medlem-124997 Skrevet 13. april 2014 Del Skrevet 13. april 2014 Jeg vil ikke på jobb i morgen!! Jeg vil ha påskeferie jeg også!! :'( Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 13. april 2014 Del Skrevet 13. april 2014 Ferie er for de privilegerte Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 13. april 2014 Del Skrevet 13. april 2014 Blir nødt til å gå til anskaffelse av Saint's Row 4 ser jeg nå. Rundet det første spiller for noen år tilbake, og såvidt jeg husker var det ganske fett! Håper flere her begynner å spille DotA 2 etterhvert ass. Trenger noen å spille med. Ja, du må nok det. Det er fette awesome. Føles ganske digg å faktisk få lov til å ta meg ferie. Bare flate ut de neste dagene. Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 13. april 2014 Del Skrevet 13. april 2014 Eneste som er bedre enn ferie er avspass. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 14. april 2014 Del Skrevet 14. april 2014 Tar sin tid å rydde opp i 17 år med feilsortering av musikk altså. Har utsatt å rydde i "Dance"-mappa lenge, men endelig får jeg ting på plass der de hører hjemme. Fant ut at jeg har jævlig mye euro house og en god del italodance blant annet. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 14. april 2014 Del Skrevet 14. april 2014 Eneste som er bedre enn ferie er avspass. Prøv styrte fridager som personalgode. Har fri mandag-onsdag, og får 100% lønn. Mister ikke oppspart ferie heller Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 14. april 2014 Del Skrevet 14. april 2014 Nice, Jonas. Nå er jeg ferdig med å rydde. Tok bare 6 timer, men i det minste kan jeg slette mappene "Club", "Dance" og "Rave" i "EDM"-mappa, nå som alt ligger andre steder etter å ha brukt Google og Discogs for hva de er verdt for å finne ut hvilke sjangre det egentlig er. Lenke til kommentar
Gyr0 Skrevet 14. april 2014 Del Skrevet 14. april 2014 Detta vil bli tidenes lateste dag. Alle er på jobb i servicedesken, men de vi har støtte for har jo alle påskeferie Og jeg er i tillegg floorwalker.Er vel heldig om jeg får ett spørsmål i dag. 1 Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 14. april 2014 Del Skrevet 14. april 2014 Detta vil bli tidenes lateste dag. Alle er på jobb i servicedesken, men de vi har støtte for har jo alle påskeferie Og jeg er i tillegg floorwalker. Er vel heldig om jeg får ett spørsmål i dag. Da kan du bruke tiden din på Dripstat-spillet. Lenke til kommentar
Gyr0 Skrevet 14. april 2014 Del Skrevet 14. april 2014 Detta vil bli tidenes lateste dag. Alle er på jobb i servicedesken, men de vi har støtte for har jo alle påskeferie Og jeg er i tillegg floorwalker. Er vel heldig om jeg får ett spørsmål i dag. Da kan du bruke tiden din på Dripstat-spillet. Ah comeon! Jeg hadde 20kb capacity så får jeg beskjed om at det er noe feil og må refreshe browsern. GG start på nytt Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 14. april 2014 Del Skrevet 14. april 2014 Tida flyr gitt. Sist jeg så på klokka var den tre. Nå er den snart halv ti. Farlig å starte opp Crusader Kings 2. Lenke til kommentar
medlem-124997 Skrevet 14. april 2014 Del Skrevet 14. april 2014 Ååh vi har laga sjokoladekake! Sjef driver å skjærer av kantene slik at kaka blir fin og æ flyg så æn måse å èt avkapp!! Lenke til kommentar
2ore Skrevet 14. april 2014 Del Skrevet 14. april 2014 Brannfakkel: Kake generelt - ikke så godt som alle skal ha det til? Sjokoladekake er selvfølgelig et hederlig unntak hvis gjort riktig! Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 14. april 2014 Del Skrevet 14. april 2014 Brannfakkel: Kake generelt - ikke så godt som alle skal ha det til? Sjokoladekake er selvfølgelig et hederlig unntak hvis gjort riktig! Krydderkake er også fantastiske saker. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 14. april 2014 Del Skrevet 14. april 2014 Krydderkake er alltid fantastisk. Sjokoladekake skal det dessverre ikke mye til å kløne til. Spist for mange tørre versjoner uten noe ekstra. Men kake er generelt godt, om man ser bort fra tørre sjokoladekaker. Ååh vi har laga sjokoladekake! Sjef driver å skjærer av kantene slik at kaka blir fin og æ flyg så æn måse å èt avkapp!! Du kan gjerne ditche Shell-folkene og komme opp hit med litt avkapp om den ikke er for tørr. Jeg kan bytte mot skogsbærkake. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 14. april 2014 Del Skrevet 14. april 2014 Kake er noe av det knalleste som finnes. Bortsett fra sjokoladekake, selvsagt, siden jeg ikke liker sjokolade. Men kake generelt er faen meg noe av det ypperste som finnes. Skal snart kose meg sammen med Sexy Mann29. Game of Thrones, fyrstekake og hailing av ypperste sort. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg