Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Lite som er så digg som å drikke i 10 timer i strekk på en tirsdag. :D

 

Våkna til at Danielzu og en annen kompis sto og banka på ruta mi i firetiden i går ettermiddag, ordna meg og dro med dem ned på første og beste butikk, kjøpte øl, dro hjem til kompisen og drakk, kom nettopp hjem. Alltid gøy å se Danielzu blir grust i et eller annet spill også. :D

Lenke til kommentar

Lite som er så digg som å drikke i 10 timer i strekk på en tirsdag. :D

 

Våkna til at Danielzu og en annen kompis sto og banka på ruta mi i firetiden i går ettermiddag, ordna meg og dro med dem ned på første og beste butikk, kjøpte øl, dro hjem til kompisen og drakk, kom nettopp hjem. Alltid gøy å se Danielzu blir grust i et eller annet spill også. :D

hvaslags øl drikker du, smurfern?

Lenke til kommentar

 

Lite som er så digg som å drikke i 10 timer i strekk på en tirsdag. :D

 

Våkna til at Danielzu og en annen kompis sto og banka på ruta mi i firetiden i går ettermiddag, ordna meg og dro med dem ned på første og beste butikk, kjøpte øl, dro hjem til kompisen og drakk, kom nettopp hjem. Alltid gøy å se Danielzu blir grust i et eller annet spill også. :D

hvaslags øl drikker du, smurfern?

 

I går gikk det i Norges nest beste (som er det eneste man får tak i her oppe), nemlig Hansa pilsner, samt en flaske Staropramen utpå natta. Finfine greier.

Lenke til kommentar

 

Det der er meg om noen år<3 sånn vil jeg bli! Nave og leve på mannen min. Eller "Stay at home mom" som mange sier enda ungene er 4-5 år.

Fikser du middag og rydding i tillegg? I så fall har jeg plass i leiligheten min. :tease:

 

Jasså, har du eget soverom for maids ?

Lenke til kommentar

 

 

Det der er meg om noen år<3 sånn vil jeg bli! Nave og leve på mannen min. Eller "Stay at home mom" som mange sier enda ungene er 4-5 år.

Fikser du middag og rydding i tillegg? I så fall har jeg plass i leiligheten min. :tease:
Er da det husmødrene gjør.

 

I så fall kan jeg bli husmor, jeg er flinkere til å lage mat, vaske og rydde i huset enn til å jobbe i avis. :p

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...