Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

klokka er 3, skrollan sitter med en pils og en sigg og slapper så alt for godt av :D hva gjør dere andre? ;)

Sprite, Eluveitie, og lurer på hvorfor Steam forteller meg at de har refundert kjøpet mitt av Kane and Lynch, samtidig som jeg ser på at det fortsetter å lastes ned.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
klokka er 3, skrollan sitter med en pils og en sigg og slapper så alt for godt av :D hva gjør dere andre? ;)

Sprite, Eluveitie, og lurer på hvorfor Steam forteller meg at de har refundert kjøpet mitt av Kane and Lynch, samtidig som jeg ser på at det fortsetter å lastes ned.

mmm... :) steam er bare tard ^^

Lenke til kommentar

Fant akkurat ut at Xbox Live var skitfett. Har aldri kobla meg til og satt det opp før idag. Finner jo masse kule vintage-spill (gauntlet, golden axe, castlevania symphony of the night, bomberman) og annet stuff der. Nais.

Peggle er vanedannende.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

Kjemperoboter er tingen! Har begynt å se på vintage-robot serier som Gundam, getter robo, Yuusha Raideen. Kjekt å vite hvor det kommer fra. Den japanske Super robot-genren startet på tidlig 70-tallet, og det er ofte samme folka som lager mange av seriene. Transformers er bare en amerikansk avart. Japanske roboter har ikke egen AI, men styres stort sett av en eller flere piloter. Gundam f.eks. har gått i forskjellige serier i over 30 år nå.

http://en.wikipedia.org/wiki/Super_robot

Masse info og tips. Og youtube har episoder fra flere gamle serier.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...