Kakebakelate Skrevet 4. mai 2014 Del Skrevet 4. mai 2014 Japp. Fotball er ok, langrenn er konge. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 4. mai 2014 Del Skrevet 4. mai 2014 Er jeg den eneste som hater fotball? Nei Lenke til kommentar
Coa Skrevet 4. mai 2014 Del Skrevet 4. mai 2014 Christiano. Det er bare én Ronaldo, og han er brasiliansk og grunnen til at jeg i år heier på Brasil i VM, til tross for at jeg ikke har troen på en eneste en av spilleren de har tatt ut. Men jeg håper de innser sine feil og gir Ronaldinho sjansen. Så det finnes kun en Erik, kun en Sjur, kun en Petter, kun en Olsen osv osv osv? Jeg tror du liker å kverulere. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 4. mai 2014 Del Skrevet 4. mai 2014 I dag har jeg begynt å streame spill. Bare Kerbal Space Program i denne omgang da. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 4. mai 2014 Del Skrevet 4. mai 2014 Christiano. Det er bare én Ronaldo, og han er brasiliansk og grunnen til at jeg i år heier på Brasil i VM, til tross for at jeg ikke har troen på en eneste en av spilleren de har tatt ut. Men jeg håper de innser sine feil og gir Ronaldinho sjansen. Så det finnes kun en Erik, kun en Sjur, kun en Petter, kun en Olsen osv osv osv? Det er ikke plass til mer enn én person med kallenavnet Ronaldo innen internasjonal fotball. Spesielt ikke når jyplingen er moteløve og langt fra like god som den lille, runde. Lenke til kommentar
medlem-124997 Skrevet 4. mai 2014 Del Skrevet 4. mai 2014 Er jeg den eneste som hater fotball? Nei Jeg hadde faktisk sett for meg at du også hatet fotball! Lenke til kommentar
medlem-124997 Skrevet 4. mai 2014 Del Skrevet 4. mai 2014 Det var Northug gitt. Han har innrømmet å fyllekjørt nå. Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 4. mai 2014 Del Skrevet 4. mai 2014 Er dette bekreftet da? Ser liksom for meg at han ville rykket ut i media tvert og avkreftet. Men han hadde vært full tidligere. Og alderen stemmer. Og word on the street er at han er på celle? Herved bekreftet http://www.vg.no/nyheter/innenriks/bil-og-trafikk/petter-northug-innroemmer-promillekjoering/a/10139715/ 1 Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 4. mai 2014 Del Skrevet 4. mai 2014 (endret) Hm.. Ikke tidenes oppkjøring til ny sesong. For en løk, kjøre beruset.. Endret 4. mai 2014 av Runarbs Lenke til kommentar
medlem-124997 Skrevet 4. mai 2014 Del Skrevet 4. mai 2014 Jeg Hadde også vært "svært ulykkelig" hvis jeg hadde kræsjet millionbilen min i fylla og risikert livet til meg sjøl og en kompis. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 4. mai 2014 Del Skrevet 4. mai 2014 Hadde kun giddi sett på fotball hvis f.eks J-Lo eller Eva Longoria spilte Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 4. mai 2014 Del Skrevet 4. mai 2014 Det hadde vært irriterende, dårlige spillere er smærtefullt å se på. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 4. mai 2014 Del Skrevet 4. mai 2014 Så det finnes kun en Erik, kun en Sjur, kun en Petter, kun en Olsen osv osv osv?omg du skjønte hva han mente Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 4. mai 2014 Del Skrevet 4. mai 2014 Det er ikke plass til mer enn én person med kallenavnet Ronaldo innen internasjonal fotball. Spesielt ikke når jyplingen er moteløve og langt fra like god som den lille, runde. Cristiano Ronaldo dos Santos Aveiro har faktisk snart nådd igjen Ronaldo Luís Nazário de Lima når det gjelder antall mål. Så det finnes kun en Erik, kun en Sjur, kun en Petter, kun en Olsen osv osv osv?omg du skjønte hva han mente Grin. 1 Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 4. mai 2014 Del Skrevet 4. mai 2014 Det var Northug gitt. Han har innrømmet å fyllekjørt nå.Kjenner man litt folk i Trondheim kommer det ikke som noen overraskelse at det faktisk var han som kjørte... 1 Lenke til kommentar
Coa Skrevet 4. mai 2014 Del Skrevet 4. mai 2014 Relativt uinteressant hva idrettsutøvere foretar seg utenfor idretten egentlig. Det mest fascinerende med hele greia er hvor mye folk bryr seg. Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 4. mai 2014 Del Skrevet 4. mai 2014 Bryr meg siden det sikkert kommer til å kuke til neste sesong. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 4. mai 2014 Del Skrevet 4. mai 2014 Det var Northug gitt. Han har innrømmet å fyllekjørt nå. Triste greier. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg