Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har bilder av deg også, Nyhus. Urinerende til og med. Skjønt, de var det vel Kitty eller ;P som tok.

Veit. Det er en av konsekvensene ved å pisse offentlig - bilder av det materialiserer seg alltid på harddisken din.

edit:

Det finnes urovekkende mange bilder av meg som miger, når jeg tenker over det.

Oh well.

Endret av Deadringer
Lenke til kommentar

Pleier du å bare lagre bilder? Har du lagret noen av meg også?

Nei, jeg sluttet i fjor eller forfjor etter at jeg fikk en diger lekse om hvor creepy det var av ei jente jeg flørta litt med, og det endte rimelig fort da hu fant ut at jeg har tusenvis av bilder av folk (99% kvinner) fra et nettforum jeg har brukt usunt mye tid på.

Og ja, jeg pleier bare å lagre bilder. Webcomics, venner, bilder folk legger ut og som jeg vet kommer til å bli slettet så fort de blir edru, bilder jeg liker, bilder jeg synes er frastøtende, random bilder, avatarer, emoticons et cetera. Jeg ser på det som en måte å bevare fortiden og nåtiden for fremtiden når bildehostene som ble brukt er offline for godt eller servere og harddisker krasjer.

Lenke til kommentar

Pleier du å bare lagre bilder? Har du lagret noen av meg også?

Nei, jeg sluttet i fjor eller forfjor etter at jeg fikk en diger lekse om hvor creepy det var av ei jente jeg flørta litt med, og det endte rimelig fort da hu fant ut at jeg har tusenvis av bilder av folk (99% kvinner) fra et nettforum jeg har brukt usunt mye tid på.

La oss være ærlige, det weirdeste med den situasjonen er at noen måtte fortelle deg at slikt er unormalt. ;)

Men det er forsåvidt litt sløvt av oss å regne med at RPP-bilder og ligenende aldri blir lastetned og misbrukt.

• Liker 2
Lenke til kommentar

Og gutter, det få ting som er mer bænkers med denne skreppa enn når mannen har ett velstelt pent akvarium med sunne fisker.

Holder det at jeg lukter fisk nedentil?
Er du sjuk? Fiskelukt er ikke så bra.

Og ja, det er ganske creepy å lagre så mye bilder av randoms. Er vel en copyright inne i bildet ett sted også?

Er naivt å tro at ingen lagrer bildene som legges ut, men hadde jo vært kult om det ikke skjedde..

Endret av medlem-124997
Lenke til kommentar

La oss være ærlige, det weirdeste med den situasjonen er at noen måtte fortelle deg at slikt er unormalt. ;)

Men det er forsåvidt litt sløvt av oss å regne med at RPP-bilder og ligenende aldri blir lastetned og misbrukt.

Jeg ser fortsatt ikke på det som creepy, mer som en god gjerning.

Det er jo ikke som om jeg gjør noe med bildene av folk. Jeg vet jo hvordan de ser ut, så jeg trenger ikke se på dem. De ligger bare arkivert og pent sortert.

Det er noe annet med tegneseriene og de mange random bildene jeg lagrer, for ikke å snakke om alle de av våte koalaer. De ser jeg på og enten ler av dem - eller blir skremt.

Og ja, det er ganske creepy å lagre så mye bilder av randoms. Er vel en copyright inne i bildet ett sted også?

Er naivt å tro at ingen lagrer bildene som legges ut, men hadde jo vært kult om det ikke skjedde..

Hvis ingen lagret bilder, hvordan skulle de ellers kunne bevares for fremtiden? Aner du hvor mye folk spør etter gamle bilder som ikke lenger er på nettet fordi hosten er permanent offline? Og nå snakker jeg ikke om bilder av folk i bildetråder, men for eksempel photoshoppa bilder i photoshop-tråder, morsomme bilder, skremmende bilder, awesome bilder osv. Samt emoticons. Noen forum har et hav av fete emoticons, og det er alltid kjekt å ha de lasta opp til en egen server slik at man kan ta de i bruk på andre forum og lignende.

Lenke til kommentar

Jepp, det er litt tillitsdrepende.

Ikke meninga å kaste deg under bussen, Sjur, men det er realiteten. Bra du har slutta med det!

edit:

Hvor bildene skal være? På harddisken til personen bildene er av. Det er de færreste som ser på randoms som lagrer bilder av dem som good shit.

Endret av Deadringer
Lenke til kommentar

Jepp, det er litt tillitsdrepende.

Ikke meninga å kaste deg under bussen, Sjur, men det er realiteten. Bra du har slutta med det!

edit:

Hvor bildene skal være? På harddisken til personen bildene er av. Det er de færreste som ser på randoms som lagrer bilder av dem som good shit.

Og det er noe av det som er feil med verden, og noe som blir endret under tvang - om nødvendig - når jeg blir diktator i Norge, og senere resten av verden.

e:

For øvrig har jeg for øyeblikket 168 511 bilder, og bare 6956 av dem er av folk her inne lagret mellom 2004 og 2012, så i det store og det hele er det ikke så mye. Tror fortsatt jeg har lagt ut flere bilder av meg selv her inne enn jeg har lagret av andre, noe som muligens er noe mer skremmende.

Endret av Datasmurf
Lenke til kommentar

Ha-ha. Hjelper det at brorparten av bildene mine ikke er lagret fra nettet men selvtatt i løpet av de 15 årene jeg har hatt hendene mine på et digitalkamera? :p

Bare i "Fest og happenings" er det 21228 bilder, hvor brorparten ble tatt i tidsperioden 2003 - 2007, da jeg var aktiv festfotograf i kommunene Orkdal, Meldal og Skaun.

"Privat" inneholder brorparten vel og merke, og er djevelsk mange bilder av meg, en god del av slekt og familie, og jævlig mange bilder jeg har tatt av norsk natur, på ferier og reiser og når enn jeg føler for å ta bilder av noe.

e: Lars, jeg har vel egentlig ikke så mange bilder av deg fra RPP, bare to spesielle, samt at jeg har en del fra fotballen i 2008, da.

Og ett med 50 Cent-tatovering.

Endret av Datasmurf
Lenke til kommentar

Ja, men det hjelper nok at jeg har bilder av deg, Anfall, B|Real, Bundy, Marley, og bilder som viser at Simen1 faktisk er et menneske og ikke en robot som sitter i Snedige ting du lurer på-tråden og svarer døgnet rundt, men i stedet er en voksen mann som brenner flagg.

Samt at jeg er en djevel på å lage mat, og alle vet at veien til en kvinnes hjerte går gjennom hvor flink man er på kjøkkenet. Så fremt vedkommende ikke er anorektiker, men da er jeg heller ikke interessert.

Du er bare creepy :p

Endret av Ted Bundy
Lenke til kommentar

Ja, men det hjelper nok at jeg har bilder av deg, Anfall, B|Real, Bundy, Marley, og bilder som viser at Simen1 faktisk er et menneske og ikke en robot som sitter i Snedige ting du lurer på-tråden og svarer døgnet rundt, men i stedet er en voksen mann som brenner flagg.

Samt at jeg er en djevel på å lage mat, og alle vet at veien til en kvinnes hjerte går gjennom hvor flink man er på kjøkkenet. Så fremt vedkommende ikke er anorektiker, men da er jeg heller ikke interessert.

Du er bare creepy :p

Takk, jeg har lært alt jeg kan av å studere deg.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...