Gjest medlem-77217 Skrevet 30. mars 2008 Del Skrevet 30. mars 2008 O NAY, kødder du? :o Nei da, det er sant. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 30. mars 2008 Del Skrevet 30. mars 2008 (endret) O NAY, kødder du? :o Nei da, det er sant. :o Det hadde jeg ALDRI trodd, altså. Wait, ironi funker ikke på internett. :| Endret 30. mars 2008 av Håks Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 30. mars 2008 Del Skrevet 30. mars 2008 AAAAAAAARGH! I'm in great pain :| Tok en sigg og fikk tannpine :| Lenke til kommentar
No Matter What You Say Skrevet 30. mars 2008 Del Skrevet 30. mars 2008 ALEKSANDRAx3 sier (01:05):Nabb ALEKSANDRAx3 sier (01:05): Håks sier (01:05): Haha, "nabb". ALEKSANDRAx3 sier (01:06): hva? Håks sier (01:06): For et ord! xD Håks sier (01:06): Vet du hva det betyr? ALEKSANDRAx3 sier (01:06): ja, jeg gjør det Håks sier (01:06): Hva da? ^^ ALEKSANDRAx3 sier (01:06): Alt mulig negativt Nabb stammer av ordet, newbie. Som videre har blitt til nooby, som igjen ble til n00b, som vandret videre til n00bcake, som så tok det store steget til nabb! Også har man for spesielt interreserte nabbface og nabby... O NAY, kødder du? :o Ja, jeg er i det spøkefulle hjørnet/delvis sovnet. Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 30. mars 2008 Del Skrevet 30. mars 2008 Eg har aldri lurt på kva er til. Fixed Er det ikke ganske innlysende? Mulig du aldri henger i hardware-delen av forumet, men den kan være ganske nyttig der Nah, eg er ingen hardware-fyr. Er det sånn: - fucken ph4il!!1 D jævla grafik k0rtet mit r hlt fuckka! JJEEEEELP LIKSOM!!1 - D k4n vi fix3! Lenke til kommentar
Gjest medlem-77217 Skrevet 30. mars 2008 Del Skrevet 30. mars 2008 :o Det hadde jeg ALDRI trodd, altså. Wait, ironi funker ikke på internett. :| Nei da, det er sant. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 30. mars 2008 Del Skrevet 30. mars 2008 Hallo? Litt forbanna hjelp her? Jeg har en dude på msn som ikke kan snakke, ikke kan skrive, og har den verste tripen noensinne. Kan NOEN gi meg noen tips? Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 30. mars 2008 Del Skrevet 30. mars 2008 Nah, eg er ingen hardware-fyr. Er det sånn: - fucken ph4il!!1 D jævla grafik k0rtet mit r hlt fuckka! JJEEEEELP LIKSOM!!1 - D k4n vi fix3! Poenget med å skrive sånn er? :| Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 30. mars 2008 Del Skrevet 30. mars 2008 Hallo? Litt forbanna hjelp her? Jeg har en dude på msn som ikke kan snakke, ikke kan skrive, og har den verste tripen noensinne. Kan NOEN gi meg noen tips? Webcam. Nah, eg er ingen hardware-fyr. Er det sånn: - fucken ph4il!!1 D jævla grafik k0rtet mit r hlt fuckka! JJEEEEELP LIKSOM!!1 - D k4n vi fix3! Poenget med å skrive sånn er? :| Det er jo hardware-delen, da. Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 30. mars 2008 Del Skrevet 30. mars 2008 Eg har aldri lurt på kva er til. Fixed Er det ikke ganske innlysende? Mulig du aldri henger i hardware-delen av forumet, men den kan være ganske nyttig der Nah, eg er ingen hardware-fyr. Er det sånn: - fucken ph4il!!1 D jævla grafik k0rtet mit r hlt fuckka! JJEEEEELP LIKSOM!!1 - D k4n vi fix3! Fucking A Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 30. mars 2008 Del Skrevet 30. mars 2008 Jeg sitter på webcam med ham nå. Stemmesamtale, prøver å roe ham ned, får ham til å puste rolig når han hyperventilerer etc. Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 30. mars 2008 Del Skrevet 30. mars 2008 Jeg sitter på webcam med ham nå. Stemmesamtale, prøver å roe ham ned, får ham til å puste rolig når han hyperventilerer etc. Har du Frank? Den boten du kan spørje om alt som har med dop å gjere. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 30. mars 2008 Del Skrevet 30. mars 2008 Let me tasteLet me feel I need to know what you keep inside No need to speak Just let it be Carry out this wish for me let nothing interfere Rise to submission I'm still beneath in the soil Discard your clothes Let loose you hair We're intertwined forever and have always been Say the word And I'll depart Upon your lips dwells nothing but the meaning of my cause Faens fyr som har sagt han aldri kommer til å spille sangen live Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 30. mars 2008 Del Skrevet 30. mars 2008 Jeg sitter på webcam med ham nå. Stemmesamtale, prøver å roe ham ned, får ham til å puste rolig når han hyperventilerer etc. Har du Frank? Den boten du kan spørje om alt som har med dop å gjere. Nei. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 30. mars 2008 Del Skrevet 30. mars 2008 Annet land? Han bor i fuckings San Fransisco. Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 30. mars 2008 Del Skrevet 30. mars 2008 Beklagar, men då kan eg dessverre ikkje hjelpe deg noko meir, Eplefe. Lenke til kommentar
Frohman Skrevet 30. mars 2008 Del Skrevet 30. mars 2008 Namsos rockfestival, og jeg er i Bamble(porsgrunn) :Odammit. Du går glipp av utrulig mye bra musikk. Black Debbath var her i går, i kveld var Church of Confidence, Racine og Moving Oos på Lagre'. Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 30. mars 2008 Del Skrevet 30. mars 2008 Skjønte ikke, hva er det du holder på med, eplefe? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg