Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

For å få evened out the douchebagness?

Jeg er ikke spesielt fin i det hele tatt, men er en fjott allikevel.. Tror derfor du kan PRØVE i alle fall. Det er ikke nødvendigvis noe tøft og bli snakket tilbake til.

Endret av toro5
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Spørsmål til Tha Boys her inne:

Siden det ikke finnes en fagprøve i douchebag og det samtidig ikke er sånn at digg = douche, så er det jo en mulighet for at problemet ligger hos deg. Selv douchebags tror de er the good guy

• Liker 1
Lenke til kommentar

Leser dette så ofte, får meg til å føle som jeg lever i en annen verden. Har egentlig aldri opplevd at utseende og personlighet har noe sammenheng i det hele tatt, de fleste skikkelige kjekke gutta jeg kjenner er skikkelig ålreite og oppegående, som folk flest egentlig.

Ser det mer på stil egentlig. De som har den skikkelig sleske "prøver for hardt å være sexy" er douchebags ja. Men det er jo noe annet.

Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432

Spørsmål til Tha Boys her inne:

Hvorfor er menn som er jævelige deilige også jævelig douchebag?

.

Selv om du har hatt noen dårlige erfaringer så vil det ikke si at alle er sånn. (duh) (hva noen finner deilige er også individuelt)

Lenke til kommentar

Hvorfor er menn som er jævelige deilige også jævelig douchebag?

Fordi douchebags vanligvis oser selvtillit, noe som i seg selv er veldig tiltrekkende (har jeg hørt).

Der er du inne på noe!

Bare for å få things clear, dette gjelder ikke BARE folk jeg er på dealer'n med. Men karer generelt. Prøver å få litt større kontaktnett, men mange er bare douche. Fellestrekk er at det er pene menn med verden for sine føtter, ikke nødvendigvis at jeg vil/har vært ned i boxershortsn på dem.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...