dysfunctional Skrevet 29. mars 2008 Del Skrevet 29. mars 2008 Jeg kunne vært i militæret for å underholde desperate menn Wow, da skal jeg inn i militæret, definitivt. =D Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 29. mars 2008 Del Skrevet 29. mars 2008 Wacken? Oh, fy, skulle vært meg. Vil se Children of Bodom live.. Jeg kan ta et bilde for deg. Lenke til kommentar
Enojo Skrevet 29. mars 2008 Del Skrevet 29. mars 2008 Wacken? Oh, fy, skulle vært meg. Vil se Children of Bodom live.. Jeg kan ta et bilde for deg. JA Hadde vært supert! Lenke til kommentar
Nora90 Skrevet 29. mars 2008 Del Skrevet 29. mars 2008 Wow, da skal jeg inn i militæret, definitivt. =D Tar det som et kompliment Lenke til kommentar
aspic Skrevet 29. mars 2008 Del Skrevet 29. mars 2008 "Har du noengang sett en travhest føde?" Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 29. mars 2008 Del Skrevet 29. mars 2008 Bah, jeg er frista til å spise opp all lasagnen i dag, men da har jeg ikke middag i morra eller mandag Lenke til kommentar
Nora90 Skrevet 29. mars 2008 Del Skrevet 29. mars 2008 Unni kaster kuer. Melkesjokolade spillet? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 29. mars 2008 Del Skrevet 29. mars 2008 Jeg hater meg selv til tider. I alle fall når jeg tar meg nær av hva småttiser sier om bildene av meg selv i kjole eller indianerklær fra Peru som jeg har liggende på Nettby. Vanligvis ler jeg av det eller ignorerer det, men jeg avskyr det når jeg klarer å ta meg nær av ting =/ Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 29. mars 2008 Del Skrevet 29. mars 2008 Så gi faen i å legge ut de bildene der, da. Du selv som ber om det..ser ikke videre smart ut selv om det er en in-joke på hw.no-forumet. Lenke til kommentar
dadiadi Skrevet 29. mars 2008 Del Skrevet 29. mars 2008 slo boreham-wood 10-0 på fm : ) Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 29. mars 2008 Del Skrevet 29. mars 2008 Bytex, vel, vanligvis gir jeg faen og ler av det selv, men noen ganger kommer de inn under forsvaret mitt og da går det innpå meg, det verste er ikke de som er åpenbart negative om det, men de som er sarkastiske rundt det. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 29. mars 2008 Del Skrevet 29. mars 2008 Hva annet kan man si enn: "If you’re looking for sympathy … ... you can find it between shit and syphilis in the dictionary " Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 29. mars 2008 Del Skrevet 29. mars 2008 Flaks at jeg ikke leter etter sympati da ... Jeg er bare irritert på meg selv for at jeg tar meg nær av det til tider. Og nå er jeg stressa også. Folk klager på at jeg spiller høy musikk, men jeg har ikke hatt på musikk i hele kveld fordi jeg har raida og hørt på raid leader over teamspeak, men naboene mine har full fest. Og atpåtil må jeg finne ut om jeg skal fortsette å bo her jeg bor neste år, eller finne et billigere og nærmere alternativ et annet sted. Jeg går for sistnevnte, men jeg vet jo ikke om jeg får hybel neste år eller ei. >< Lenke til kommentar
Licht Skrevet 29. mars 2008 Del Skrevet 29. mars 2008 Jeg kunne vært i militæret for å underholde desperate menn Tror ikke det skal så mye til for vanlige, heterofile menn å bli en anelse desperate etter noen måneder i villmarken, med høyrehånden, insekter og tungt regnvær som eneste selskap. Jeg har for øvrig hatt en utmerket dag i dag. 8D Og nå er det nerdtiems - Rambo 4 mens Kane and Lynch lastes ned (Steam er gøy!). Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 29. mars 2008 Del Skrevet 29. mars 2008 Jeg har angstknuter i magen : < Lenke til kommentar
Nora90 Skrevet 29. mars 2008 Del Skrevet 29. mars 2008 Tror ikke det skal så mye til for vanlige, heterofile menn å bli en anelse desperate etter noen måneder i villmarken, med høyrehånden, insekter og tungt regnvær som eneste selskap. Da gjør jeg en viktig jobb Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg