HansiBanzi Skrevet 2. mai 2014 Del Skrevet 2. mai 2014 Noen som vet hvordan jeg får CUT i Pokemon silver btw? På google sier de at man finner den på Ilex Forest, men finner søren meg ikke stedet engang jo! Vet ikke om jeg vil svare og vise for alle og en hver hvor nerdete jeg faktisk er som vet det, men: Ilex forest er rett etter at man har tatt andre gym. Man må jage en fugl tilbake til den eneste fyren man kan snakke med i Ilex, så får man cut. 1 Lenke til kommentar
Coa Skrevet 2. mai 2014 Del Skrevet 2. mai 2014 Faen ekkelt å se bilder fra Manson-drapene......men man lærer jo aldri og blir nysjerrig (og enda sier folk at dødsstraff er det samme som drap , ikke for meg......Manson hadde fortjent det !) Charles Manson representerer en ny bevissthet. Mannen burde genierklæres. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 2. mai 2014 Del Skrevet 2. mai 2014 What, Lion King II finnes. Lenke til kommentar
Emily1 Skrevet 2. mai 2014 Del Skrevet 2. mai 2014 Noen som vet hvordan jeg får CUT i Pokemon silver btw? På google sier de at man finner den på Ilex Forest, men finner søren meg ikke stedet engang jo! Du er så sykt asian. Tro meg, det er jeg IKKE! XD Noen som vet hvordan jeg får CUT i Pokemon silver btw? På google sier de at man finner den på Ilex Forest, men finner søren meg ikke stedet engang jo! Vet ikke om jeg vil svare og vise for alle og en hver hvor nerdete jeg faktisk er som vet det, men: Ilex forest er rett etter at man har tatt andre gym. Man må jage en fugl tilbake til den eneste fyren man kan snakke med i Ilex, så får man cut. Skjønner, men problemet er at jeg ikke heller finner andre gym. Har en mistanke om at jeg må fange en bellsprout for å bytte den med Onix, for så å trene han opp for å knuse den steinen inni Caven, og kanskje jeg finner noe der inne? Eller er jeg helt på bærtur nåh Lenke til kommentar
HansiBanzi Skrevet 2. mai 2014 Del Skrevet 2. mai 2014 Ja, nå er du på bærtur. Man trenger aldri spesifikke pokemon for å komme videre. Det kan hende du går feil vei? Lenke til kommentar
medlem-124997 Skrevet 2. mai 2014 Del Skrevet 2. mai 2014 What, Lion King II finnes. Som hardcore Lion King fan kan jeg bekrefte dette. Dog den er ikke i nærheten like bra som Lion King. Forøvrig så jeg Lion King On Stage i London for noen år siden. Det er en opplevelse jeg kunne drept for å igjennoppleve. Lenke til kommentar
Emily1 Skrevet 2. mai 2014 Del Skrevet 2. mai 2014 Ja, nå er du på bærtur. Man trenger aldri spesifikke pokemon for å komme videre. Det kan hende du går feil vei? FML! Tro meg, jeg har prøvd aaaalle veier. Lenke til kommentar
medlem-124997 Skrevet 2. mai 2014 Del Skrevet 2. mai 2014 Hvor ligger strap on-en? Var det ikke du som brukte den sist? La du den ikke tilbake i den kullørte skuffen? Lenke til kommentar
Mr. Hermonella Skrevet 2. mai 2014 Del Skrevet 2. mai 2014 Du skal jage en farfetch i Ilex forrest, når du ser han mannen som har mista den så gå til høyre/ned og jag den til eieren. Lenke til kommentar
Emily1 Skrevet 2. mai 2014 Del Skrevet 2. mai 2014 Aha ja jeg skjønner. Men problemet! er at jeg ikke finner Ilex Forrest..... Noen som vet hvor sånn ca. jeg skal gå? For mener at jeg har gått OVERALT. Lenke til kommentar
Mr. Hermonella Skrevet 2. mai 2014 Del Skrevet 2. mai 2014 (endret) Vet du hvilken by som har en slowpoke gruve i seg?Ta til venstre i den byen og følg stien. Endret 2. mai 2014 av Dysfuncti Lenke til kommentar
Emily1 Skrevet 2. mai 2014 Del Skrevet 2. mai 2014 Danke schøn. Jeg skal gjøre mitt beste! Gotta catch 'em all! Lenke til kommentar
Zakke Skrevet 2. mai 2014 Del Skrevet 2. mai 2014 Jeg har vel brukt en betydelig del av livet mitt på å glo inn i den lille gameboyskjermen jeg og. Da var det Donkey Kong Land II det gikk i. Ellers er Zeldaspillene spill man aldri kan gå lei av. For en stund siden, (kanskje rundt 2 år siden) bestilte jeg en gameboy color og alle spillene som barndomskompisene mine hadde fra ebay slik at jeg kan bevare dem til evig tid og ta de med i graven Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 2. mai 2014 Del Skrevet 2. mai 2014 Var det ikke du som brukte den sist? La du den ikke tilbake i den kullørte skuffen?Nei, var Anfall som brukte den. På meg vel og merke. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 2. mai 2014 Del Skrevet 2. mai 2014 (endret) Hvor ligger strap on-en? Var det ikke du som brukte den sist? La du den ikke tilbake i den kullørte skuffen? Jeg putter alt i en koffert. Endret 2. mai 2014 av Ted Bundy Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 2. mai 2014 Del Skrevet 2. mai 2014 Nylig opplastet, og man finner ikke bildet på internett. Seems legit. 3 Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 2. mai 2014 Del Skrevet 2. mai 2014 Har noen andre ting jeg ikke har på det bildet, men jeg har lastet det opp før. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 2. mai 2014 Del Skrevet 2. mai 2014 Kast de tubene med Glid og så kjøper du noe silikonbasert glidemiddel i stedet. Pjur er et bedre merke. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 2. mai 2014 Del Skrevet 2. mai 2014 (endret) Will do. Endret 2. mai 2014 av Ted Bundy Lenke til kommentar
Coa Skrevet 2. mai 2014 Del Skrevet 2. mai 2014 Jeg putter alt i en koffert. Koffert. Hehe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg