Datasmurf Skrevet 19. april 2014 Del Skrevet 19. april 2014 Mente det Sigrid kom tilbake med, some kind of purple stuff. Kan jeg ikke komme på, jeg drakk bare det kjøpte selv, sikker derfor jeg var den mest edrue. Det så i alle fall slik ut da vi spilte dart for andre gang, for ikke å snakke om da dere spilte dart for tredje gang. So that's why I spanked ya ass in pool then? Det gjør du jo alltid, uansett hvor full du er. Jeg suger i 8-ball, det har jeg alltid gjort. Selv da jeg var liten og hadde eget biljardbord. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 19. april 2014 Del Skrevet 19. april 2014 I spanked all ya bitches! Lenke til kommentar
Toppitus Skrevet 19. april 2014 Del Skrevet 19. april 2014 I dag begynte jeg på The Walking Dead-serien, som jeg til all fortvilelse ikke hadde begynt på før. Samt fikk jeg meg også noen stilige, kjøttetende planter kalt venus flytrap. Video her De er å få kjøpt på Plantasjen, om noen er interessert. ¦:·} Ikke for å være pingel, men æsj. Gamle halvspiste fluer som blir liggende igjen, neii takk. Bedre det enn gamle, hele fluer i vinduskarmen. Dessuten går de jo mye raskere vekk. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 19. april 2014 Del Skrevet 19. april 2014 Men ikke så koselig, uansett, å høre på desperat piping fra fluen. Jeg har lyst på øl og noe varm mat, men rakk ikke butikkene i dag. Fail. Lenke til kommentar
Coa Skrevet 19. april 2014 Del Skrevet 19. april 2014 Barnevakt i påsken, så...hva morer man seg med? Jo... Pass på så du ikke skaper traumer nå Lenke til kommentar
Toppitus Skrevet 19. april 2014 Del Skrevet 19. april 2014 Men ikke så koselig, uansett, å høre på desperat piping fra fluen. (...) Aldri hørt pipelyd fra døde fluer, jeg. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 19. april 2014 Del Skrevet 19. april 2014 Barnevakt i påsken, så...hva morer man seg med? Jo... Pass på så du ikke skaper traumer nå Tror skaden har allerede skjedd Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 19. april 2014 Del Skrevet 19. april 2014 Mente det Sigrid kom tilbake med, some kind of purple stuff. purple drank Lenke til kommentar
medlem-124997 Skrevet 19. april 2014 Del Skrevet 19. april 2014 Jeg tror ikke jeg har sett Lars. Bundy: du har rett. Jeg trenger venner som løfter meg nå. Om ikke er jeg like langt som med de jeg har:/ Hvordan får man nye venner ? Jeg går godt overens med arbeidskollegene mine men jeg er strix på å skille jobb og privat. Æsj jeg er inne i en sånn Lei av Livet periode igjen:( Lenke til kommentar
medlem-124997 Skrevet 19. april 2014 Del Skrevet 19. april 2014 Er det negativt å være bonde, Datasmurf? Helt klart, Daniel. Woawoawoa hold your horses! Du vet vel at jeg basically ER bonde Smurf?! Æ føle mæ ikkje i slækt me måsanj, æ føle mæ i slækt me kuanj! Lenke til kommentar
medlem-124997 Skrevet 19. april 2014 Del Skrevet 19. april 2014 Lette lenge etter sjokoladen når jeg var i Sverige. Til slutt fant jeg den på mest tenkelige plass: mellom tamponger, bind og hårfarge. At jeg ikke tenkte på det. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 19. april 2014 Del Skrevet 19. april 2014 Hvordan får man nye venner ? Jeg går godt overens med arbeidskollegene mine men jeg er strix på å skille jobb og privat. Æsj jeg er inne i en sånn Lei av Livet periode igjen:( Begynn på en eller annen aktivitet som involverer folk. Politisk, kor, svømming..øh...spill et spill som krever du møter folk? Yoga? Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 19. april 2014 Del Skrevet 19. april 2014 Jeg tror ikke jeg har sett Lars. Bundy: du har rett. Jeg trenger venner som løfter meg nå. Om ikke er jeg like langt som med de jeg har:/ Ja, jeg skremmer folk vekk med ærligheten min. 'Scuze me for being honest! Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 19. april 2014 Del Skrevet 19. april 2014 Woawoawoa hold your horses! Du vet vel at jeg basically ER bonde Smurf?! Æ føle mæ ikkje i slækt me måsanj, æ føle mæ i slækt me kuanj! Sorry, frøken. Det visste jeg ikke. Og siden jeg er oppvokst blant bønder, fiskere og en og annen lege, står jeg fortsatt på mitt. Når vi først er i gang, kan jeg også si at jeg ikke liker hester, så om du er en hestejente så vil det kanskje ikke fungere. :o Men for å ta noe mer positivt tror jeg at jeg har laget min beste saus hittil. Så god at da jeg hadde spist opp biffen og poteten var jeg fristet til å sette et sugerør ned i sausenebbet og bare la det stå til. Hadde jeg ikke vært stappet OG hatt sjokolademoussé i kjøleskapet, hadde jeg kanskje gjort det også. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 19. april 2014 Del Skrevet 19. april 2014 Jeg tror ikke jeg har sett Lars. Bundy: du har rett. Jeg trenger venner som løfter meg nå. Om ikke er jeg like langt som med de jeg har:/ Hvordan får man nye venner ? Jeg går godt overens med arbeidskollegene mine men jeg er strix på å skille jobb og privat. Æsj jeg er inne i en sånn Lei av Livet periode igjen:( Hvorfor det? En av mine beste venninner er en kollega. Fint å ha noen som forstår hvordan man har det på jobb også Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 19. april 2014 Del Skrevet 19. april 2014 Woawoawoa hold your horses! Du vet vel at jeg basically ER bonde Smurf?! Æ føle mæ ikkje i slækt me måsanj, æ føle mæ i slækt me kuanj! Sorry, frøken. Det visste jeg ikke. Og siden jeg er oppvokst blant bønder, fiskere og en og annen lege, står jeg fortsatt på mitt. Når vi først er i gang, kan jeg også si at jeg ikke liker hester, så om du er en hestejente så vil det kanskje ikke fungere. :o For noe tøv. Jeg har gått i samme klasse som deg under oppveksten og vi møtte på ingen ''bønder'' før ungdomskolen. Og ingen av de var fra Orkanger city. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 19. april 2014 Del Skrevet 19. april 2014 Forresten, påskeegg. De skal ikke åpnes før i morgen, vel? Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 19. april 2014 Del Skrevet 19. april 2014 Jeg har kjørt påskeegg i dag. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 19. april 2014 Del Skrevet 19. april 2014 Woawoawoa hold your horses! Du vet vel at jeg basically ER bonde Smurf?! Æ føle mæ ikkje i slækt me måsanj, æ føle mæ i slækt me kuanj! Sorry, frøken. Det visste jeg ikke. Og siden jeg er oppvokst blant bønder, fiskere og en og annen lege, står jeg fortsatt på mitt. Når vi først er i gang, kan jeg også si at jeg ikke liker hester, så om du er en hestejente så vil det kanskje ikke fungere. :o For noe tøv. Jeg har gått i samme klasse som deg under oppveksten og vi møtte på ingen ''bønder'' før ungdomskolen. Og ingen av de var fra Orkanger city. Jeg mener at så lenge du er født og oppvokst i Orkdal, uavhengig om du bor på Nerøra, oppi bakkan eller på andre siden av elva / Chicagobrua, så er du bonde. I tillegg må du ikke glemme at jeg har slekt som er bønder som jeg møtte lenge før jeg møtte deg. Og at jeg gikk med en del bønder i barnehagen. Jeg har kjørt påskeegg i dag. Ja, det er det jeg ser på Facebook og Snap også, men i min familie har vi alltid åpnet det første påskedag, og jeg lurer på om det er "feil" eller ei. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 19. april 2014 Del Skrevet 19. april 2014 Bra du har skapt din egen lille verden da, brumlebass. ^ ^(Øysan og roan er heller ikke orkanger.) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg