Muggkaare Skrevet 1. mai 2014 Del Skrevet 1. mai 2014 Takk. Han sier den er på størrelse med en cheesedoodles. Jeg vil fremdeles ha bilde. Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 1. mai 2014 Del Skrevet 1. mai 2014 (endret) Tips til standup komiker? Liker Bill burr og aziz ansari. Og Louis ck Endret 1. mai 2014 av General Bork Laser Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 1. mai 2014 Del Skrevet 1. mai 2014 Vil dere ligge med han hvis han har det da?Jeg ligger ikke med menn med små peniser Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 1. mai 2014 Del Skrevet 1. mai 2014 Mja, vi får se. Tror det kan bli krøll mtp. at det er en vanilla save, og jeg er usikker på hvor vidt de fungerer med de nyeste expansion pack-ene til EUIV.Er visst krøll med siste expansion og den nye som kommer på EU4. 1.5 saves er ikke kompatible med Wealth of nations som kommer snart, men alle skal gå bra å eksportere til V2 Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 1. mai 2014 Del Skrevet 1. mai 2014 Interessant. Får teste litt i helga. Eller gå tilbake til Raja-saven min i CK2 og veien til å ta over verden og fylle den med buddhister. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 2. mai 2014 Del Skrevet 2. mai 2014 Heroes of might and magic 3, helt klart. 2 Lenke til kommentar
HansiBanzi Skrevet 2. mai 2014 Del Skrevet 2. mai 2014 Jeg fikk skikkelig lyst til å spille Heroes 3 nå! 1 Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 2. mai 2014 Del Skrevet 2. mai 2014 Civilization 5 er alltid en vinner. Heroes 3 har jeg spilt nok. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 2. mai 2014 Del Skrevet 2. mai 2014 Jeg har spilt så mye Civ 5, jeg begynner å bli litt lei, venter på Civ 6 nå. Heroes 3 går jeg derimot aldri lei av. Kan spille gjennom alle campaigns fra hovedspillet og expansion packs ila. en dag uten problemer, eller bare ta tak i en kompis og sette i gang med litt hotseat-action. Det være seg om jeg er Tower og Solmyr eller Rampart og Ivor eller Kyrre. Elsk. <3 1 Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 2. mai 2014 Del Skrevet 2. mai 2014 Civ 6 kommer ikke på lang tid. Derimot så får vi nytt Civ "in space" til høsten av. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 2. mai 2014 Del Skrevet 2. mai 2014 Ja, jeg vet vi får et nytt "Alpha Centauri", ser frem til det også, men det er Civ VI jeg venter på. Om det da ikke skulle komme en ny expansion pack til V mens jeg venter … Lenke til kommentar
medlem-124997 Skrevet 2. mai 2014 Del Skrevet 2. mai 2014 Vil dere ligge med han hvis han har det da?Jeg ligger ikke med menn med små peniser De sier det ikke er størrelsen det kommer an på, men hva du gjør med den. Helt ærlig har jeg aldri ligget med noen som har liten penis, så jeg kan ikke stå inne for denne påstanden. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 2. mai 2014 Del Skrevet 2. mai 2014 CookieClicker DripStat Så, noe annet spennende som foregår her? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 2. mai 2014 Del Skrevet 2. mai 2014 Så, noe annet spennende som foregår her? Vel, jeg har nettopp skrevet en hyllest til min mor basert på Björn Afzelius' tekster. Sånn spur of the moment-sak. Ble jo nesten fornøyd med den også. Får se hva hu synes. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 2. mai 2014 Del Skrevet 2. mai 2014 Biff til middag! Og et kjærlig gjensyn med DNFK. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 2. mai 2014 Del Skrevet 2. mai 2014 Knut! Hvordan går det i Drontheim? Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 2. mai 2014 Del Skrevet 2. mai 2014 Evnt Tronkheym som det står på diverse vær-applikasjoner på iPhone. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg