L4r5 Skrevet 19. april 2014 Del Skrevet 19. april 2014 Jeg tror ikke jeg har sett Lars.Jeg er egentlig ganske sexy. Og jeg har stor tiss. Litt for hengete pung for min egen smak, men damene har aldri klaga. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 20. april 2014 Del Skrevet 20. april 2014 Du var i alle fall ganske sexy i 2008, hvordan du ser ut nå, 6 år senere kan jeg ikke uttale meg om. For øvrig får jeg ikke nok av den sausen. Har nå prøvd den med pizza, burritos, brødskive og potetgull, og den har fungert like bra sammen med alt. Jeg kommer sannsynligvis til å dø av den. Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 20. april 2014 Del Skrevet 20. april 2014 Søndag. Trist. Vårens vakreste eventyr snart over. Lenke til kommentar
medlem-124997 Skrevet 20. april 2014 Del Skrevet 20. april 2014 (endret) Jeg vil se Anfall! Etter å bare ha rotet meg borti "slemme" menn det siste året har jeg bestemt meg for å ligge med jenter i stede. Prosjekt "Trene meg opp i å bli lesbisk!" Er i gang! Dette KAN bli problematisk da jeg sliter med å trives i kvinners selskap. Jeg pleier å synes samtsalene er ufattelig uinteressante og spør meg selv hvorfor jeg ikke bare henger meg selv med en gang. Endret 20. april 2014 av medlem-124997 Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 20. april 2014 Del Skrevet 20. april 2014 Trene deg opp til å bli lesbisk? Lag en videoblogg da, så kan vi kommentere på prestasjonen din med andre jenter. Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 20. april 2014 Del Skrevet 20. april 2014 Hvorfor ikke trene seg opp til å bli aseksuell? Må jo være litt mindre stress. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 20. april 2014 Del Skrevet 20. april 2014 Hvorfor ikke bare være det man er. Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 20. april 2014 Del Skrevet 20. april 2014 Hva er utfordringen i det da. Men joda. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 20. april 2014 Del Skrevet 20. april 2014 Aseksuell er jo kjedelig. Gå rundt å ikke bli kåt? Huff! Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 20. april 2014 Del Skrevet 20. april 2014 Høres unektelig enklere ut. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 20. april 2014 Del Skrevet 20. april 2014 Jeg vil se Anfall! Etter å bare ha rotet meg borti "slemme" menn det siste året har jeg bestemt meg for å ligge med jenter i stede. Prosjekt "Trene meg opp i å bli lesbisk!" Er i gang! Dette KAN bli problematisk da jeg sliter med å trives i kvinners selskap. Jeg pleier å synes samtsalene er ufattelig uinteressante og spør meg selv hvorfor jeg ikke bare henger meg selv med en gang. Ut fra bildene jeg har sett, ser hu ganske bra ut. Til og med bedre enn typen sin! :o Er det ikke like greit å bare bli bifil da, jeg som hadde planlagt tur til Kristiansund og hele pakka … Lenke til kommentar
medlem-124997 Skrevet 20. april 2014 Del Skrevet 20. april 2014 Hva heter det når man tenner på trær? Sånn skal jeg bli. Løpe rundt i skogen i orgasmerus. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 20. april 2014 Del Skrevet 20. april 2014 Jeg vil se Anfall! Etter å bare ha rotet meg borti "slemme" menn det siste året har jeg bestemt meg for å ligge med jenter i stede. Prosjekt "Trene meg opp i å bli lesbisk!" Er i gang! Dette KAN bli problematisk da jeg sliter med å trives i kvinners selskap. Jeg pleier å synes samtsalene er ufattelig uinteressante og spør meg selv hvorfor jeg ikke bare henger meg selv med en gang. Det er derfor vi skal gifte oss. Jeg er egentlig mann i hodet, så det går bra. Og vi har overraskende mye til felles. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 20. april 2014 Del Skrevet 20. april 2014 Hva heter det når man tenner på trær? Sånn skal jeg bli. Løpe rundt i skogen i orgasmerus. Se opp for flis. Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 20. april 2014 Del Skrevet 20. april 2014 Derfor man har kniv. Men da er det viktig å huske på at man ikke springer med kniv. Iallefall det jeg fikk høre som liten. Lenke til kommentar
medlem-124997 Skrevet 20. april 2014 Del Skrevet 20. april 2014 Jeg vil se Anfall! Etter å bare ha rotet meg borti "slemme" menn det siste året har jeg bestemt meg for å ligge med jenter i stede. Prosjekt "Trene meg opp i å bli lesbisk!" Er i gang! Dette KAN bli problematisk da jeg sliter med å trives i kvinners selskap. Jeg pleier å synes samtsalene er ufattelig uinteressante og spør meg selv hvorfor jeg ikke bare henger meg selv med en gang. Det er derfor vi skal gifte oss. Jeg er egentlig mann i hodet, så det går bra. Og vi har overraskende mye til felles. I like where you're going! Dendrofil var det! Jeg skal bli Kvestpular hvis det skjærer seg mellom meg og Anfall. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 20. april 2014 Del Skrevet 20. april 2014 Du kan jo bare eksperimentere litt med trær hvis du vil, tror ikke jeg blir sjalu på trærne. Jeg kan jo se på Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 20. april 2014 Del Skrevet 20. april 2014 Faen om jeg finner påskeegget mitt. Lett i 6 timer av og på nå. Har jo vært en del husvask inni mellom, but still … Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg