Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg er jo alt lovet bort til Bundy for natta. Nå må jeg bare ut i verden å finne stampuben hans..

Ser den. Du får komme nordøstover og feste med meg. ;D

Plutselig er jeg på traktene.

Vel, du må passere her for å komme så langt nord som Bundy bor, så du kan jo bare stoppe innom, jeg sitter her med alkohol og burgere og venter. :)

Lenke til kommentar

Hjemme igjen fra trivelig kveld hos gammel kompis med dame, mor og stefar. Mye skitpreik, oppdaga at mor og stefar også dampet, og det var pils og gamle fyllehistorier. Mindre hyggelig tur på veien hjem, hvor jeg gikk 20 meter foran en gjeng forfylla bygdedyr som ropte nidord etter meg, men det får så være. De forsvant etter hvert og jeg kom meg trygt frem til destinasjonen, bygdas drosjesentral. Dyrt ja, men i det minste slapp jeg unna det verste regnværet, for ikke å snakke om at jeg unngikk å forfryse ørene. Nå skal jeg renskrive påskekrimen jeg dikterte for meg selv for å skremme meg selv og få meg til å gå fortere. Woop.

Lenke til kommentar

Sant, sant. Og siden jeg ikke var spesielt interessert i å ha noe videre kontakt med dem, ignorerte jeg dem, noe som i starten oppildnet dem. Men jeg er vant til det. Har jo vokst opp her og fått slengt nidord etter meg hele livet. Av barn og fulle mennesker skal man høre osv.

 

Jeg kan i det minste slappe av med pilsen min og musikk fra før jeg ble født. Får meg alltid i bedre humør. Og i morgen blir det mer pilsing og skitpreik. :D Skulle egentlig inn til Trondhjem, men de planene ble utsatt først til i morgen og så til tirsdag. I tillegg ble jeg utfordret til å dra på hytta til kompisen min - av mora hans - utfordret til å kjøre flere mil på en 11 år gammel scooter med toppfart på 37 km/t på flatmark. :p

Lenke til kommentar

Uff, I know that feel. Kom deg til tannlegen (om du ikke allerede har det). Utsetter du det blir det verre og verre og du risikerer til slutt å miste tennene dine, sånn som min mor gjorde. Og DET vil du ikke gjennom, tro du meg.

 

God bedring da i hvert fall. :hm:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...