Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Blir nødt til å gå til anskaffelse av Saint's Row 4 ser jeg nå. Rundet det første spiller for noen år tilbake, og såvidt jeg husker var det ganske fett!

Håper flere her begynner å spille DotA 2 etterhvert ass. Trenger noen å spille med.

Ja, du må nok det. Det er fette awesome.

Føles ganske digg å faktisk få lov til å ta meg ferie. Bare flate ut de neste dagene.

Lenke til kommentar

Nice, Jonas. :)

Nå er jeg ferdig med å rydde. Tok bare 6 timer, men i det minste kan jeg slette mappene "Club", "Dance" og "Rave" i "EDM"-mappa, nå som alt ligger andre steder etter å ha brukt Google og Discogs for hva de er verdt for å finne ut hvilke sjangre det egentlig er.

Lenke til kommentar

Detta vil bli tidenes lateste dag. Alle er på jobb i servicedesken, men de vi har støtte for har jo alle påskeferie :p

Og jeg er i tillegg floorwalker.

Er vel heldig om jeg får ett spørsmål i dag.

Da kan du bruke tiden din på Dripstat-spillet.

Ah comeon! Jeg hadde 20kb capacity så får jeg beskjed om at det er noe feil og må refreshe browsern. GG start på nytt

Lenke til kommentar

Krydderkake er alltid fantastisk. Sjokoladekake skal det dessverre ikke mye til å kløne til. Spist for mange tørre versjoner uten noe ekstra.

Men kake er generelt godt, om man ser bort fra tørre sjokoladekaker.

Ååh vi har laga sjokoladekake! Sjef driver å skjærer av kantene slik at kaka blir fin og æ flyg så æn måse å èt avkapp!!

Du kan gjerne ditche Shell-folkene og komme opp hit med litt avkapp om den ikke er for tørr. Jeg kan bytte mot skogsbærkake.

Lenke til kommentar

Kake er noe av det knalleste som finnes. Bortsett fra sjokoladekake, selvsagt, siden jeg ikke liker sjokolade. Men kake generelt er faen meg noe av det ypperste som finnes. Skal snart kose meg sammen med Sexy Mann29. Game of Thrones, fyrstekake og hailing av ypperste sort.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...