Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Nostalgikere hele gjengen her ser jeg. Forsåvidt greit det. Kan jo begynne å mimre ilbake til geniale sill fra Nintendo 64, og enda bedre SNES-spill. :D

Gjett hva jeg har liggende ladd på rommet mitt?

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
lightgun1.jpg

;---{D

Me too, brukte dem til et spill som heter duck hunter els. Meninga er og skyte flyvende ender værtfall

Lenke til kommentar
Sier bare Zelda: Ocarina (?) of time jeg, det beste spillet til N64. :love:

Eller full tittel:

The Legend of Zelda: Ocarina of Time. Beste spillet til Nintendo 64 sier nå jeg. Med Mario 64 på en god andreplass selvsagt. Z:OOT må være det beste eventyrspillet jeg noensinne har spillt. Fantastisk historie, fantastisk leveldesign, utrolig engasjerende gameplay for ikke å snakke om utrolig sondtrack. Alt er bare perfekt med det spillet.

Lenke til kommentar
Gjett hva jeg har liggende ladd på rommet mitt?

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
lightgun1.jpg

;---{D

Du vet jeg må drepe deg for den, sant?

Eh... som sagt. Den ligger ladd på rommet mitt. Du kan prøve deg.

Me too, brukte dem til et spill som heter duck hunter els. Meninga er og skyte flyvende ender værtfall

Jeg har det. Og det er konge! Wii go home.

Lenke til kommentar

Jeg var der på mandagen jeg også Pac-man. Men jeg rakk ikke den første bussen (fordi ingen fortalte om det). Så jeg og et par andre måtte vente leeenge før en ny buss kom.

Syns infoen var grei jeg.

Endret av KittyCat
Lenke til kommentar

Hm.

Jeg er usikker på om jeg skal føle meg ung eller unerdete. o_O

Jeg aner ikke hva dere snakker om. Eller jo. Jeg husker sjokoladen med gullpapiret, og den gode kjeften. o_O

Jeg tror jeg føler meg ung og unerdete. ^^

Lenke til kommentar
Jeg prøvde den photoshop konkurransen mot noen kamerater, og jagu vant jeg :D.

Ellers så kikka jeg på NITH, Forsvaret og NTNU. Du a?

Oj, den konkisen så jeg ikke. Hva fikk du i premie?

Så på NTNU jeg også, for hvis jeg skal studere i Norge havner jeg vel der eller i Bergen. Men så veldig mye på utenlandsstudier, og fikk bl.annet øynene opp for Canada ^^

Men hva gjorde ROK der? Et par kegiser som sto på utstilling, ingen som kom bort til dem engang. hah!

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...