KatrinaS Skrevet 4. mai 2014 Del Skrevet 4. mai 2014 (endret) Jeg også. Under en time siden sist. Føler meg så kul atte. Endret 4. mai 2014 av BananLaks Lenke til kommentar
medlem-124997 Skrevet 4. mai 2014 Del Skrevet 4. mai 2014 (endret) Jeg har pult.Jeg har pult opptill flere ganger. Åh. Blokkeringsknappen på Snapchat<3<3 Endret 4. mai 2014 av medlem-124997 Lenke til kommentar
medlem-124997 Skrevet 4. mai 2014 Del Skrevet 4. mai 2014 Hva heter dere på snap da? https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1579459 Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 4. mai 2014 Del Skrevet 4. mai 2014 Har ikke snapchat gått av moten da? Merker at det har dabbet av. Lenke til kommentar
medlem-124997 Skrevet 4. mai 2014 Del Skrevet 4. mai 2014 Jeg synes tlf min piper hvert femte minutt. Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 4. mai 2014 Del Skrevet 4. mai 2014 Hm.. må tydeligvis bare være mine venner da. Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 4. mai 2014 Del Skrevet 4. mai 2014 Får en del slaps av venner. Har ikke merket at det har dabbet av noe Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 4. mai 2014 Del Skrevet 4. mai 2014 Neste må vell bli å skaffe seg tinder siden man akkurat har skaffet seg instagram etter å had smarttelefon siden htc hero. Lenke til kommentar
medlem-124997 Skrevet 4. mai 2014 Del Skrevet 4. mai 2014 Jeg har en Instagramprofil men bruker den svææært sjeldent. Jeg skaffet den en gang i tiden pga filtrene, men nå får man jo disse andre steder uten å måtte laste opp bildene noe sted. Tinder har jeg og men bruker den egentlig bare når jeg kjeder meg. Snakker sjelden med folk innpå der. Begge appene er bortkasta tid. Snapchat kan være ganske gøy men det kommer mye piss jeg er care til der også. Jeg pleier legge ut shit i stories heller, så kan de som vil se det. Lenke til kommentar
Toppitus Skrevet 4. mai 2014 Del Skrevet 4. mai 2014 (endret) Må lage en liste med kulere smilyer enn de dere «normale» folk bruker, og sette den inn i signaturen min. SMILYENES STAMTRE! Smilefjes-familien: : ) (uten mellomrom) = ¦:} :-) = ¦:·} ; ) (uten mellomrom) = ¦;] ;-) = ¦;·} Tunge-slekten: : P (uten mellomrom) = ¦:Þ : p (uten mellomrom) = ¦:þ :-P = ¦:·Þ :-p = ¦:·þ X-klanen: xP = ×Þ xp = ×þ xD = ×Ð XD = XÐ x) = ×) Ohhhh-venner av familien: :O = :ð :-O = :·ð :-o = :·¤ :o = :¤ Skrikertvillingene: :') = :’} :'( = :‘{ Andre ingen bryr seg om: =) = ¦≈} :V = :¥ :* = :° Sånne smilyer du må respektere: *<|:-) JULENISSEN RESPEKTERER MAN DET ER DERFOR DETTE HER STÅR I SÅNN HER MERKELIG SRRIFT. SLIK ER DET BARE EDIT: Hersens forumsmilyer som forandrer f.eks : P (uten mellomrom) til ! Endret 4. mai 2014 av Toppitus 3 Lenke til kommentar
Coa Skrevet 4. mai 2014 Del Skrevet 4. mai 2014 Neste må vell bli å skaffe seg tinder siden man akkurat har skaffet seg instagram etter å had smarttelefon siden htc hero. Hater tinder. Vil bare ha bekreftelse og så er det ingen som liker meg hater livet Lenke til kommentar
Coa Skrevet 4. mai 2014 Del Skrevet 4. mai 2014 Må lage en liste med kulere smilyer enn de dere «normale» folk bruker, og sette den inn i signaturen min. Hvor lang tid av livet ditt kastet du nettopp bort? Lenke til kommentar
Toppitus Skrevet 4. mai 2014 Del Skrevet 4. mai 2014 Må lage en liste med kulere smilyer enn de dere «normale» folk bruker, og sette den inn i signaturen min. Hvor lang tid av livet ditt kastet du nettopp bort? Omtrent nitten ganger mer enn du kastet bort på å skrive den meldingen. ¦:·Þ Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 4. mai 2014 Del Skrevet 4. mai 2014 Jeg synes tlf min piper hvert femte minutt. Og derfor er jeg glad for at jeg verken har lyd eller vibrasjoner på når jeg får nye snaps. Skjermen lyser opp, og that's it. Men nå har jeg telefon og nettbrett på lydløs nesten hele tiden også, da. Orker virkelig ikke være tilgjengelig. Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 5. mai 2014 Del Skrevet 5. mai 2014 Egg og bacon til frokost, kunne vært værre. Lenke til kommentar
medlem-124997 Skrevet 5. mai 2014 Del Skrevet 5. mai 2014 Oh gaaad!!! Snueee! Jeg vil ikke være på jobb i dag:( jeg vil hjem:( la klokka bli tre fort! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg