Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vi har fått inn 40 kg smågodt på jobb.

 

Jeg kommer til å spise opp ALT

Flink pike, men pass på at du ikke sprekker, da. Hadde vært kjedelig.

Klokken er ikke tolv engang, og jeg er ferdig med dagens faste oppgaver. Jeg blir tidligere og tidligere ferdig, uansett hvor lenge jeg prøver å utsette ting.

Lenke til kommentar

Hvis det er husky i din er jo den litt kraftigere? Uansett skal han ikke bære noe de første årene. Skal få vokse ferdig først ass.

Jepp, andre sliter som faen å gå med bikkja, da han hører ikke etter på andre enn meg.

Dette er tredje dagen jeg våkner av at jeg gråter! :'(

Prøv kaldsvette, skriking, og gjenopplev øyeblikket konstant hver gang du sover.

 

Og den eneste som kan redde deg ut av marerittet er bikkja som nyper deg i beinet, eller bjeffer.

Lenke til kommentar

Jeg husker de så alt for godt. Helt tilbake til 1989, etter at vi hadde flytta opp til Trøndelag, og jeg hadde et mareritt om at huset skulle bli tatt av et leireskred, forårsaket av en flodbølge (til tross for at vi bor høyt over havet), før de så tok fyr og jeg sprang rundt på kjøkkenet og lette etter tegneserier og kassetter i skatollet for å redde det, og jeg fant ikke foreldrene mine og var sperret inne på kjøkkenet mens flammene slo opp rundt meg. Forferdelige greier, som fortsatt sitter i meg den dag i dag.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...