anonympappkasse Skrevet 25. april 2014 Del Skrevet 25. april 2014 Haha nå ble det plutselig interessant å lese her! Phønni Lenke til kommentar
medlem-124997 Skrevet 25. april 2014 Del Skrevet 25. april 2014 I like my women like I like my pizza. Cut up into eight pieces inside a cardboard box. Lenke til kommentar
Mr. Hermonella Skrevet 25. april 2014 Del Skrevet 25. april 2014 On a score from 1 to 10 how old is your girlfriend? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 25. april 2014 Del Skrevet 25. april 2014 Fy cola i whiskeySitert for sannhet. Serverte en 18 år gammel single malt til en jeg kjenner en gang og han spurte etter cola. Da fikk han ikke likevel. Samme gjelder is i whiskyen. I whisky kan man i noen tilfeller bruke et par dråper vann. Det fremhever mange ganger smaken. (Merk at jeg skriver dråper!) Men is fjerner smaken og det er den man er ute etter. 1 Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 25. april 2014 Del Skrevet 25. april 2014 Men for å ta sitatet fra hverandre. Greit whisky/cola..men 12 year (women) mixed up with coke? Den delen skjønner jeg ikke. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 25. april 2014 Del Skrevet 25. april 2014 Jeg liker mine damer som jeg liker dette "vitseformatet". Helt elendig, gammelt og ikke morsomt. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 25. april 2014 Del Skrevet 25. april 2014 Den delen skjønner jeg ikke.Det er litt i gata med "vitsen" om at det er bedre med en på fjorten som blør enn en som har gjort det før. Gammel og tørr vits mao. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 25. april 2014 Del Skrevet 25. april 2014 Jeg vet ikke, jeg liker den. Spesielt på russekort fra små steder med store saker om folk over den seksuelle lavalder som har tuklet med folk under. "Det er bedre med to på åtte som blør enn ei på seksten som har gjort det før". Går liksom aldri av moten. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 25. april 2014 Del Skrevet 25. april 2014 men 12-åringer på kokain da? Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 25. april 2014 Del Skrevet 25. april 2014 men 12-åringer på kokain da? Det er jo samme greia. Mindreårige på ulovlige rusmidler. Knall kombinasjon. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 25. april 2014 Del Skrevet 25. april 2014 Deilig å være tidlig ferdig på jobb idag, fikk jeg endelig nok tid til at det var verdt å hooke opp gitaren og shredde litt i sola. Jeg fuckings elsker våren. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 25. april 2014 Del Skrevet 25. april 2014 Skulle ønske jeg kunne si det samme. Serverne vi bruker for å produsere avis og nettavis skifter mellom å være oppe og nede, så alle henger langt etter i dag. Skulle gjerne vært hjemme og pleid hodepina med å sole min bleikfeite kropp med chill musikk på øra og damp i handa, men den gang ei. Lenke til kommentar
medlem-124997 Skrevet 25. april 2014 Del Skrevet 25. april 2014 Helg! Jeg driver å planlegger kjøp av ny bil i løpet av året. Den gamle skal inn til Eu-kontroll nå i mai. Sitter å håper på at den går igjennom uten for store utgifter (jeg er rimelig sikker på at den lekker olje) og at jeg kan prøve å selge den for 10-15 høvdinger etterpå. Selv om mitt hjerte vrir seg av avsky vurderer jeg denne gang og kjøpe noe annet enn Honda Accord.Jeg trenger skikkelig baggasjerom. Jeg har også tenkt å oppgradere årstallet betraktelig. Av de tre bilene jeg har eid så langt har alle kostet 20 000,- og vært produsert mellom 1991-1996. Jeg hadde tenkt å se etter noe i 150-170 000,- klassen denne gang, slik at jeg faktisk har bilen i noen år. Lenke til kommentar
HansiBanzi Skrevet 25. april 2014 Del Skrevet 25. april 2014 Fysjameg, alt for mye penger å bruke på bil! Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 25. april 2014 Del Skrevet 25. april 2014 Seriøst. Når ble russen 12 år? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 25. april 2014 Del Skrevet 25. april 2014 Alt for mye? Når jeg en gang tar lappen og skal kjøpe min første bil, ser jeg for meg å kjøpe en brukt sak til 200 - 300.000 kr. Det vil selvfølgelig ikke skje før jeg har fast jobb og råd til å ta opp et lån for å kjøpe bil, men c'est la vie. Når jeg blir voksen og har tatt brevkurs i mekanikk eller blitt sammen med en mekaniker, skal jeg kjøpe meg en gammel Corvette. Lenke til kommentar
HansiBanzi Skrevet 25. april 2014 Del Skrevet 25. april 2014 Alt for mye ja. Ga 40.000 for åtte år siden for den jeg har nå. Har innsett at jeg snart må bytte, og at den neste bilen sannynligvis blir dyrere, men jeg har et midlertidig tak på 100.000. Kan også hende at jeg bare driter i å ha bil, Kristiansund er tross alt ikke så stor. Lenke til kommentar
Gyr0 Skrevet 25. april 2014 Del Skrevet 25. april 2014 TGIFDa er det å logge seg ut, sette seg i en taxi og kjøre hjem.Ser frem til å se hvor mye plantene mine har vokst. Lenke til kommentar
anonympappkasse Skrevet 25. april 2014 Del Skrevet 25. april 2014 Helg! Jeg driver å planlegger kjøp av ny bil i løpet av året. Den gamle skal inn til Eu-kontroll nå i mai. Sitter å håper på at den går igjennom uten for store utgifter (jeg er rimelig sikker på at den lekker olje) og at jeg kan prøve å selge den for 10-15 høvdinger etterpå. Selv om mitt hjerte vrir seg av avsky vurderer jeg denne gang og kjøpe noe annet enn Honda Accord. Jeg trenger skikkelig baggasjerom. Jeg har også tenkt å oppgradere årstallet betraktelig. Av de tre bilene jeg har eid så langt har alle kostet 20 000,- og vært produsert mellom 1991-1996. Jeg hadde tenkt å se etter noe i 150-170 000,- klassen denne gang, slik at jeg faktisk har bilen i noen år. Subaru, yes. Hvis du er høy nok til å se over hullet i panseret ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg