L4r5 Skrevet 24. april 2014 Del Skrevet 24. april 2014 Sjekk ut hvem som ligger rett over deg på DripStat nå, Slimda. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 24. april 2014 Del Skrevet 24. april 2014 Da har du enten akkurat dryppet eller noen sneket seg mellom oss. Jeg ligger med 549.76 nå. Dryppet akkurat og så oppdaget jeg plutselig at du over meg med 1,5GB. Så da måtte jeg naturligvis passere deg sånn med pittelitt. Lenke til kommentar
HansiBanzi Skrevet 24. april 2014 Del Skrevet 24. april 2014 Jeg ble nettopp kalt "fin" av en bitteliten burmesisk mann.... Usikker på hvor han egentlig ville med det, men jeg velger å tro at det uansett var ment som en kompliment. Færbannja romdelarhælvett! "Stått" og skrudd hyller siden kl. 7 i kveld. Sliten i ryggen, svett, sulten og trøtt. Neste gang kjøper jeg møbler som ikke bruker de jævla trepluggene som alltid står skjevt. Det var dagens lille Nordmørsrant. La oss slutte før resten av forumet stempler oss som sutrete. Lenke til kommentar
Toppitus Skrevet 24. april 2014 Del Skrevet 24. april 2014 Du er en pyse som trengte bedøvelse. Han trakk den rett ut med ei tang, og den var ikke noe som helst løs. Trur jeg er glad for at jeg gjorde det. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 24. april 2014 Del Skrevet 24. april 2014 Da har du enten akkurat dryppet eller noen sneket seg mellom oss. Jeg ligger med 549.76 nå. Dryppet akkurat og så oppdaget jeg plutselig at du over meg med 1,5GB. Så da måtte jeg naturligvis passere deg sånn med pittelitt. Jeg dripper bare når jeg når full tank da, og det tar ca 33 timer nå. Men da får jeg i gjengjeld en terabyte. :-) Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 24. april 2014 Del Skrevet 24. april 2014 Jeg ble nettopp kalt "fin" av en bitteliten burmesisk mann.... Usikker på hvor han egentlig ville med det, men jeg velger å tro at det uansett var ment som en kompliment. Færbannja romdelarhælvett! "Stått" og skrudd hyller siden kl. 7 i kveld. Sliten i ryggen, svett, sulten og trøtt. Neste gang kjøper jeg møbler som ikke bruker de jævla trepluggene som alltid står skjevt. Det var dagens lille Nordmørsrant. La oss slutte før resten av forumet stempler oss som sutrete. Det skal en god del til for å bli kalt sutrete her inne, og enda mer for å ta over plassen min. Lenke til kommentar
medlem-124997 Skrevet 24. april 2014 Del Skrevet 24. april 2014 cik, har du virkelig 9 akvarier?Yæss. Har du saltvannstank? Hva har du i de? Har bare tropiske ferskvannsfisk. Jævelig dyrt å drive med saltvann. Dyr fisk, dyre koraller, ekstrautstyr og dritt som du slipper i ferskvann. Men få ting er flottere enn ett velstelt saltvannsakvarium. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 24. april 2014 Del Skrevet 24. april 2014 Note to self: Bruke sparepengene på å få til et velstelt saltvannsakvarium for så å invitere Ciklide oppover. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 24. april 2014 Del Skrevet 24. april 2014 Note to self: Bruke sparepengene på å få til et velstelt saltvannsakvarium for så å invitere Ciklide oppover.Du veit at det skal mere til enn et stilig akvarium for å få snøret i bånn? 2 Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 24. april 2014 Del Skrevet 24. april 2014 Ja, men det hjelper nok at jeg har bilder av deg, Anfall, B|Real, Bundy, Marley, og bilder som viser at Simen1 faktisk er et menneske og ikke en robot som sitter i Snedige ting du lurer på-tråden og svarer døgnet rundt, men i stedet er en voksen mann som brenner flagg. Samt at jeg er en djevel på å lage mat, og alle vet at veien til en kvinnes hjerte går gjennom hvor flink man er på kjøkkenet. Så fremt vedkommende ikke er anorektiker, men da er jeg heller ikke interessert. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 24. april 2014 Del Skrevet 24. april 2014 Veien til en kvinnes hjerte er å være en fet, ålreit fyr. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 24. april 2014 Del Skrevet 24. april 2014 Jeg er ålreit, men mer skeptisk til fet. Er vel på grensa til korpulent, det er nok det nærmeste jeg kommer. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 24. april 2014 Del Skrevet 24. april 2014 Ja, men det hjelper nok at jeg har bilder av deg, Anfall, B|Real, Bundy, Marley, og bilder som viser at Simen1 faktisk er et menneske og ikke en robot som sitter i Snedige ting du lurer på-tråden og svarer døgnet rundt, men i stedet er en voksen mann som brenner flagg. Fortsatt creepy. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 24. april 2014 Del Skrevet 24. april 2014 Jeg har bilder av deg også, Nyhus. Urinerende til og med. Skjønt, de var det vel Kitty eller ;P som tok. Jo, og det bildet hvor du bruker Kitty som fotskammel som i sin tid fikk meg til å kalle deg en pøbel. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 24. april 2014 Del Skrevet 24. april 2014 (endret) Fortsatt creepy.Creepy er et av de snillere adjektivene jeg kunne valgt for å beskrive enkelte av Datasmurfs særegenheter. No offence meant, smurfen. Endret 24. april 2014 av L4r5 2 Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 24. april 2014 Del Skrevet 24. april 2014 None taken. Jeg er som jeg er, og jeg er fornøyd med det. Samt at jeg er veldig flink til å gi faen, visse ting lærer man av livet man lever. Og hey, Kitty har jo tross alt sagt at hun er takknemlig for at jeg har alle de gamle bildene av henne som hu ikke lenger har. Det er i alle fall det hu pleier å si når hu spør om jeg kan sende henne bildene. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 24. april 2014 Del Skrevet 24. april 2014 Kan du sende dem til meg også med det samme? Lenke til kommentar
medlem-124997 Skrevet 24. april 2014 Del Skrevet 24. april 2014 Pleier du å bare lagre bilder? Har du lagret noen av meg også? Lenke til kommentar
medlem-124997 Skrevet 24. april 2014 Del Skrevet 24. april 2014 Og gutter, det få ting som er mer bænkers med denne skreppa enn når mannen har ett velstelt pent akvarium med sunne fisker. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg