Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har time hos tannlegen i neste måned, men han sa han ikke kunne se noe hull. Han sa det var betennelse i tannkjøttet som forårsaket smerten. Dersom det er tilfelle, hjelper det lite å trekke tannen. Dog, jeg har mistanke om at det er hull likevel. Kjennes slik ut, så får få dem til å sjekke igjen når jeg skal dit neste gang.

Until then, pain killers for breakfast, lunch and supper. :p

Fikk du antibiotika da?
Nei, skulle jeg det? Han ga meg ingenting. Spurte bare om jeg hadde smertestillende hjemme.

Jeg har hørt mye godt om denne tannlegen, men også mye dårlig. Gah, at det skal være så vanskelig med tannleger.

Og nå, i tillegg til tannpinen har jeg en oppsvulmet hånd. Au. :(

Nå er jo ikke jeg noe lege, men jeg trodde betennelse pleide å kureres med antibiotika.

Lenke til kommentar

Nå er jo ikke jeg noe lege, men jeg trodde betennelse pleide å kureres med antibiotika.

Hvis den bare er overfladisk kan det holde med Corsodyl et par, tre ganger om dagen. Sitter det lenger ned må det nok antibiotika til. Enig i at det var merkelig at hu ikke fikk det.
Lenke til kommentar

Hvis du har så innmari vondt så slipper du vel inn akutt??

Ja, jeg kom jo inn dagen jeg ringte på grunn av smertene. Da tok de røgnten og sjekket litt inne i munnen. Det var da jeg fikk time i Mai. Jeg hadde tannstein og det skal de renske da. Men fikk ikke noe behandling der og da. Så... får bare vente til jeg skal inn. Blir det for gale, får jeg ringe og høre om jeg kan komme tidligere. Selv om det var første ledige time de hadde. Tannleger...

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...