Kakebakelate Skrevet 20. april 2014 Del Skrevet 20. april 2014 Da bytter jeg gjerne, vi fikk aldri konkretisert oppgaven fra arbeidsgiveren før i starten av april. Helt håpløst opplegg. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 20. april 2014 Del Skrevet 20. april 2014 Husker da jeg skrev bacheloroppgaven min. Hele tiden noen helvetes skippertak før hver del skulle være ferdig. Måtte få utsatt fristen på intervjuene i en måned fordi de jeg prøvde å intervjue aldri hadde tid. Alltid holdt de på med noe arbeid. Men, men. Nå har jeg vært våken siden 16:30 i går ettermiddag og føler det absolutt er på tide å kvelde. Må få døgnrytmen halvveis på g så jeg kommer meg til tannlegen på tirsdag. :| Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 21. april 2014 Del Skrevet 21. april 2014 Var det noen som sa Mick McCarthy gifs? I'm in! Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 21. april 2014 Del Skrevet 21. april 2014 Å være naken er undervurdert uansett.Å Være naken er ekstremt digg. Å Være naken med noen er enda diggere. Ikke sex altså, bare Være naken rundt hverandre. 2 Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 21. april 2014 Del Skrevet 21. april 2014 Ah, søvn gjorde seg. Hvem er Mick McCarthy, og hvorfor fortjener han at det er laget merkelig .GIF-er av ham? Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 21. april 2014 Del Skrevet 21. april 2014 Hvorfor han fortjener det? Se på gifene. Du ser det. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 21. april 2014 Del Skrevet 21. april 2014 Nei, jeg ser ingen grunn til det. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 21. april 2014 Del Skrevet 21. april 2014 Se igjen. Ikke stopp før du ser det. Ser du det ikke fortjener du ikke å se på noe annet. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 21. april 2014 Del Skrevet 21. april 2014 Ser ingenting ved ham som tilsier at han skulle fortjene en .GIF av at han rører i en kopp med uidentifisert væske, og en .GIF av at han står på det jeg bare kan anta er sidelinja på en fotballbane e.l. sportsarena. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 21. april 2014 Del Skrevet 21. april 2014 Gulrot til frokost. Gleder meg til butikkene åpner.. Lenke til kommentar
toro6 Skrevet 21. april 2014 Del Skrevet 21. april 2014 (endret) Ser ingenting ved ham som tilsier at han skulle fortjene en .GIF av at han rører i en kopp med uidentifisert væske, og en .GIF av at han står på det jeg bare kan anta er sidelinja på en fotballbane e.l. sportsarena. Han varmer jo opp bedre enn påskesola. Mesmerizing Eller er det noe annet som er greia?? Endret 21. april 2014 av toro5 Lenke til kommentar
medlem-124997 Skrevet 21. april 2014 Del Skrevet 21. april 2014 Hvorfor han fortjener det? Se på gifene. Du ser det. Jeg ser det. Ser ingenting ved ham som tilsier at han skulle fortjene en .GIF . Ser du ikke blikket? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 21. april 2014 Del Skrevet 21. april 2014 Mick er som de 3D-bildene som kom på 90-tallet. Enten så ser du delfinen eller så gjør du det ikke.Ikke alle makter the awesomeness. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 21. april 2014 Del Skrevet 21. april 2014 (endret) Hvorfor han fortjener det? Se på gifene. Du ser det. Jeg ser det. Ser ingenting ved ham som tilsier at han skulle fortjene en .GIF . Ser du ikke blikket? Ser ikke noe spesielt ved det blikket, nei. e: Om ikke annet minner han meg om et par bekjente fra nabobygda, men det er vel det. Endret 21. april 2014 av Datasmurf Lenke til kommentar
Kea Skrevet 21. april 2014 Del Skrevet 21. april 2014 Halvveis solbrent allerede, livet er godt! Bra start.Helt solbrent allerede, livet er fælt. Dårlig start. Lenke til kommentar
toro6 Skrevet 21. april 2014 Del Skrevet 21. april 2014 Tror jeg sist var solbrent så sent som 95.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 21. april 2014 Del Skrevet 21. april 2014 Blir heller ikke spesielt solbrent. Ikke fordi jeg ikke er ute, men fordi jeg bruker solkrem når jeg må. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 21. april 2014 Del Skrevet 21. april 2014 The Iron Giant var en knallfilm. Yum yum. Noen som vet om flere filmer i den sjangeren? Lenke til kommentar
medlem-124997 Skrevet 21. april 2014 Del Skrevet 21. april 2014 Spørsmål til Tha Boys her inne: Hvorfor er menn som er jævelige deilige også jævelig douchebag? Det slår liksom aldri feil? Kan man ikke være BÅDE fin OG kul lissom? Er det slik at de tar fagprøve i douchebag og egoisme når de kommer i puberteten eller er de bare født douchebag? Hvorfor vil de ikke prøve å være litt snille? Lønner det seg på sikt å være douchebag? Jeg er jo VERDENS snilleste unge frøken og finner meg jo i ALT (tro det eller ei) må jeg begynne å bli mer douchebag jeg også da? For å få evened out the douchebagness? Nå er jeg lei herrer og menn! Frister mer og mer å bli Kvestpular. Her er ett bilde av meg og den eneste mannen i mitt liv; Per Putt'n. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg