Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fy cola i whiskey

Sitert for sannhet. Serverte en 18 år gammel single malt til en jeg kjenner en gang og han spurte etter cola. Da fikk han ikke likevel. Samme gjelder is i whiskyen. I whisky kan man i noen tilfeller bruke et par dråper vann. Det fremhever mange ganger smaken. (Merk at jeg skriver dråper!) Men is fjerner smaken og det er den man er ute etter.
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Skulle ønske jeg kunne si det samme. Serverne vi bruker for å produsere avis og nettavis skifter mellom å være oppe og nede, så alle henger langt etter i dag. Skulle gjerne vært hjemme og pleid hodepina med å sole min bleikfeite kropp med chill musikk på øra og damp i handa, men den gang ei.

Lenke til kommentar

Helg!

Jeg driver å planlegger kjøp av ny bil i løpet av året. Den gamle skal inn til Eu-kontroll nå i mai. Sitter å håper på at den går igjennom uten for store utgifter (jeg er rimelig sikker på at den lekker olje) og at jeg kan prøve å selge den for 10-15 høvdinger etterpå.

Selv om mitt hjerte vrir seg av avsky vurderer jeg denne gang og kjøpe noe annet enn Honda Accord.
Jeg trenger skikkelig baggasjerom.

Jeg har også tenkt å oppgradere årstallet betraktelig. Av de tre bilene jeg har eid så langt har alle kostet 20 000,- og vært produsert mellom 1991-1996.

Jeg hadde tenkt å se etter noe i 150-170 000,- klassen denne gang, slik at jeg faktisk har bilen i noen år.

Lenke til kommentar

Alt for mye? Når jeg en gang tar lappen og skal kjøpe min første bil, ser jeg for meg å kjøpe en brukt sak til 200 - 300.000 kr. Det vil selvfølgelig ikke skje før jeg har fast jobb og råd til å ta opp et lån for å kjøpe bil, men c'est la vie. Når jeg blir voksen og har tatt brevkurs i mekanikk eller blitt sammen med en mekaniker, skal jeg kjøpe meg en gammel Corvette. :wee:

Lenke til kommentar

Alt for mye ja. Ga 40.000 for åtte år siden for den jeg har nå. Har innsett at jeg snart må bytte, og at den neste bilen sannynligvis blir dyrere, men jeg har et midlertidig tak på 100.000. Kan også hende at jeg bare driter i å ha bil, Kristiansund er tross alt ikke så stor.

Lenke til kommentar

Helg!

Jeg driver å planlegger kjøp av ny bil i løpet av året. Den gamle skal inn til Eu-kontroll nå i mai. Sitter å håper på at den går igjennom uten for store utgifter (jeg er rimelig sikker på at den lekker olje) og at jeg kan prøve å selge den for 10-15 høvdinger etterpå.

Selv om mitt hjerte vrir seg av avsky vurderer jeg denne gang og kjøpe noe annet enn Honda Accord.

Jeg trenger skikkelig baggasjerom.

Jeg har også tenkt å oppgradere årstallet betraktelig. Av de tre bilene jeg har eid så langt har alle kostet 20 000,- og vært produsert mellom 1991-1996.

Jeg hadde tenkt å se etter noe i 150-170 000,- klassen denne gang, slik at jeg faktisk har bilen i noen år.

Subaru, yes. Hvis du er høy nok til å se over hullet i panseret ?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...