Bruker-33331 Skrevet 3. mai 2014 Del Skrevet 3. mai 2014 Den måtte komme! Ja, det må jeg også. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 4. mai 2014 Del Skrevet 4. mai 2014 Den måtte komme!Ja, det må jeg også. Film det. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 4. mai 2014 Del Skrevet 4. mai 2014 Den måtte komme! Ja, det må jeg også. Treig du er. Om du ikke har kommet enda fortjener du ikke å komme de neste 14 dagene. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 4. mai 2014 Del Skrevet 4. mai 2014 Treig du er. Om du ikke har kommet enda fortjener du ikke å komme de neste 14 dagene. Den tonen fungerer ikke på meg. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 4. mai 2014 Del Skrevet 4. mai 2014 Jaha? Hvilken tone fungerer på deg da? Lenke til kommentar
Nstin Skrevet 4. mai 2014 Del Skrevet 4. mai 2014 Jeg skal kjøre bryllupsbil om 9 timer. Jeg har enda ikke vasket bilen eller sluttet å drikke 1 Lenke til kommentar
medlem-124997 Skrevet 4. mai 2014 Del Skrevet 4. mai 2014 Jeg skal kjøre bryllupsbil om 9 timer. Jeg har enda ikke vasket bilen eller sluttet å drikkeHaha jaha? Kjører du limmo? ... Den tida jeg melket.. Så... Du er god til å melke? Som satan. Alle burde prøve en negerpikk, så jævla mye bedre enn en hvitmannspikk.Er dette noe du kan stå inne for? Kors på halsen? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 4. mai 2014 Del Skrevet 4. mai 2014 (endret) Elvis : "Until we meet again , adios........." Er det rasistisk å like hvite laddeledninger fremfor svarte?Nei, det handler om tenningsmønster. Det er noe helt annet.Man kan tenne på mye rart , f.eks Greven tenner på kirker (or so they say) Ett knippe bilder: Kyr er ekstremt undervurderte dyr. Der er trolig det mest feilfrie dyret som finnes her på kloden. Kyr ruler ! (grunnen til at de oksene løper i den intro'n er at JR flyr etter dem i helikopter med fråde rundt munnen , han har sagt at han skal komme og ta dem , legge dem rett på et gigantisk burgerbrød , "no kommer eg og tar deg !") Bundy suiter opp for helga. Kelly : "Today I become a lesbian !" Peg : "That's *thespian* , honey" Ho ho På mandag skal jeg nerde som en Gud. Nerde. Jeg er Gud. Nei , det er Flair som er Gud...........wooooooo ! Naturgutten ja Endret 4. mai 2014 av Slettet+9817324 Lenke til kommentar
medlem-124997 Skrevet 4. mai 2014 Del Skrevet 4. mai 2014 Du sitter mye på youtube du, Elvis. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 4. mai 2014 Del Skrevet 4. mai 2014 Vi drakk øl og Minttu. En kamerat gikk bananas og poserte på alle mulige måter. Vet ikke hvorfor, men det måtte snappes.Dårlig erfaring med minttu... Ugh..Drikker du mye? ;-) jeg likte bildet ditt btw ^^ Hehe, nei, veldig sjelden. Jeg er småbarnsmor til to jenter på 3 og 6 år, så lite fyll og fant på meg. Jeg blir dessuten veldig fort dårlig av alkohol. Visste du forresten at mange asiatere genetisk sett tåler alkohol dårligere enn andre? Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 4. mai 2014 Del Skrevet 4. mai 2014 Asian flushing om jeg ikke husker helt feil_ Lenke til kommentar
b-real Skrevet 4. mai 2014 Del Skrevet 4. mai 2014 Ut å rake plen og så en liten skogstur senere..yayyyayayayaaayy Lenke til kommentar
medlem-124997 Skrevet 4. mai 2014 Del Skrevet 4. mai 2014 Jeg er fortsatt syk, og skal fortsatt ikke gjøre en dritt Lenke til kommentar
Kea Skrevet 4. mai 2014 Del Skrevet 4. mai 2014 (endret) Da blir det ferie om 1 1/2 måned. Tre uker hos Netrum. Whoo! Gledes. cikilde, jeg er så full av energi i dag at jeg sikkert kan komme oppover og gjøre husarbeid og sånt for deg. Mot en aldri så liten sum, selvsagt. Endret 4. mai 2014 av Therawyn 1 Lenke til kommentar
medlem-124997 Skrevet 4. mai 2014 Del Skrevet 4. mai 2014 Jeg sparer til nye møbler og TV når jeg flytter i sommer så jeg trenger penga mine sjøl! Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 4. mai 2014 Del Skrevet 4. mai 2014 Jeg vil bare ha penger i sommer slik jeg kan reise en eller annen plass. Lenke til kommentar
Netrum Skrevet 4. mai 2014 Del Skrevet 4. mai 2014 Da blir det ferie om 1 1/2 måned. Tre uker hos Netrum. Whoo! Gledes. cikilde, jeg er så full av energi i dag at jeg sikkert kan komme oppover og gjøre husarbeid og sånt for deg. Mot en aldri så liten sum, selvsagt. Gledes til! Blir grilling, skogsturer og film for alle penga Lenke til kommentar
medlem-124997 Skrevet 4. mai 2014 Del Skrevet 4. mai 2014 Da har russevoldtektene begynt å springe fram i full blomst.Nå skal man ikke blame jentene her, men det er jo sjeldent disse jentene blir tatt med vold, så kanskje det er på tide å slutte å drikke seg så kav dritings at de ikke tørr si nei eller svimer ut? Hvert eneste år blir det oppslag av slike voldtekter på russetreffene, hva med å være litt obs å faktisk passe på hverandre og ikke bare si at de skal gjøre det?Og hva om gutta slutter å tenke bare på seg selv og sex og i det minste prøver å være litt mer modne? Greit nok når du er 18 og har pult ca 9 ganger er russetid og sex det største i verden men hva med å ikke ligge med ei jente som er så full at hun må støttes opp for å gå inn i van'en? Jenta kan faktisk finne ut at hun følte seg krenket etterpå hvis hun var usikker når det skjedde og ikke turte si ifra. Folk må slutte å være så dumme og naive! Når man blir for full blir man utnyttet. Enten det gjelder å bli rundstjælt eller rundpult.Kjipt, men slik er faktisk verden blitt. Den beste løsningen er å ikke bli for full, ikke flørte rundt med 8 forskjellige gutter som tolker signalene dine helt feil og tror du er råhypp og ikke traske rundt i tvilsomme smug alene.. 1 Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 4. mai 2014 Del Skrevet 4. mai 2014 (endret) Er det ikke regler mot å poste flere ganger på rad? *Takk til Herr Moderator!* Endret 4. mai 2014 av Slimda Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg