Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Sesam er så oppskrytt at det halve kunne ha vært nok.,

Du er oppskrytt.

Sesam har de beste burgerne i Trondhjem, det være seg om man er full og bestiller en 666 grams baconcheese eller om man er edru og holder seg til en 333.

Pff, eneste grunnen til at folk kjøer på sesam er pga den lure beligenheten.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ingen kjærlighet for burgerne på Shell Rosendal?

Det er Rosendal. 'Nuff said. Er der et par, tre ganger i året og blir aldri lenger enn jeg må. De kan ha verdens beste burgere og det hadde ikke hatt noe å si. Smaken blir garantert fordervet av å komme fra en slik plass.

Lenke til kommentar

Det er Rosendal. 'Nuff said. Er der et par, tre ganger i året og blir aldri lenger enn jeg må. De kan ha verdens beste burgere og det hadde ikke hatt noe å si. Smaken blir garantert fordervet av å komme fra en slik plass.

Rosendal som i Rosendal, Trondheim altså?
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132

Den nederste reven skal henge på veggen etterhvert!

Per-Kåre er et perfekt navn.

Endret av Slettet+5132
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132

Dysfuncti: Jeg tenkte på det lenge før deg pga. en kunde, så ta deg en bolle! Enda bedre når hun snakket litt gebrokkent/thainorsk, Pej-Kåwe.

Endret av Slettet+5132
Lenke til kommentar

Hva er greien med Kåre? Bob-Kåre, Per-Kåre og Odd-Kåre... blir alltid brukt i merkelige eksempler.

Kåre er en av de styggeste navnene jeg kan komme på. No offense om det er noen her inne som heter det. Liker bare ikke det navnet.

Lenke til kommentar

Sesam er så oppskrytt at det halve kunne ha vært nok.,

Og hvor i Trondheim mener du man finner bedre burgere? :ph34r:

Nå er jeg ingen burgertype og foreslår mine egne. Ellers kan du jo ta turen til Narvik, tror det der jeg har smakt den beste burgeren i Norge.

Nei, nei nei nei.

Burgersjappa i Bjerkvik har den beste burgeren(ikke så langt unna).

Endret av Ted Bundy
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...