Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+9817324

Så, noe annet spennende som foregår her?

Vel, jeg har nettopp skrevet en hyllest til min mor basert på Björn Afzelius' tekster. Sånn spur of the moment-sak. Ble jo nesten fornøyd med den også. Får se hva hu synes. :p

Arthur Arntzen : "Har der Bjørn Avskylius"

Rune Andersen som BA : "Varjen e det fu-laste jag vet , varjen e det grym-maste i ver-den !"

Lenke til kommentar

Hvem har stjålet beltet mitt? :(

Jeg la det tilbake i skuffen med SM sakene våre.

Dette er ikke godt nok. På tide med en ny runde med beltet, ciklide.

:ohmy:

Jeg trodde vi hadde en avtale om at vi skulle ha læret i en skuff og latexen i en annen mens nursekostymet mitt og politikostymet ditt skulle henge i skapet på badet?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324

Faen ekkelt å se bilder fra Manson-drapene......men man lærer jo aldri og blir nysjerrig (og enda sier folk at dødsstraff er det samme som drap , ikke for meg......Manson hadde fortjent det !)

Lenke til kommentar

Feil. Game Boy er konge, og det er faktisk helt umulig å "kaste bort" tid på å spille på dem.

Eelsker Game boy, men det beste for min del hadde vært å begrense det til et par timer om dagen, evt. på kveldstid når dagens gjøremål er unnagjort! Er garantert fail om jeg starter dagen med å skru den på, for da blir jeg sittende/liggende der til jeg kommer på at jeg ikke har gjort noe som helst fornuftig i dag XD But gotta love it <3

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...