Dipol Skrevet 26. april 2014 Del Skrevet 26. april 2014 Når lysrør blinker, er det tenneren eller selve røret som holder på å gå? Hvis det blinker lang tid etter du har skrudd på lyset, er det nok lysrøret. Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 26. april 2014 Del Skrevet 26. april 2014 Når lysrør blinker, er det tenneren eller selve røret som holder på å gå? Bør uansett bytte begge deler samtidig. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 26. april 2014 Del Skrevet 26. april 2014 I dag blir det utepils i sola. Utvilsomt. 1 Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 26. april 2014 Del Skrevet 26. april 2014 Bør uansett bytte begge deler samtidig. Hvis det blinker lang tid etter du har skrudd på lyset, er det nok lysrøret.Da ser det ut som det blir en tur på butikken i dag likevel. Lenke til kommentar
medlem-124997 Skrevet 26. april 2014 Del Skrevet 26. april 2014 John Marston fra Red Dead Redemption. Jeg skulle ønske jeg kunne kontrollere alle menn slik jeg kunne kontrollere ham. <3 Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 26. april 2014 Del Skrevet 26. april 2014 Jeg har time hos tannlegen i neste måned, men han sa han ikke kunne se noe hull. Han sa det var betennelse i tannkjøttet som forårsaket smerten. Dersom det er tilfelle, hjelper det lite å trekke tannen. Dog, jeg har mistanke om at det er hull likevel. Kjennes slik ut, så får få dem til å sjekke igjen når jeg skal dit neste gang. Until then, pain killers for breakfast, lunch and supper. Fikk du antibiotika da?Nei, skulle jeg det? Han ga meg ingenting. Spurte bare om jeg hadde smertestillende hjemme. Jeg har hørt mye godt om denne tannlegen, men også mye dårlig. Gah, at det skal være så vanskelig med tannleger. Og nå, i tillegg til tannpinen har jeg en oppsvulmet hånd. Au. Nå er jo ikke jeg noe lege, men jeg trodde betennelse pleide å kureres med antibiotika. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 26. april 2014 Del Skrevet 26. april 2014 Nå er jo ikke jeg noe lege, men jeg trodde betennelse pleide å kureres med antibiotika.Hvis den bare er overfladisk kan det holde med Corsodyl et par, tre ganger om dagen. Sitter det lenger ned må det nok antibiotika til. Enig i at det var merkelig at hu ikke fikk det. Lenke til kommentar
medlem-124997 Skrevet 26. april 2014 Del Skrevet 26. april 2014 Hvis du har så innmari vondt så slipper du vel inn akutt?? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 26. april 2014 Del Skrevet 26. april 2014 Det er lite jeg nyter så mye som å dundre Sunloungers album fra 2007 - 2009. Det er som om jeg er på en av de baleariske øyene og bare nyter kveldsvarmen og solnedgangen mens Roger Shah står et sted i bakgrunnen og spiller de nydeligste låter. Lenke til kommentar
anonympappkasse Skrevet 26. april 2014 Del Skrevet 26. april 2014 Aldri gå på "by-lørdag" etter en hard kveld med dop og fyll. Aldri sett så mye folk på torgalmenningen og bryggen før. Jeg hater folk. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 26. april 2014 Del Skrevet 26. april 2014 Ja, hvem hadde trodd at det samler seg jævlig med folk der på bylørdag? Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 26. april 2014 Del Skrevet 26. april 2014 John Marston fra Red Dead Redemption. Jeg skulle ønske jeg kunne kontrollere alle menn slik jeg kunne kontrollere ham. <3 Succubus. Lenke til kommentar
anonympappkasse Skrevet 26. april 2014 Del Skrevet 26. april 2014 I tillegg var det marathon tvers gjennom byen. Snakk om opplegg Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 26. april 2014 Del Skrevet 26. april 2014 Snart øl og grillings. Finnes det noe bedre enn livet? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 26. april 2014 Del Skrevet 26. april 2014 Øl og grillings snart her også. Jeg skal teste noen krakowere pappa snubla over på Meny, samt at jeg har gøyalt øl å teste ut. Et canadisk som heter Little Norway, og et som er laget på champagnegjær eller noe slikt. Lenke til kommentar
Kea Skrevet 26. april 2014 Del Skrevet 26. april 2014 Hvis du har så innmari vondt så slipper du vel inn akutt?? Ja, jeg kom jo inn dagen jeg ringte på grunn av smertene. Da tok de røgnten og sjekket litt inne i munnen. Det var da jeg fikk time i Mai. Jeg hadde tannstein og det skal de renske da. Men fikk ikke noe behandling der og da. Så... får bare vente til jeg skal inn. Blir det for gale, får jeg ringe og høre om jeg kan komme tidligere. Selv om det var første ledige time de hadde. Tannleger... Lenke til kommentar
medlem-124997 Skrevet 26. april 2014 Del Skrevet 26. april 2014 Vært så sykt asosial de siste ukene. Krøpet inn i hiet hver dag etter jobb og ventet på at neste arbeidsdag skal starte. Egentlig litt godt. 1 Lenke til kommentar
Kea Skrevet 26. april 2014 Del Skrevet 26. april 2014 Stortsett sånn jeg har det også, men liker det ikke. Skulle gjerne hatt et liv utenom arbeidet. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg