Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Noen som vet hvordan jeg får CUT i Pokemon silver btw? På google sier de at man finner den på Ilex Forest, men finner søren meg ikke stedet engang jo!

Vet ikke om jeg vil svare og vise for alle og en hver hvor nerdete jeg faktisk er som vet det, men: Ilex forest er rett etter at man har tatt andre gym. Man må jage en fugl tilbake til den eneste fyren man kan snakke med i Ilex, så får man cut.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Faen ekkelt å se bilder fra Manson-drapene......men man lærer jo aldri og blir nysjerrig (og enda sier folk at dødsstraff er det samme som drap , ikke for meg......Manson hadde fortjent det !)

Charles Manson representerer en ny bevissthet. Mannen burde genierklæres.

Lenke til kommentar

Noen som vet hvordan jeg får CUT i Pokemon silver btw? På google sier de at man finner den på Ilex Forest, men finner søren meg ikke stedet engang jo!

Du er så sykt asian.

Tro meg, det er jeg IKKE! XD

Vet ikke om jeg vil svare og vise for alle og en hver hvor nerdete jeg faktisk er som vet det, men: Ilex forest er rett etter at man har tatt andre gym. Man må jage en fugl tilbake til den eneste fyren man kan snakke med i Ilex, så får man cut.

Skjønner, men problemet er at jeg ikke heller finner andre gym. Har en mistanke om at jeg må fange en bellsprout for å bytte den med Onix, for så å trene han opp for å knuse den steinen inni Caven, og kanskje jeg finner noe der inne? Eller er jeg helt på bærtur nåh

Lenke til kommentar

Jeg har vel brukt en betydelig del av livet mitt på å glo inn i den lille gameboyskjermen jeg og. Da var det Donkey Kong Land II det gikk i. Ellers er Zeldaspillene spill man aldri kan gå lei av. For en stund siden, (kanskje rundt 2 år siden) bestilte jeg en gameboy color og alle spillene som barndomskompisene mine hadde fra ebay slik at jeg kan bevare dem til evig tid og ta de med i graven :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...