Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Gå for CK2 eller EU4 hvis du har god tid. Evt hva med Warlock 2?

Jeg har god tid. Skal ikke på jobb før klokken 09:00 i morgen. Ikke det at jeg klarer å fullføre et CK2 spill på under 20 timer, men jeg har klart å fullføre et EU4-spill på 19,5. Warlock 2 frister ikke.

CK 2 -> Eksportere til EU 4 -> eksportere til Victoria 2

Usikker på om jeg vil starte mitt første spill i Vicky 2 med en stormannsgal save fra CK2 som har vært gjennom EU4 hvor hele Europa er underlagt Norge.

Lenke til kommentar

Usikker på om jeg vil starte mitt første spill i Vicky 2 med en stormannsgal save fra CK2 som har vært gjennom EU4 hvor hele Europa er underlagt Norge.

Synes det høres ut som en god plan, jeg

Det har han!

Få nummeret da.
Lenke til kommentar

Synes det høres ut som en god plan, jeg.

Mja, vi får se. Tror det kan bli krøll mtp. at det er en vanilla save, og jeg er usikker på hvor vidt de fungerer med de nyeste expansion pack-ene til EUIV.

Lenke til kommentar

Siden jeg er en altruistisk filantrop av en verdensborger skal jeg dele litt av mitt.

Gjennom de siste måneder har jeg ikke vært så aktiv i forumkafeen som tidligere. Dette fordi jeg har sittet hjemme på laboratoriet mitt. Jeg har jobbet og jobbet. Først nå er idèen klar for sin jomfrufødsel. Jeg har nemlig utviklet en selskapslek som heter FOREDRAG. Når man sitter på et vorspiel og stemningen begynner å bli litt laber, er det noe slår et godt gammaldags FOREDRAG da? Nei, selvfølgelig ikke. Vi blander lek og læring - som dataspillet jeg spilte da jeg var liten aldri greide.

Ja, denne kjente og kjære leken går som en farsott og kommer til å ta utlandet som en tsunami ala The Fox om 4-6 måneder.

Har personlig testet dette flittig ut på mange vors i det siste. Det hjelper å vente til folk har fått i seg et par enheter alkohol og det er fint om du starter med et FOREDRAG. Populære tema jeg personlig har hatt foredrag om er Oslo by, særemnet mitt fra videregående og Kong Leopold II av Belgia.

(Denne forumposten fungerer som søknad til Innovasjon Norge. Jeg vil ha 155 millioner kr til videreutvikling av konseptet + markedsføringsutgifter).

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...