Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Sånn som det var med Mew i sin tid, samt den greia fra Gold / Silver / Crystal.

Oh well. Tror mamma var fornøyd med dagen sin. Wok, eplekake, budapestkake, vaniljeis, fransk rødvin, spansk rødvin, italiensk rødvin, tysk hvitvin (usj), og Bache Gabrielsen signatur. Så fotoalbum fra 1994, gamle filmer søss laget da hu gikk på u.skolen og andre gym, etterfulgt av brettspill hvor vi alle var overtrette, gode og fulle, og lo og lo og lo.

Hu var fornøyd med diktet jeg skrev, og at søss for første gang brukte en del av sine egne penger på gave til henne, for ikke å snakke om pappa som blåste over 800 kr på blomster. Og det var ikke engang en rund dag. Han er den galneste av oss alle.

Lenke til kommentar

Hadde glemt å save. FML!!!!

Annen favoritt var Sonic-spillene (jeg er en stor sonic fan) men lurer på hvor de er blitt av også...

Starter ikke dagen med game boy denne gangen, nå er det klart for en forfriskende svømmetur! Whoop whoop!

Lenke til kommentar

Sånn som det var med Mew i sin tid, samt den greia fra Gold / Silver / Crystal.

Oh well. Tror mamma var fornøyd med dagen sin. Wok, eplekake, budapestkake, vaniljeis, fransk rødvin, spansk rødvin, italiensk rødvin, tysk hvitvin (usj), og Bache Gabrielsen signatur. Så fotoalbum fra 1994, gamle filmer søss laget da hu gikk på u.skolen og andre gym, etterfulgt av brettspill hvor vi alle var overtrette, gode og fulle, og lo og lo og lo.

Hu var fornøyd med diktet jeg skrev, og at søss for første gang brukte en del av sine egne penger på gave til henne, for ikke å snakke om pappa som blåste over 800 kr på blomster. Og det var ikke engang en rund dag. Han er den galneste av oss alle.

Dette hørtes litt kleint ut.

• Liker 4
Lenke til kommentar

Nah det er fare for litt snø her og men ikke kaldere enn at de tåler det:) dårlig med grønt gress enda da, så de får silo. Har bare vært ei ute av gjerdet ennå så langt også. Dette lover bra.

Er du odelsfrøken? Shut up and take my money

Endret av EspJak1
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Nah det er fare for litt snø her og men ikke kaldere enn at de tåler det:) dårlig med grønt gress enda da, så de får silo. Har bare vært ei ute av gjerdet ennå så langt også. Dette lover bra.

Er du odelsfrøken? Shut up and take my money
Hm. Ja egentlig så blir jeg vel det!
Lenke til kommentar

Neida. Jeg går ikke kledd sånn hvis jeg skal melke dem.
... Den tida jeg melket.. Nå har jeg annen jobb. :)

Jeg var bare ute på jordet og hilste på! :)
Vi pleier å ha mange av dem til de blir veldig gamle. For ett par tre år siden sendte vi ivei ei ku som vi hadde hatt siden hun var kalv i 1994!! Hos de fleste blir dyra slaktet etter 5-6 år:)

Hun var fra den tida dyra fortsatt ble frysemerket så det stod "200" på bakparten hennes. :)

Endret av medlem-124997
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...