HansiBanzi Skrevet 28. april 2014 Del Skrevet 28. april 2014 Åherregud så udugelig HBO Nordic er. Greier ikke engang å streame SD uten å måtte bufre hvert andre minutt nå... Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 28. april 2014 Del Skrevet 28. april 2014 Hestekjøtt er motbydelig. Det er forresten femte gang ca du eller noen andre spør meg. Hva som er motbydelig, smaken? Bare lurer. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 28. april 2014 Del Skrevet 28. april 2014 (endret) Hestekjøtt er en av de største delikatessene i Frankrike. Der blir de dødsfornærma om du sier du "avskyr" det, bare fordi vi har de som kjæledyr. Det blir som om vi skulle nekte å spise kukjøtt fordi kuene er søte... lurer på om uglekjøtt smaker godt.. Endret 28. april 2014 av Bytex Lenke til kommentar
medlem-124997 Skrevet 28. april 2014 Del Skrevet 28. april 2014 Er bare å sladde ansiktet, så er det greit.. Sååå... Skjer? Å legge ut bilde av han er uaktuelt. Tenkte mer på å igjenfortelle noen av de rimelig sjuke historiene om han.. Nei lite som skjer. Ser Max Payne med en kompis. Den er ikke så veldig bra.. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 28. april 2014 Del Skrevet 28. april 2014 Hestekjøtt er motbydelig. Det er forresten femte gang ca du eller noen andre spør meg. Hva som er motbydelig, smaken? Bare lurer. Gir plent faen i om hele saken at vi har de som kjæledyr. Kjøttet smaket bare ikke godt. Vil smake på Emu og kenguru, da. Lenke til kommentar
medlem-124997 Skrevet 28. april 2014 Del Skrevet 28. april 2014 Synes hestekjøtt smaker ... For stramt kinda. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 28. april 2014 Del Skrevet 28. april 2014 Jeg synes vi skal gi folk som plager dyr juling.Så du skal gi juling til et dyr som plager et annet dyr? Det var en ekstrem forenkling av situasjonen synes jeg, men ja? Vil smake på Emu og kenguru, da. Spiste kenguru og struts for noen år tilbake, begge smake godt såvidt jeg kan huske. Litt viltsmak på kenguruen. Hest er jævla godt! Tenkte mer på å igjenfortelle noen av de rimelig sjuke historiene om han.. Fortell. Lenke til kommentar
medlem-124997 Skrevet 28. april 2014 Del Skrevet 28. april 2014 Det er så eget. Og jeg tror barnevernet er i kontakt med familien. Surt om noen tar han igjen. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 28. april 2014 Del Skrevet 28. april 2014 Det var en ekstrem forenkling av situasjonen synes jeg, men ja?Ja, men du ønsker å gi juling til en guttunge som mest sannsynlig har et dysfunksjonelt familieliv. Gi heller juling til de som går rundt og driver med blind vold. Lenke til kommentar
medlem-124997 Skrevet 28. april 2014 Del Skrevet 28. april 2014 Hvis dere skal torturere noen på aller groveste måte; sett på Max Payne i slow motion. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 28. april 2014 Del Skrevet 28. april 2014 Så Doom-filmen er bedre? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 28. april 2014 Del Skrevet 28. april 2014 Jeg sier bare: FPS mode /facepalm Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 28. april 2014 Del Skrevet 28. april 2014 Hahahaha, jævla doom. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 28. april 2014 Del Skrevet 28. april 2014 Siden vi snakket om den: Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 28. april 2014 Del Skrevet 28. april 2014 Og sånn hvis vi skulle være for dumme til å skjønne at det er en "homage" til spillene, blinker det hjelpsomt FPS MODE nederst på skjermen en stund også. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 28. april 2014 Del Skrevet 28. april 2014 Det var en ekstrem forenkling av situasjonen synes jeg, men ja?Ja, men du ønsker å gi juling til en guttunge som mest sannsynlig har et dysfunksjonelt familieliv. Gi heller juling til de som går rundt og driver med blind vold. Det er mangfoldige barn og unge der ute med dysfunksjonelle familier som ikke mishandler. At han kaster steiner på katter og er ufin mot yngre barn er bare en grunn til å synes mindre synd på han. Å ha det vondt er ikke en legitim grunn til å påføre andre smerte. Det sier vel seg selv? Er det samme tyskeren som har laget alle disse filmene? Jeg så Farcry, Alone in the Dark og House of the Dead for mange år siden, og de var alle, ikke overraskende, forferdelig dårlige filmer på alle måter. Lenke til kommentar
Netrum Skrevet 28. april 2014 Del Skrevet 28. april 2014 Straks i Trondheim :-D Så blir det å vente til klokken 2340 på toget nordover. Kjenner det skal bli godt å komme hjem til seng og pc. :-) Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 28. april 2014 Del Skrevet 28. april 2014 Stakkars, nordlandsbanen er gørr kjedelig. 1 Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 28. april 2014 Del Skrevet 28. april 2014 Det sier vel seg selv?Selvfølgelig, men det å gi juling til ungen er gammeldags. Det er "hevn". Det er ikke nyttig for hverken ungen, familien, oss eller samfunnet at ungen får juling. Det som er nyttig er han får hjelp. Og selvfølgelig reagerer unger forskjellig på forskjellige situasjoner. Det finnes andre med kjipe oppvekster med gode resultater, og det finnes kjipe unger med god oppvekst. Forsvarer ikke juling mot unger. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 28. april 2014 Del Skrevet 28. april 2014 "Gi juling" var ikke nødvendigvis ment bokstavelig. Men straffet - ja. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg