Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

 

Det er ikke plass til mer enn én person med kallenavnet Ronaldo innen internasjonal fotball. Spesielt ikke når jyplingen er moteløve og langt fra like god som den lille, runde.

 

 

 

Cristiano Ronaldo dos Santos Aveiro har faktisk snart nådd igjen Ronaldo Luís Nazário de Lima når det gjelder antall mål.

Hva har det med saken å gjøre? Han er fortsatt en oppkomling som er en jævla primadonna i tillegg.

Dagens fotball trenger mer vold og flere råtasser. Hvor er dagens Vinnie Jones, Cantona og Giggs? Og ikke svar Suarez, han er bare ei hormonell apekatt.

 

Ang. Northug, jeg var overbevist om at det var ham helt siden jeg hørte om et krasj som involverte en 86-modell.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Aldri skjønt fotball. Daffere kledd ut som en reklameplakat som springer rundt i sirkel hele dagen og prøver å fange en ball, for så å sparke den vekk når de endelig får tak i den. Gurimalla, altså!

Men så virker alt banalt om du forenkler det til det ugjenkjennelige og topper det med sarkasme.

Lenke til kommentar

 

Ærede Forumkafè-postere!

I dag melder sjansen seg til å bli med å gi navn til mine 3 utstoppede rødrever!

To voksne og en valp! Jeg skal poste bilder av dem om litt, slik at det blir lettere å namngi dem.

La oss prøve på litt andre navn en Mikkel og Herr Rev da dere..

 

Da stikker jeg å knipser bilder, så tar vi det derifra!

U guys in?! :D

 

Du burde kalle de opp etter topp-lista til forumkaféen.
Lenke til kommentar

Aldri skjønt fotball. Daffere kledd ut som en reklameplakat som springer rundt i sirkel hele dagen og prøver å fange en ball, for så å sparke den vekk når de endelig får tak i den. Gurimalla, altså!

 

 

Nå var du så morsom og ikke minst "on point" at jeg lo på meg dobbelt brokk og hjerteflimmer. Jeg er på vei inn i ambulansen nå, måtte stoppe ambulansepersonellet rett utafor døra her i et par min fordi jeg måtte bare si i fra om at denne posten var Bra og Morsom.

Endret av Mchansern
  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

 

Ærede Forumkafè-postere!

I dag melder sjansen seg til å bli med å gi navn til mine 3 utstoppede rødrever!

To voksne og en valp! Jeg skal poste bilder av dem om litt, slik at det blir lettere å namngi dem.

La oss prøve på litt andre navn en Mikkel og Herr Rev da dere..

 

Da stikker jeg å knipser bilder, så tar vi det derifra!

U guys in?! :D

 

Du burde kalle de opp etter topp-lista til forumkaféen.

 

 

Du vil bare bli oppkalt etter noe, vil du ikke?

 

 

Jeg for min del trenger ikke æren, jeg har alt to katter oppkalt etter meg.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...