Muggkaare Skrevet 3. mai 2014 Del Skrevet 3. mai 2014 Nada, groza, nadaGroza, nada, grozaHail nothing full of nothingnothing is with thee Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 3. mai 2014 Del Skrevet 3. mai 2014 På mandag skal jeg nerde som en Gud. Nerde. Jeg er Gud. Lenke til kommentar
Emily1 Skrevet 3. mai 2014 Del Skrevet 3. mai 2014 (endret) Kan jo fortelle litt om livet mitt i det siste da. Har flytta igjen, starta i HVU to steder, fått type, en hel drøss med nye venner og bekjente, blitt helt svømmefrelst, sykt stressa pga formen min fordi vi skal ha evig mange fysiske tester og konkurranser fremover + den 17 mil lange militærmarsjen i Nederland + militæret om knappe 3 mnd. Oh my goooooood! Er så glad og redd og spent og nervøs alt på en gang at jeg eksploderer!!!!!!!!!!!!!!!!!! ... dette var livet mitt for den som bryr seg. Haha. NEXT! Endret 3. mai 2014 av Nudelpus Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 3. mai 2014 Del Skrevet 3. mai 2014 Fortell om puppesnapen du sendte feil. Lenke til kommentar
Emily1 Skrevet 3. mai 2014 Del Skrevet 3. mai 2014 (endret) Feil? Hoho, det var neppe feil du! ;-) din tur til å forklare penissnappen din. Endret 3. mai 2014 av Nudelpus Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 3. mai 2014 Del Skrevet 3. mai 2014 Det var tidenes rareste vorspiel. Rett og slett. Lenke til kommentar
Emily1 Skrevet 3. mai 2014 Del Skrevet 3. mai 2014 Det var mange bare rumper... og testikler. For å si det sånn. Plis si det ikke var deg. Lenke til kommentar
Emily1 Skrevet 3. mai 2014 Del Skrevet 3. mai 2014 Legendarisk kveld/natt. Fortell oss om den! Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 3. mai 2014 Del Skrevet 3. mai 2014 Vi drakk øl og Minttu. En kamerat gikk bananas og poserte på alle mulige måter. Vet ikke hvorfor, men det måtte snappes. Lenke til kommentar
Toppitus Skrevet 3. mai 2014 Del Skrevet 3. mai 2014 Er det rasistisk å like hvite laddeledninger fremfor svarte? Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 3. mai 2014 Del Skrevet 3. mai 2014 Vi drakk øl og Minttu. En kamerat gikk bananas og poserte på alle mulige måter. Vet ikke hvorfor, men det måtte snappes. Dårlig erfaring med minttu... Ugh.. Lenke til kommentar
Kronidioten Skrevet 3. mai 2014 Del Skrevet 3. mai 2014 Er det rasistisk å like hvite laddeledninger fremfor svarte? Ja. Lenke til kommentar
Emily1 Skrevet 3. mai 2014 Del Skrevet 3. mai 2014 Vi drakk øl og Minttu. En kamerat gikk bananas og poserte på alle mulige måter. Vet ikke hvorfor, men det måtte snappes. Du er snapkongen over alle snapkonger! Er det rasistisk å like hvite laddeledninger fremfor svarte? Nej! Langt ifra! Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 3. mai 2014 Del Skrevet 3. mai 2014 (endret) Er det rasistisk å like hvite laddeledninger fremfor svarte?Nei, det handler om tenningsmønster. Det er noe helt annet. Endret 3. mai 2014 av L4r5 2 Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 3. mai 2014 Del Skrevet 3. mai 2014 Vi drakk øl og Minttu. En kamerat gikk bananas og poserte på alle mulige måter. Vet ikke hvorfor, men det måtte snappes. Du er snapkongen over alle snapkonger! Synd at folk flest ikke fikk oppleve dem Lenke til kommentar
Emily1 Skrevet 3. mai 2014 Del Skrevet 3. mai 2014 Vi drakk øl og Minttu. En kamerat gikk bananas og poserte på alle mulige måter. Vet ikke hvorfor, men det måtte snappes. Dårlig erfaring med minttu... Ugh.. Drikker du mye? ;-) jeg likte bildet ditt btw ^^ Lenke til kommentar
Toppitus Skrevet 3. mai 2014 Del Skrevet 3. mai 2014 Er det rasistisk å like hvite laddeledninger fremfor svarte? Ja. Å nei. Hva om man liker svarte bedre enn hvite, da? :·Þ 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg