Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ciklide: ta på deg tights og stikke på treningssenteret. Garanterer deg hookups ;) gutta her er i hvert fall veeeldig hyggelig mot jentene her.

Jeg hadde ikke nøkkelkort for å komme meg inn i påsken, så jeg ble liksom stående utenfor døren og se inn. Da kom det først en hyggelig kar kjørende som stoppet for å høre om han skulle låse opp for meg.

Da jeg skulle hjem igjen så kom jeg meg faen ikke ut igjen heller, så måtte blafre med øyevippene til en kjekkas og høre om han hadde kort og kunne slippe meg ut. Var ikke måte på hvor hyggelig han var. "Hvis du ser meg igjen så må du bare spørre meg om hjelp. Hadde du kommet opp og hentet meg så hadde jeg kommet ned og låst opp for deg. Husk at du baaaare på spørre meg om hjelp hvis du ser meg". Haha. Måtte ta meg sammen for å ikke flire mens han så meg.

Anyways, ikke alle kjekkaser er douches :) Det finnes dog en del av dem, og da synker de ti hakk i mine øyne. Da er de rett og slett ikke kjekke lenger.

Lenke til kommentar

Spørsmål til Tha Boys her inne:

Hvorfor er menn som er jævelige deilige også jævelig douchebag?

Det slår liksom aldri feil?

Kan man ikke være BÅDE fin OG kul lissom?

Er det slik at de tar fagprøve i douchebag og egoisme når de kommer i puberteten eller er de bare født douchebag? Hvorfor vil de ikke prøve å være litt snille? Lønner det seg på sikt å være douchebag?

Jeg er jo VERDENS snilleste unge frøken og finner meg jo i ALT (tro det eller ei) må jeg begynne å bli mer douchebag jeg også da? For å få evened out the douchebagness?

Nå er jeg lei herrer og menn! Frister mer og mer å bli Kvestpular.

Her er ett bilde av meg og den eneste mannen i mitt liv; Per Putt'n.

Du får senke krava og finne deg venner som er søte og sjarmerende i stedet. Det er det folk sier om meg i alle fall, at jeg er søt og sjarmerende altså. Og gamle tanter som sier jeg er en kjekkas, men det legger jeg ikke så forferdelig mye vekt på.

Uansett, jeg sier til deg som jeg pleide å si til søstrene mine hver gang de klagde på douchebags:

Fir på krava og gå for de hyggelige guttene som ikke har vært like heldige med utseendet, så skal du se at du ofte slipper unna douchebagsa. Bare pass deg for de desperate "gi dem lillefingeren og så tar de hele handa"-typene.

Lenke til kommentar

Datasmurf, nå er det ikke slik at alle kompisene mine er 10ere eller at jeg kun går etter dem. Men man må da kunne ha kjekke kompiser og! Når det gjelder de jeg evt vil på dealer'n med så er jeg avhengig at ett visst utseende for å bli tiltrukket. Det trenger ikke nødvendigvis være Brad Pitt ala 1995, men LITT kjekk må han være ass.

Endret av medlem-124997
Lenke til kommentar

Jo, det er da nettopp det det gjør? Sa jo at jeg ikke går etter utseende, men reagerer på at det de karene som ser jævla bra ut som jeg prøver å bli venn med som regel er douchebags eller ikke vil være venner når de innser at jeg ikke vil hoppe i halmen. Synes bare det er pussig.

MEN for å ligge med noen så må jeg jo synes vedkommede ser bra ut for å få tenning. Men nå er jeg altså ikke ute etter å ligge med kompiser..

Endret av medlem-124997
Lenke til kommentar

Jo, det er da nettopp det det gjør? Sa jo at jeg ikke går etter utseende, men reagerer på at det de karene som ser jævla bra ut som jeg prøver å bli venn med som regel er douchebags eller ikke vil være venner når de innser at jeg ikke vil hoppe i halmen. Synes bare det er pussig.

MEN for å ligge med noen så må jeg jo synes vedkommede ser bra ut for å få tenning. Men nå er jeg altså ikke ute etter å ligge med kompiser..

Du får prøve Tinder, ser flere jenter på forumet her har gode erfaringer med det.

Lenke til kommentar

Men jeg kommer innom Kr.sund i sommer, så da håper jeg du er hjemme. :p

Jeg kommer meg aldri vekk fra denne byen.

Du kommer deg da til Sverige og Trondhjem har jeg forstått, men du mente kanskje på mer permanent basis? Jeg søker alltid etter noen å dele leilighet med i Trondhjem om du skulle få deg jobb der. :p

Hælvete asså! D e så jævla døvt at postn e nelagt å no må æ gå ne på REMA 1000 for å post pakkanj! Faaaack!!

cYa på Rema seie æ bære!!!

Det var dagens lille Nordmørsrant.

Og jeg er helt enig, Post-i-butikk er et helvete for de av oss som liker postkontor med benker, god stemning og muligheten til å stå og slarve med postdamene i en liten time når det er dårlig med folk der. Lengre åpningstider, greit nok, men det er da også det eneste. Nå har jeg ingen unnskyldning til å forlenge lunchen for å dra på posten og hente "viktige" pakker.

For øvrig føler jeg meg blakk, men bare to av dagens utgifter kunne jeg klart meg uten. En av de, tannlegen, den andre; et tørt rundstykke av rug og spelt med svett ost og skinke på.

Derimot fikk jeg brukt penger på noe jeg føler var gode kjøp også.

Petter Schjervens "Nostalgisk ordbok" og nye briller.

459aa27eca2c11e3ac920002c99ae82a_8.jpg

10299734_831128730235409_1374341938_n.jp

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...