Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hva er egentlig oddsen for at jeg har tannpine i 3 av 4 jeksler etter en sigg uansett?

Oh well, jeg savner fluxoda ...

edit: Fagerhaug, tror sangen heter "Voggesang til Trønderen" :p

Ifg. sporlista mi på "Den femte statsmakt" i alle fall ^^

Endret av Datasmurf
Lenke til kommentar

Faen! Eg vert så jævlig sur! Hadde tenkt til å kose meg med film, men PC-en går så treigt at den ikkje klarar å spele av. Så eg tenkte at då kunne eg sitje på forum og høyre på musikk, men den klarar faen ikkje spele av musikken heller. Kyss klamme lik! Dritt-PC!

Lenke til kommentar

Jeg er flink til en ting ihvertfall - det er til å lage bråk.

Uansett hvor jeg går så lager jeg bråk. XD

<+[ASSMAN]MK1000> screw Kexxey. He seemed cool when I initially started talking to him, but he more and more seems like someone I hate

<+Pappy> kexxey sucks

<%ad4forlife> kexxey is an ass

<+Propugnator> ^^

<+Pappy> i never knew this many people didnt like kexxey Pappy he started acting like a jerk some time ago so noone likes it.

Endret av Kexxy er sexxy!
Lenke til kommentar
Hva er egentlig oddsen for at jeg har tannpine i 3 av 4 jeksler etter en sigg uansett?

Oh well, jeg savner fluxoda ...

Du har ikkje kommet til at tygga på da aluminiumspapiret som befinner seg inni røykspakken da? :hmm: Nynorsk versjonen av "kommet"? ...kjemt?

Eg trur det er «kome».

Lenke til kommentar
Jeg er flink til en ting ihvertfall - det er til å lage bråk.

Uansett hvor jeg går så lager jeg bråk. XD

<+[ASSMAN]MK1000> screw Kexxey. He seemed cool when I initially started talking to him, but he more and more seems like someone I hate

<+Pappy> kexxey sucks

<%ad4forlife> kexxey is an ass

<+Propugnator> ^^

<+Pappy> i never knew this many people didnt like kexxey Pappy he started acting like a jerk some time ago so noone likes it.

Ka svarte e da for noke? Da ser nesten utsom ein anna dimisjon av forumet, der da e komplett anarki!

Lenke til kommentar
Ka svarte e da for noke? Da ser nesten utsom ein anna dimisjon av forumet, der da e komplett anarki!

Kva svarte er det for noko? Det ser nesten ut som ein anna dimensjon (går ut ifrå at du ikkje meine dimisjon, som er det å dimittere) av forumet, der det er komplett anarki!

Lenke til kommentar
Skrollan, er Lucky jeg røyker.

Røykt Marlboro i en uke nå, siden jeg prøver å slutte og Marlboro har en jævlig ettersmak som gjør at jeg bare tar en om dagen eller ingen på noen dager, men så lenge jeg har lucky, går det gjerne en tipack om dagen :p

marlbro smaker puke da :S

10 om dagen?, jeg røyker vel ca 20 om dagen :S, er ikke bra vett :p

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...