Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Etter å ha endevendt klesskapet til mine foreldre og tatt ut ting av hvert eneste skap, fant jeg det på minstesøss' eget rom, gjemt bak noen permer som sto øverst på en bokhylle og nesten helt inntil veggen. Til og med litt på skrå slik at det ikke skulle kunne sees. Jeg hadde ikke funnet det om jeg ikke hadde bestemt meg for å ta ned alt fra høye hyller og skap uavhengig om det var en sjanse i havet for om det var der eller ei. :p

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324

Denne idiotiske sporten er merkelig nok veldig populær i den delen av verden med størst konsentrasjon av idioter...

Wrestling er rimelig populært i Mexico og Japan......

Folk henger seg opp i at det er fake men man kan heller seg på det som live action teater , såkalt "performance theatre" eller som Bret Hart ville sagt , "sports entertainment"

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324

15 år siden Columbine i dag.......akkurat som verden ble mer kynisk på 90s (musikken , wrestling med Attitude perioden osv)

Lenke til kommentar

Smurf: er mange som hater meg.

Jeg har så sinnsykt med snop allerede

Da er vi to, det virker i alle fall slik når jeg går på puben her i dalen. Både for at jeg har vært festfotograf, for at jeg skriver Vær-Sjur, for at jeg i det hele tatt jobber i avisa, og fordi jeg er som jeg er og ikke er som dem.

Jeg også, blir vel liggende til september og vel så det kjenner jeg meg selv rett.

Men hey, jeg har vært to timer ute i sola og chilla. Knallsol og 23 grader på Orkanger i midten av april er en sensasjon i seg selv. Fått noen flere fregner, fått noen nye farger, og forhåpentlig litt farge på stumpen. ^^

Lenke til kommentar

Smurf: er mange som hater meg.

Jeg har så sinnsykt med snop allerede

Da er vi to, det virker i alle fall slik når jeg går på puben her i dalen. Både for at jeg har vært festfotograf, for at jeg skriver Vær-Sjur, for at jeg i det hele tatt jobber i avisa, og fordi jeg er som jeg er og ikke er som dem.

Jeg også, blir vel liggende til september og vel så det kjenner jeg meg selv rett.

Men hey, jeg har vært to timer ute i sola og chilla. Knallsol og 23 grader på Orkanger i midten av april er en sensasjon i seg selv. Fått noen flere fregner, fått noen nye farger, og forhåpentlig litt farge på stumpen. ^^

Soler du deg naken ?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...