Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Natt til første jo. Er det tradisjonell drikkedag også for de over fjorten?

Det har vært det i min omgangskrets, og selv om de ikke er tilgjengelige i kveld må jo jeg holde tradisjonen i hevd.

EDIT: Det kan også virke som om det er noe nordmørsgreier...

Endret av HansiBanzi
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Natt til første jo. Er det tradisjonell drikkedag også for de over fjorten?

Ja, for alle som er fra 12 år og oppover til de som føler at de er for gamle. Om du føler deg for gammel når du er 15 eller 90 spiller ingen trille. Jeg satser på å bli klar for å feste igjen når jeg blir 40 og får lyst til å ta på meg tåsko og trilby og ragge bruder på plattfæst.

Lenke til kommentar

Wow, det er varmt i kveld. Jeg sitter i bare undertøyet og holder på å svette. Vinduet er oppe og greier.

Ser det er flere her som liker å drikke alene =) Det har jeg gjort nesten hver dag de siste 6 månedene. Ikke noe jobb.

Lenke til kommentar

Jeg sitter og leser gjennom min gamle bachelor. Hvor lange er deres? Jeg har hørt at i dagens samfunn holder det med 15 - 20 sider, men det hadde aldri gått gjennom da jeg skrev min for 3 år siden. Vi hadde et minstekrav på 40 sider eller noe, jeg skrev 57 og både jeg selv og rådgiveren (samt de som satte karakteren) mente det var litt lite. :p

Lenke til kommentar

Hmm, jeg føler for et strategispill, men klarer ikke velge. Age of Wonders III, Age of Empires I + exp, Age of Empires II + exp, Age of Mythology + exp, Crusader Kings II, Europa Universalis IV, Civ I, Civ II, Civ III, Civ IV, Civ V, Civ: Call to Power, Civ: Call to Power 2, Colonization, Anno 2070, Victoria II, Heroes of Might & Magic 2, Heroes of Might & Magic 3, Red Alert, Red Alert 2, Red Alert 3, eller C&C: Generals?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...