell. Yep, jeg har vinduer på alle sider av pulten min. Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 5. mai 2014 Del Skrevet 5. mai 2014 30 er en fin alder å få seg unge tror jeg. man er ferdig utdannet, og har hadd et par år på seg til å rase fra seg. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 5. mai 2014 Del Skrevet 5. mai 2014 (endret) Jeg havnet plutselig i en samtale med en skikkelig fin bærte på butikken, vi sto og snakket i rundt 10 minutter. Etterpå kom en kis bort til meg og sa "Du vet hun er 15, ikke sant?" Fuck my life, pedostempel here we come. Edit: Hun så ut som hun var minst 17-18. Endret 5. mai 2014 av Ted Bundy 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg