KatrinaS Skrevet 4. mai 2014 Del Skrevet 4. mai 2014 (endret) Startet dagen med tur ut med dama, cider og påskeegg Endret 4. mai 2014 av BananLaks Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 4. mai 2014 Del Skrevet 4. mai 2014 Det var virkelig en rar blanding. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 4. mai 2014 Del Skrevet 4. mai 2014 Hvem faen bryr seg?Herr Moderator 2 Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 4. mai 2014 Del Skrevet 4. mai 2014 Hvem faen bryr seg?Jeg, tydeligvis. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 4. mai 2014 Del Skrevet 4. mai 2014 Sutrete opplegg. Skjer på forumet sånn ca. hele tiden uten at noen bryr seg. 2 Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 4. mai 2014 Del Skrevet 4. mai 2014 (endret) Sutrete opplegg. Skjer på forumet sånn ca. hele tiden uten at noen bryr seg. Reglene er der av en grunn. I tillegg var det ikke snakk om dobbeltposting, men kvintuppelposting. Og med det setter vi strek for den diskusjonen. De som vil ta opp dette kan ta det i kategorien for tilbakemeldinger. ---------------------------------------- <- Streken Endret 4. mai 2014 av L4r5 Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 4. mai 2014 Del Skrevet 4. mai 2014 Er ikke mye strek det der, mer en stiplete linje. Prøv dette: _____________________ Se, helt sammenhengende. Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 4. mai 2014 Del Skrevet 4. mai 2014 ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ Bølger e rså mye kulere Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 4. mai 2014 Del Skrevet 4. mai 2014 Dette er en forumkafé, men vi har ikke lov til å snakke om reglene på forumet? Er det off topic? 3 Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 4. mai 2014 Del Skrevet 4. mai 2014 Bedre? Og din er ikke helt toppers den heller. Min er i det minste midstilt i høyden. I tillegg er min større enn din. (Men snakker jeg om streken eller noe annet nå?) Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 4. mai 2014 Del Skrevet 4. mai 2014 Jeg valgte å vise litt kortere lengde for å ikke yppe med en moderators selvfølelse. Du har tross alt nettopp utført moderatoroppgaver. Det er litt... maskulint... 3 Lenke til kommentar
medlem-124997 Skrevet 4. mai 2014 Del Skrevet 4. mai 2014 (endret) GUTTER! Denne peniskonkurransen kan dere ta i Seksualitetdelen av forumet! Her holder vi oss on topic!! De av dere som har noen innspill å komme med vedrørende dette innlegget kan ta det i PM med meg! Endret 4. mai 2014 av medlem-124997 Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 4. mai 2014 Del Skrevet 4. mai 2014 Her er det action som vanlig, ser jeg. Jeg skal snart bade. Det verste blir å huske navnet på folk jeg skal utfordre etterpå, samt hva jeg vil ha om de skulle ende opp med ikke å gjøre det. Lenke til kommentar
Kea Skrevet 4. mai 2014 Del Skrevet 4. mai 2014 Hva er egentlig topic i tråden her? On topic... Ja, hva da? Ang. det cikilde postet om russen, jeg synes at når det skjer så mye dritt på hvert eneste russetreff så burde de enten bare forby hele greia eller stramme inn sikkerheten et par 100 hakk! Må det virkelig drap til før noen gjør noe? 2 Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 4. mai 2014 Del Skrevet 4. mai 2014 Jævla bading sier jeg bare, facebook blir jo spammet ned av folk som koser seg i vannet. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 4. mai 2014 Del Skrevet 4. mai 2014 GUTTER! Denne peniskonkurransen kan dere ta i Seksualitetdelen av forumet! Her holder vi oss on topic!! De av dere som har noen innspill å komme med vedrørende dette innlegget kan ta det i PM med meg! Hm, hva er det som er "on topic" i forumkafèen, da? Jævla bading sier jeg bare, facebook blir jo spammet ned av folk som koser seg i vannet. Og alle videoene er i vertikal modus. Grøss. Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 4. mai 2014 Del Skrevet 4. mai 2014 Er ikke så vanskelig å vri telefonen 90 grader og få et bedre format, men neida. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 4. mai 2014 Del Skrevet 4. mai 2014 Og derfor bruker jeg et vanlig filmkamera. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg