Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest medlem-1432

Hestekjøtt er motbydelig.

Det er forresten femte gang ca du eller noen andre spør meg.

Hva som er motbydelig, smaken? Bare lurer.

Lenke til kommentar

Hestekjøtt er en av de største delikatessene i Frankrike. Der blir de dødsfornærma om du sier du "avskyr" det, bare fordi vi har de som kjæledyr.

Det blir som om vi skulle nekte å spise kukjøtt fordi kuene er søte...

lurer på om uglekjøtt smaker godt..

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

Jeg synes vi skal gi folk som plager dyr juling.

Så du skal gi juling til et dyr som plager et annet dyr?

Det var en ekstrem forenkling av situasjonen synes jeg, men ja?

Vil smake på Emu og kenguru, da.

Spiste kenguru og struts for noen år tilbake, begge smake godt såvidt jeg kan huske. Litt viltsmak på kenguruen.

Hest er jævla godt!

Tenkte mer på å igjenfortelle noen av de rimelig sjuke historiene om han..

Fortell.

Lenke til kommentar

Det var en ekstrem forenkling av situasjonen synes jeg, men ja?

Ja, men du ønsker å gi juling til en guttunge som mest sannsynlig har et dysfunksjonelt familieliv. Gi heller juling til de som går rundt og driver med blind vold. :tease:

Det er mangfoldige barn og unge der ute med dysfunksjonelle familier som ikke mishandler. At han kaster steiner på katter og er ufin mot yngre barn er bare en grunn til å synes mindre synd på han. Å ha det vondt er ikke en legitim grunn til å påføre andre smerte. Det sier vel seg selv?

Er det samme tyskeren som har laget alle disse filmene? Jeg så Farcry, Alone in the Dark og House of the Dead for mange år siden, og de var alle, ikke overraskende, forferdelig dårlige filmer på alle måter.

Lenke til kommentar

Det sier vel seg selv?

Selvfølgelig, men det å gi juling til ungen er gammeldags. Det er "hevn". Det er ikke nyttig for hverken ungen, familien, oss eller samfunnet at ungen får juling. Det som er nyttig er han får hjelp.

Og selvfølgelig reagerer unger forskjellig på forskjellige situasjoner. Det finnes andre med kjipe oppvekster med gode resultater, og det finnes kjipe unger med god oppvekst. Forsvarer ikke juling mot unger. :p

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...