Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Datasmurf, var du personen som var i bilen sammen med han?

Ikke om jeg hadde fått halve oljefondet overført på kontoen min.

Tispa kan hete Ida Aurora.

Takk for tipset Ari Behn.

Ida og Aurora er to svært pene navn, så jeg ser ikke problemet.

Lenke til kommentar

Det ser ut til at Northug forbilledlig har kjørt i fylla og kræsjet bilen sin. Uff da:/

Bilen hans var involvert på en måte, men Northug var jo ikke i bilen?
Er dette bekreftet da?

Ser liksom for meg at han ville rykket ut i media tvert og avkreftet. Men han hadde vært full tidligere. Og alderen stemmer. Og word on the street er at han er på celle?

Lenke til kommentar

Nei, jeg har bare aldri likt Petter Northug, jr eller noen av de andre divaene som liksom skal være våre håp for gullmedaljer og what not i disse dager. Det gjelder spesielt fotballspillere som Beckham, wannabe-Ronaldo, Messi, og den verste divaen av dem alle; Morten Gamst Pedersen.

Lenke til kommentar

Wannabe-Ronaldo?

Christiano.

Det er bare én Ronaldo, og han er brasiliansk og grunnen til at jeg i år heier på Brasil i VM, til tross for at jeg ikke har troen på en eneste en av spilleren de har tatt ut. Men jeg håper de innser sine feil og gir Ronaldinho sjansen.

Lenke til kommentar

Christiano.

Det er bare én Ronaldo, og han er brasiliansk og grunnen til at jeg i år heier på Brasil i VM, til tross for at jeg ikke har troen på en eneste en av spilleren de har tatt ut. Men jeg håper de innser sine feil og gir Ronaldinho sjansen.

Så det finnes kun en Erik, kun en Sjur, kun en Petter, kun en Olsen osv osv osv?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...