Licht Skrevet 30. mars 2008 Del Skrevet 30. mars 2008 klokka er 3, skrollan sitter med en pils og en sigg og slapper så alt for godt av hva gjør dere andre? Sprite, Eluveitie, og lurer på hvorfor Steam forteller meg at de har refundert kjøpet mitt av Kane and Lynch, samtidig som jeg ser på at det fortsetter å lastes ned. Lenke til kommentar
Skrollan Skrevet 30. mars 2008 Del Skrevet 30. mars 2008 klokka er 3, skrollan sitter med en pils og en sigg og slapper så alt for godt av hva gjør dere andre? Sprite, Eluveitie, og lurer på hvorfor Steam forteller meg at de har refundert kjøpet mitt av Kane and Lynch, samtidig som jeg ser på at det fortsetter å lastes ned. mmm... steam er bare tard ^^ Lenke til kommentar
No Matter What You Say Skrevet 30. mars 2008 Del Skrevet 30. mars 2008 Veronica Mars! Eg kan ha gjette-ferdigheitar! Blir da ikkje "ferdigheiter"? Ei ferdigheit - ferdigheiter - ferdigheitene Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 30. mars 2008 Del Skrevet 30. mars 2008 WoW, cola, Canned Heat og lurer fælt på hva jeg skal bruke natta til. Står mellom å bytte ut musikken med Ducktales eller Pokémon. Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 30. mars 2008 Del Skrevet 30. mars 2008 Weehaaao! Det funker å sjå film likevel! Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 30. mars 2008 Del Skrevet 30. mars 2008 Jeg har spilt peggle elns. Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 30. mars 2008 Del Skrevet 30. mars 2008 Veronica Mars? Moar liek . Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 30. mars 2008 Del Skrevet 30. mars 2008 (endret) Fant akkurat ut at Xbox Live var skitfett. Har aldri kobla meg til og satt det opp før idag. Finner jo masse kule vintage-spill (gauntlet, golden axe, castlevania symphony of the night, bomberman) og annet stuff der. Nais. Peggle er vanedannende. Endret 30. mars 2008 av Bytex Lenke til kommentar
Skrollan Skrevet 30. mars 2008 Del Skrevet 30. mars 2008 WoW, cola, Canned Heat og lurer fælt på hva jeg skal bruke natta til.Står mellom å bytte ut musikken med Ducktales eller Pokémon. Ducktales eier Lenke til kommentar
Licht Skrevet 30. mars 2008 Del Skrevet 30. mars 2008 Direkte nynorske konverteringer av "ferdighet" er reformasjonspiss uansett. An-be--het-else = No-go. <- Husk. Lenke til kommentar
Skrollan Skrevet 30. mars 2008 Del Skrevet 30. mars 2008 Nå er pilsen min borte, røyker borte og jeg er sliten, så nå, 10 på halv 4 legger skrollan seg håper alle får en fin natt ... *klemmer til alle som vil ha* Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 30. mars 2008 Del Skrevet 30. mars 2008 Direkte nynorske konverteringer av "ferdighet" er reformasjonspiss uansett. An-be--het-else = No-go. <- Husk. Ja, eg veit. Oo Lenke til kommentar
No Matter What You Say Skrevet 30. mars 2008 Del Skrevet 30. mars 2008 (endret) Se filmen hos Youtube Noken MÅ legge ut dei fyrste episodene av Pokemon på norsk, dei med slagere som Jigglypuff, Charmander og Geodude(no skjønnar eg kvifor han heiter nettop det). Endret 30. mars 2008 av Earthworm-Jim Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 30. mars 2008 Del Skrevet 30. mars 2008 Se filmen hos Youtube Noken MÅ legge ut dei fyrste episodene av Pokemon på norsk, dei med slagere som Jigglypuff, Charmander og Geodude(no skjønnar eg kvifor han heiter nettop det). Du skal bare ha med denne delen: rQJLu3XsR7A Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 30. mars 2008 Del Skrevet 30. mars 2008 Pokémon. Bra gjennomført, da. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 30. mars 2008 Del Skrevet 30. mars 2008 (endret) Må være han selv som har skrivd "HELLA funny pokemon theme man" fordi jeg klarte ikke se på mere enn 10 sekunder. Endret 30. mars 2008 av Bytex Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 30. mars 2008 Del Skrevet 30. mars 2008 Endte med Fullmetal Panic jeg ^^ Heite damer og kamproboter, woohoo! Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 30. mars 2008 Del Skrevet 30. mars 2008 (endret) Kjemperoboter er tingen! Har begynt å se på vintage-robot serier som Gundam, getter robo, Yuusha Raideen. Kjekt å vite hvor det kommer fra. Den japanske Super robot-genren startet på tidlig 70-tallet, og det er ofte samme folka som lager mange av seriene. Transformers er bare en amerikansk avart. Japanske roboter har ikke egen AI, men styres stort sett av en eller flere piloter. Gundam f.eks. har gått i forskjellige serier i over 30 år nå. http://en.wikipedia.org/wiki/Super_robot Masse info og tips. Og youtube har episoder fra flere gamle serier. Endret 30. mars 2008 av Bytex Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg