Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Trening er altså så fantastisk kjedelig. Men det er bank i bordet digg å holde seg i form.

 

Treningsenter gav jeg opp. Drit kjedelig og dritdyrt. Men har fått litt taket på joggingen utendørs. Digg når man merker tydelige forbedringer. Får ikke blodsmak i kjeften lenger når jeg løper opp trappene på jobb.

Begynn med guerilla trening, løp til du ikke orker mer, også¨istedet for å stoppe, eller gå, så jogger du for å slappe av.

 

 

Plutselig legger du ned 20km på en dag ;)

 

Greit nok, du ser ut som en idiot. Men men.

 

Også kan du begynne med oppakning, både jeg og bikkja bruker vannflasker i sekker.

 

Men du må aldri laste 5 kilo på hunden med en gang, må trenes fra 1 kilo f.eks. Også sakte gå oppover.

Endret av Ted Bundy
Lenke til kommentar

Grøss, husker fortsatt min foreløpig siste skitur for... åtte(?) år siden. Det verket i muskler jeg ikke visste fantes. Jeg er fortsatt ikke helt sikker på at de finnes, for jeg har ikke hørt fra dem siden. Tror heller ikke jeg har noen latente skiferdigheter, så jeg drister meg nok ikke ut på tur med det første.

Lenke til kommentar

Grøss, husker fortsatt min foreløpig siste skitur for... åtte(?) år siden. Det verket i muskler jeg ikke visste fantes. Jeg er fortsatt ikke helt sikker på at de finnes, for jeg har ikke hørt fra dem siden. Tror heller ikke jeg har noen latente skiferdigheter, så jeg drister meg nok ikke ut på tur med det første.

Jeg slo til læreren som tvang oss ut på skitur

 

 

/badass4lyfe

Lenke til kommentar

Du kan seriøst pule deg tynn.

Dette er min foreløpige favoritt. Forbrenner sykt mye på en natt hvis man har noen brukbare runder.

 

 

Noen som vet om det er soner på Bluray? Lurer på å bestille ett par bluray filmer fra unite'en

 

De har soner akkurat som DVD'er ja.

 

 

Faen. Jeg som hadde siktet meg inn på Anchorman: The Legend of Ron Burgundy - The Rich Mahogany Edition...

 

Også kan du begynne med oppakning, både jeg og bikkja bruker vannflasker i sekker.

 

Men du må aldri laste 5 kilo på hunden med en gang, må trenes fra 1 kilo f.eks. Også sakte gå oppover.

 

 

Bikkja kommer til sensommeren og det blir en valp så det blir dårlig med oppakning på den på en stund. Collie er vel heller ikke viden kjent som en brukbar kløvhund, men jeg har lekt med tanken på å teste den i det etterhvert. Kult om den bærer vannet sitt selv når vi er på fjelltur feks.

 

(...) Greit nok, du ser ut som en idiot. Men men.

Det gjør jeg hele tida uansett, så akkurat det tenker jeg ikke så mye på.

Endret av medlem-124997
Lenke til kommentar

Tipset ble han sannsynligvis, ja.

Siden han ikke har kommet de andre gangene vi har snakket om ham her inne.

 

Eller, jeg er såpass intelligent at jeg skjønner at det å møte meg er en stor begivenhet, og at du derfor ville skrive om det (mens du sikkert googler diskografien til Jethro Tull for neste utgave av spalten din), ikke sant?

:ph34r:

Lenke til kommentar

 

Eller, jeg er såpass intelligent at jeg skjønner at det å møte meg er en stor begivenhet, og at du derfor ville skrive om det (mens du sikkert googler diskografien til Jethro Tull for neste utgave av spalten din), ikke sant?

:ph34r:

 

 

Trenger da ikke google den. Kan den, har halvparten på CD og vinyl liggende til dels her og til dels i Stavanger. ;)

 

 

Så lenge han ikke skriver et "blogginnlegg" i lokalavisa om meg, kan jeg egentlig leve med det. Gidder ikke bli dyttet inn mellom overskrifter som "Gjerdekrangel" og "Kakebasar i grendahuset".

 

"Øyfolk på Orkanger, sier han jobber i kassa på Bunnpris."

Forsida og dobbeltside på lørdag.

 

e:

 

 

 

"Sjurs treningsblogg". Hadde sikkert vært interessant,.

"Dagens treningsøkt:

Løfte fjernkontrollen: 20 repetisjoner

Flytte tastaturet: 15 repetisjoner

Endre stilling på stolen: 5 repetisjoner"

 

 

Jeg er da ikke i så dårlig form.

 

Hadde nok heller vært:

 

20 min med maks motstand på ergometersykkelen

20 min på elliptikalen

25 situps

20 pushups

1 min bro

*dø sakte og smertefullt, men sikkert på treningsmatta*

 

Var slik da jeg trente på tirsdager i fjor i alle fall.

 

Og så lenge det er varmt nok til å gå i shorts, går jeg jo alltids turer på noen kilometer et par dager i uken.

Ikke mye, men nok til at jeg holder meg i live og oppegående. Og så springer jeg jo mye i trapper i avisa da. Mer før enn nå vel og merke, nå er alle journalistene plassert i én og samme etasje. For ikke å snakke om alle turene bort på Bunnpris. ;)

 

Så lenge jeg slipper å trene på utstilling (les: gå på treningssenter igjen, ett og et halvt år holdt i massevis), har jeg ingenting i mot trening. Og så er det jo digg å være såpass i form at man klarer å fullføre en økt i senga uten å frykte infarkt og det som verre er.

 

Endret av Datasmurf
Lenke til kommentar

 

Du kan seriøst pule deg tynn.

Dette er min foreløpige favoritt. Forbrenner sykt mye på en natt hvis man har noen brukbare runder.

 

 

Noen som vet om det er soner på Bluray? Lurer på å bestille ett par bluray filmer fra unite'en

 

De har soner akkurat som DVD'er ja.

 

 

Faen. Jeg som hadde siktet meg inn på Anchorman: The Legend of Ron Burgundy - The Rich Mahogany Edition...

 

Også kan du begynne med oppakning, både jeg og bikkja bruker vannflasker i sekker.

 

Men du må aldri laste 5 kilo på hunden med en gang, må trenes fra 1 kilo f.eks. Også sakte gå oppover.

 

 

Bikkja kommer til sensommeren og det blir en valp så det blir dårlig med oppakning på den på en stund. Collie er vel heller ikke viden kjent som en brukbar kløvhund, men jeg har lekt med tanken på å teste den i det etterhvert. Kult om den bærer vannet sitt selv når vi er på fjelltur feks.

 

(...) Greit nok, du ser ut som en idiot. Men men.

Det gjør jeg hele tida uansett, så akkurat det tenker jeg ikke så mye på.

 

Nope, collie blandinger kan bære opp til 5 kilo mens du jogger/løper med de.

 

 

har en selv. (blandet med husky, og noe annet som gjør at han er 173 cm høy når han reiser seg)

 

Du kan begynne med å laste opp 0.5 kilo, og ta det sakte.

 

(husk på at du må laste opp likt på hver side)

 

Jeg er opp i 7 kilo, bikkja tar det uten noe stress. Bare på tilbaketuren så drar jeg ut vannskåla og heller noe av vannet oppi.

 

Men det er etter 10 kilometer.

 

Heller like mye ut av en flaske fra hver side, slik at hunden ikke blir skadet.

 

Håer ikke du bor et sted der det er sauer? Da collies er AVLET opp til å gjete, og det sitter som et naturlig instinkt hos dem.

 

De er også avlet opp til å være intelligent, så det er ingen førstegangshund. (Can't stress this enough)

 

 

 

FREDAG!

Endret av Ted Bundy
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...