Datasmurf Skrevet 28. april 2014 Del Skrevet 28. april 2014 Jeg burde ikke le av dette. Necrobror, jeg har aldri sagt at jeg er fornuftig, ei heller har jeg noe ønske om å være det. Lenke til kommentar
Mr. Hermonella Skrevet 28. april 2014 Del Skrevet 28. april 2014 Jeg burde ikke le av dette. idontgetit Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 28. april 2014 Del Skrevet 28. april 2014 Her er jeg usikker på hva dere mener. 420. Hasj. Lenke til kommentar
medlem-124997 Skrevet 28. april 2014 Del Skrevet 28. april 2014 Kast heller stein på ungen, men særriøst, ta det opp med foreldrene til ungen. Deretter tar du sykkelen.Det gjorde jeg første gangen jeg tok han.. De er like enkle de også. Humret når jeg fortalte det. Skulle vært lynchet den ungen der.. Den yngste katten løper jo sin vei, men gammelkatten er stå og ignorerer han helt til steinene treffer så hardt at det gjør vondt. Ender jo med at han flyr på ungen.. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 28. april 2014 Del Skrevet 28. april 2014 (endret) Herregud, jeg vil smake på de. Endret 28. april 2014 av Ted Bundy Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 28. april 2014 Del Skrevet 28. april 2014 Kast heller stein på ungen, men særriøst, ta det opp med foreldrene til ungen. Deretter tar du sykkelen.Det gjorde jeg første gangen jeg tok han.. De er like enkle de også. Humret når jeg fortalte det.Skulle vært lynchet den ungen der.. Den yngste katten løper jo sin vei, men gammelkatten er stå og ignorerer han helt til steinene treffer så hardt at det gjør vondt. Ender jo med at han flyr på ungen.. Da burde jo strengt tatt politiet eller lignede være neste steg. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 28. april 2014 Del Skrevet 28. april 2014 Venter på GoT nedlasting kom igjeeeen Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 28. april 2014 Del Skrevet 28. april 2014 Jeg burde ikke le av dette. idontgetit Kidden er utkledd som smurf om det gjør det lettere for deg å forstå. Lenke til kommentar
Mr. Hermonella Skrevet 28. april 2014 Del Skrevet 28. april 2014 Jeg burde ikke le av dette. idontgetit Kidden er utkledd som smurf om det gjør det lettere for deg å forstå. Ja det skjønte jeg, men det var vel ingen store røde hjerte monstre i smurfene? Lenke til kommentar
medlem-124997 Skrevet 28. april 2014 Del Skrevet 28. april 2014 Kast heller stein på ungen, men særriøst, ta det opp med foreldrene til ungen. Deretter tar du sykkelen.Det gjorde jeg første gangen jeg tok han.. De er like enkle de også. Humret når jeg fortalte det.Skulle vært lynchet den ungen der.. Den yngste katten løper jo sin vei, men gammelkatten er stå og ignorerer han helt til steinene treffer så hardt at det gjør vondt. Ender jo med at han flyr på ungen.. Da burde jo strengt tatt politiet eller lignede være neste steg. Uten at jeg skal si noe sikkert så ryktes det vel litt at barnevernet er inne i bildet i denne husstanden. Så regner med det er flere ting som foregår. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 28. april 2014 Del Skrevet 28. april 2014 (endret) Jeg burde ikke le av dette. idontgetit Kidden er utkledd som smurf om det gjør det lettere for deg å forstå. Ja det skjønte jeg, men det var vel ingen store røde hjerte monstre i smurfene? Det er basert på sangen som ble oversatt til norsk på 80-tallet, Tramp på en smurf. Det er en Trond-Viggo cover på norsk. Så naturligvis gikk denne karen rundt og nynnet eller sang på sangen for 23 år siden når den var populær. Og nå får han ønsket sitt oppfylt. "tramp tramp tramp på en smurf.. *åååøøøææææææææ* smurfer løpet ikke fort, så tramp dem ned og tørk dem bort, tramp tramp tramp på en smurf *beinknekkelyder*" På slutten av sangen blir smurfene sprengt også..men de kommer tilbake likevel. Endret 28. april 2014 av Bytex Lenke til kommentar
Mr. Hermonella Skrevet 28. april 2014 Del Skrevet 28. april 2014 Jeg burde ikke le av dette. idontgetit Kidden er utkledd som smurf om det gjør det lettere for deg å forstå. Ja det skjønte jeg, men det var vel ingen store røde hjerte monstre i smurfene? Det er basert på sangen som ble oversatt til norsk på 80-tallet, Tramp på en smurf. Det er en Trond-Viggo cover på norsk. Så naturligvis gikk denne karen rundt og nynnet eller sang på sangen for 23 år siden når den var populær. Og nå får han ønsket sitt oppfylt. "tramp tramp tramp på en smurf.. *åååøøøææææææææ* smurfer løpet ikke fort, så tramp dem ned og tørk dem bort, tramp tramp tramp på en smurf *beinknekkelyder*" På slutten av sangen blir smurfene sprengt også..men de kommer tilbake likevel. ahhhh, så det var hu i kostymet som ønska det? k. Lenke til kommentar
""" Skrevet 28. april 2014 Del Skrevet 28. april 2014 (endret) Necrobror, jeg har aldri sagt at jeg er fornuftig, ei heller har jeg noe ønske om å være det. Det skjønner jeg jo. Men hvorfor er du skeptisk til de? Blir som å se, og digge, The Good, the Bad and the Ugly og Once Upon a Time in the West, men å væe skeptisk til For e Few Dollars More, Django og A Fistful of Dollars. Gir jo ingen mening i det hele tatt. Det finnes ingen grunn til å være skeptisk til disse tingene. Sjekk ut ting jeg anbefaler, Datasmurf. Hvorfor kaller du meg necrobror, når du fint kan kalle med Jack Burton, Jack eller Burton? Dårlig gjort. Endret 28. april 2014 av Jack Burton 1 Lenke til kommentar
Toppitus Skrevet 28. april 2014 Del Skrevet 28. april 2014 Ciklide: Gi guttungen pryl! ¦:·D Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 28. april 2014 Del Skrevet 28. april 2014 Necrobror, jeg har aldri sagt at jeg er fornuftig, ei heller har jeg noe ønske om å være det.Job well done. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 28. april 2014 Del Skrevet 28. april 2014 Hvorfor kaller du meg necrobror, når du fint kan kalle med Jack Burton, Jack eller Burton? Dårlig gjort. Jeg kaller den andre necroen necro, ergo blir du necrobror. Alternativt kan du se på det som et kjælenavn, som Lycan som jeg kaller Lycos. Lenke til kommentar
Coa Skrevet 28. april 2014 Del Skrevet 28. april 2014 Jeg skal skrive bok. Den skal hete "Balansekunst for blandingsmisbrukere" Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 28. april 2014 Del Skrevet 28. april 2014 hvilken smartmobil er best? Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 28. april 2014 Del Skrevet 28. april 2014 Sykt at man må spesifisere at det er smartmobil. Skal vel lete greit i en mobilsjappe før du finner en mobil som selges som ikke er smarttelefon. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg