Snorre Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Hvor, hvor, hvor? De har dem på den lokale Meny-butikken (Sletten Senter) her i Bergen. Vet ikke om de har dem på andre Mny-butikker. Men ser ikke bort ifra det. Lenke til kommentar
Atald Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 (endret) Litt langt å dra til Mosjøen for å kjøpe den. Jeg jobber tilfeldigvis på Meny, og har ikke sett dem hos oss. Endret 9. januar 2008 av Atald Lenke til kommentar
x871kx6167ss7 Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 I noen butikker, mener da de er ganske vanlige. Til og med her på Andøya har de det tror jeg. :S Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Gjett hva jeg har liggende ladd på rommet mitt? Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor ;---{D Du vet jeg må drepe deg for den, sant? Lenke til kommentar
Kenny™ Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Sier bare Zelda: Ocarina (?) of time jeg, det beste spillet til N64. Lenke til kommentar
Laserbeam Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Noen som var på den Utdannings messa i Oslo idag? Lenke til kommentar
Fluffypuff Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Nostalgikere hele gjengen her ser jeg. Forsåvidt greit det. Kan jo begynne å mimre ilbake til geniale sill fra Nintendo 64, og enda bedre SNES-spill. Gjett hva jeg har liggende ladd på rommet mitt? Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor ;---{D Me too, brukte dem til et spill som heter duck hunter els. Meninga er og skyte flyvende ender værtfall Lenke til kommentar
Aces Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Noen som var på den Utdannings messa i Oslo idag? Me! me! Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Kjøpt de bamseflaskene både på Meny på Orkanger og Ultra i Trondhjem. Blødningen ser ut til å ha stoppa, men tør ikke sette meg i frykt for at det starter å blø igjen Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Noen som var på den Utdannings messa i Oslo idag? Ikke i dag, men var der ja. Ultra må ha den. Ultra har jo nesten alt! Det inkluderer dinosaurkjeks. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Noen som var på den Utdannings messa i Oslo idag? Me! me! Jeg var der på mandagen, drit kjedelig... Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Sier bare Zelda: Ocarina (?) of time jeg, det beste spillet til N64. Eller full tittel: The Legend of Zelda: Ocarina of Time. Beste spillet til Nintendo 64 sier nå jeg. Med Mario 64 på en god andreplass selvsagt. Z:OOT må være det beste eventyrspillet jeg noensinne har spillt. Fantastisk historie, fantastisk leveldesign, utrolig engasjerende gameplay for ikke å snakke om utrolig sondtrack. Alt er bare perfekt med det spillet. Lenke til kommentar
Aces Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Kjøpt de bamseflaskene både på Meny på Orkanger og Ultra i Trondhjem. Blødningen ser ut til å ha stoppa, men tør ikke sette meg i frykt for at det starter å blø igjen Så du står og skriver? Lenke til kommentar
Laserbeam Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Noen som var på den Utdannings messa i Oslo idag? Me! me! Jeg prøvde den photoshop konkurransen mot noen kamerater, og jagu vant jeg . Ellers så kikka jeg på NITH, Forsvaret og NTNU. Du a? Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Gjett hva jeg har liggende ladd på rommet mitt? Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor ;---{D Du vet jeg må drepe deg for den, sant? Eh... som sagt. Den ligger ladd på rommet mitt. Du kan prøve deg. Me too, brukte dem til et spill som heter duck hunter els. Meninga er og skyte flyvende ender værtfall Jeg har det. Og det er konge! Wii go home. Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 (endret) Jeg var der på mandagen jeg også Pac-man. Men jeg rakk ikke den første bussen (fordi ingen fortalte om det). Så jeg og et par andre måtte vente leeenge før en ny buss kom. Syns infoen var grei jeg. Endret 9. januar 2008 av KittyCat Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Det beste navnet på Zelda-spill må være Zelda: A Link to the Past. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Aces, ja. Det er litt merkelig Eller, uvant. Kitty, men Flux-soda / Fluxoda har de ikke lenger Lenke til kommentar
Nie Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Hm. Jeg er usikker på om jeg skal føle meg ung eller unerdete. o_O Jeg aner ikke hva dere snakker om. Eller jo. Jeg husker sjokoladen med gullpapiret, og den gode kjeften. o_O Jeg tror jeg føler meg ung og unerdete. ^^ Lenke til kommentar
Aces Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Jeg prøvde den photoshop konkurransen mot noen kamerater, og jagu vant jeg . Ellers så kikka jeg på NITH, Forsvaret og NTNU. Du a? Oj, den konkisen så jeg ikke. Hva fikk du i premie? Så på NTNU jeg også, for hvis jeg skal studere i Norge havner jeg vel der eller i Bergen. Men så veldig mye på utenlandsstudier, og fikk bl.annet øynene opp for Canada ^^ Men hva gjorde ROK der? Et par kegiser som sto på utstilling, ingen som kom bort til dem engang. hah! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg