Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg ble usikker på om det er en bra eller dårlig ting...

Kommer an på spillet. Jeg kunne gjerne vært dårligere i Wordfeud, folk vil ikke spille mer mot meg siden jeg vinner hele tiden.

Ellers er det en god ting, når man sitter full og alene, er det greit å kunne dra frem mobilen og spille litt mens man venter på at noe skal skje.

Lenke til kommentar

Jeg ser problemet, men jeg tenkte heller i de baner at om man ikke påvirkes i særlig grad av å være full kan det være et tegn på at det ikke er så mye å påvirke. Det kan selvfølgelig også bety at man har stålkontroll, selv med noen innabords.

NB: Jeg tror mest på sistnevnte.

Lenke til kommentar

Vel, jeg liker å tro at jeg fortsatt har stålkontroll etter studentlivet som innebar alkoholinnholdig drikke nesten hver dag, og et barskap som virket som om det aldri gikk tomt. I løpet av fire år klarte jeg aldri å tømme det, uansett hvor mye jeg drakk, og nå har jeg enda mer.

Så jeg går for stålkontroll, samt skills. Skills til ikke å miste kontroll over sansemotorikken eller kunnskapen når jeg drikker.

Lenke til kommentar

Gjør det, det ser best ut.

Til tross for fem år som student har jeg fortsatt ikke lært meg hvordan man skal drikke. Det jeg derimot fikk erfare er at hjemmelaget vin gjør susen, hvertfall når man måler hvor mye man har drukket i liter, samt at å styrte en halvliter av alt annet enn øl og vin sjeldent er en god idé. Jeg tar meg ikke spesielt godt ut på julebord for å si det sånn.

Lenke til kommentar

Vel, jeg vil anta det kommer an på når du begynte å drikke, og hvor lenge du drakk svakere ting før du hoppa på ting over 40 % og lærte deg hvor mye kroppen din tåler, samt hvordan du skal drikke for å ha kontroll, og hvordan du skal drikke om du har et ønske om å våkne opp en uke senere uten å huske noe. For sistnevnte, start med en liter fin cognac på vorspielet rett etter jobb.

Interessant å sitte her og snakke om alkohol og drikking, spesielt mtp. datoen og fordi jeg for første gang på flere år ikke skal feste med russen i natt. Antar at 27,5 år er for gammelt for å feste med 16 - 20-åringer.

Lenke til kommentar

Been there, done that. Jeg vet også hvor mye jeg tåler, men jeg har det med å drite i det når jeg er full sammen med enkelte.

Jeg klarer å stå over akkurat det, jeg drikker til jeg blir godfull, og så tar jeg det sakte utover kvelden, samt sniker inn noen shotter med vann når ingen ser på. :p

Lenke til kommentar

Jeg skal være ærlig og si at jeg ikke lenger drikker for mye alene, etter en periode med en avhengighet av alkohol for å fungere, så jeg har fått respekt for alkoholen og prøver å holde meg til en flaske vin for å bli brisen, eller noen drinker utover natten, for å holde ut idioti på nettet.

Men jeg kan si meg enig i at privatfester eier. Så lenge jeg slipper å våkne opp til et bomba horehus og slipper å vaske og styre bakfull.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...