Rivaille Skrevet 25. april 2014 Del Skrevet 25. april 2014 Nepene er visstnok veldig billig der, da Lenke til kommentar
""" Skrevet 25. april 2014 Del Skrevet 25. april 2014 De har ikke gjort seg fortjent til mer. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 25. april 2014 Del Skrevet 25. april 2014 Det er ikke greit å være fugl i dag. Og så er det interessant at da jeg la meg i senga i går, fikk jeg noe som minna veldig mye om en kink i nakken, men når jeg våkna, hadde jeg i stedet dundrende hodepine (for høyt og hyppig inntak av rødvin) og strekk i en eller annen ryggmuskel. Hurra. Lenke til kommentar
medlem-124997 Skrevet 25. april 2014 Del Skrevet 25. april 2014 Jeg hater livet mitt. (Y) Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 25. april 2014 Del Skrevet 25. april 2014 Nesj, ingen grunn til å gjøre det. Sol og fint vær ute, Men det er fortsatt morgen så det er vell egentlig innenfor å hate livet. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 25. april 2014 Del Skrevet 25. april 2014 Kommer vel an på hvor hen man er og i hvilken form man er i. Jeg er i selvforskyldt dårlig form, så jeg kjenner jeg hater livet litt mer enn hva jeg gjorde i går, men så igjen så er jeg i desto bedre humør enn hva jeg var i går. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 25. april 2014 Del Skrevet 25. april 2014 Sjuke mennesker. Håper det er en egen diagnose for enkelte her inne, hvis ikke ser jeg ikke noe håp. Har ikke kilden for hånden siden jeg sitter på venterommet hos legen, men har lest at folk med sosiale angstlidelser er gjennomsnittlig mer aktiv på sosiale medier som dette forumet enn resten av befolkningen Lenke til kommentar
2ore Skrevet 25. april 2014 Del Skrevet 25. april 2014 Kan noen lage sugemerke på meg? Kjeeeeeeeedeeeeeer meeeeeg. Lenke til kommentar
2ore Skrevet 25. april 2014 Del Skrevet 25. april 2014 Jeg kommer til å bli den kuleste gutten på ungdomsskolen! Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 25. april 2014 Del Skrevet 25. april 2014 Sjuke mennesker. Håper det er en egen diagnose for enkelte her inne, hvis ikke ser jeg ikke noe håp. Har ikke kilden for hånden siden jeg sitter på venterommet hos legen, men har lest at folk med sosiale angstlidelser er gjennomsnittlig mer aktiv på sosiale medier som dette forumet enn resten av befolkningen Det ville ikke overraske meg i det hele tatt. Jeg er svært aktiv på dette forumet og andre forum, sitter halve dagen på IRC og Skype og venter på at folk skal begynne å jabbe - så lenge det ikke er PH, da melder jeg meg ut, sender snaps og SMS-er i vilden sky og venter på svar osv. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 25. april 2014 Del Skrevet 25. april 2014 Jeg tok en "intervention" på meg selv og fjernet denne (+noen andre sosialt-tråder) fra mine innlegg, og fikk plutselig myyyye mere tid til å gjøre andre ting. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 25. april 2014 Del Skrevet 25. april 2014 Jeg har et fantastisk herlig liv. 1 Lenke til kommentar
""" Skrevet 25. april 2014 Del Skrevet 25. april 2014 Jeg har et fantastisk herlig liv. Jeg skal knuse deg. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 25. april 2014 Del Skrevet 25. april 2014 Jeg tok en "intervention" på meg selv og fjernet denne (+noen andre sosialt-tråder) fra mine innlegg, og fikk plutselig myyyye mere tid til å gjøre andre ting. Det forklarer hvorfor du aldri er å se her mer. Nå har vi jo massevis av nye brukere her inne som trenger å få opplæring i synth, og hvem er bedre egnet til det enn deg? Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 25. april 2014 Del Skrevet 25. april 2014 Jeg har et fantastisk herlig liv. Jeg skal knuse deg. Kyss meg! Jeg har et fantastisk herlig liv. Jeg skal knuse deg. Kyss meg! Lenke til kommentar
""" Skrevet 25. april 2014 Del Skrevet 25. april 2014 Kyss meg Nei. Men vi kan danse til denne låten, om det frister? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg