Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

Christiano.

 

Det er bare én Ronaldo, og han er brasiliansk og grunnen til at jeg i år heier på Brasil i VM, til tross for at jeg ikke har troen på en eneste en av spilleren de har tatt ut. Men jeg håper de innser sine feil og gir Ronaldinho sjansen.

 

 

Så det finnes kun en Erik, kun en Sjur, kun en Petter, kun en Olsen osv osv osv?

 

Jeg tror du liker å kverulere.

Lenke til kommentar

 

Christiano.

 

Det er bare én Ronaldo, og han er brasiliansk og grunnen til at jeg i år heier på Brasil i VM, til tross for at jeg ikke har troen på en eneste en av spilleren de har tatt ut. Men jeg håper de innser sine feil og gir Ronaldinho sjansen.

 

 

Så det finnes kun en Erik, kun en Sjur, kun en Petter, kun en Olsen osv osv osv?

 

Det er ikke plass til mer enn én person med kallenavnet Ronaldo innen internasjonal fotball. Spesielt ikke når jyplingen er moteløve og langt fra like god som den lille, runde.

Lenke til kommentar

Det er ikke plass til mer enn én person med kallenavnet Ronaldo innen internasjonal fotball. Spesielt ikke når jyplingen er moteløve og langt fra like god som den lille, runde.

 

 

 

Cristiano Ronaldo dos Santos Aveiro har faktisk snart nådd igjen Ronaldo Luís Nazário de Lima når det gjelder antall mål.

 

Så det finnes kun en Erik, kun en Sjur, kun en Petter, kun en Olsen osv osv osv?

omg du skjønte hva han mente

 

 

Grin.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...