Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

 

Cognomen bor jo der nå? :p

 

Ang.irriterende Facebook-bilder, lite som slår treningssenter-bilder.

 

"SESÅFLINKJEGERSOMTRENEROMFGKAPOWMUSKLER"

 

Trodde folk trente for SIN del.

True. Jeg jogger/trener så og si daglig. Driter i å skrive om det på face forde.
Nei, du skriver om det her istedenfor. :p

Nix, det gjør jeg heller ikke

Lenke til kommentar

Trening er altså så fantastisk kjedelig. Men det er bank i bordet digg å holde seg i form.

 

Treningsenter gav jeg opp. Drit kjedelig og dritdyrt. Men har fått litt taket på joggingen utendørs. Digg når man merker tydelige forbedringer. Får ikke blodsmak i kjeften lenger når jeg løper opp trappene på jobb.

Endret av medlem-124997
Lenke til kommentar

Absolutt. Sjur går fra å være en creepy stalker til å bli stalket av de få forum-jentene vi har. Det hadde vært kewl.

Sjur blir allerede stalket av forumjentene.

Jeg foretrekker kardio på soverommet.

+1

Trening trenger ikke være kjedelig, blir litt til hva du gjør av det selv. Styrketrening er ihvertfall gøy :)

Du om det. Jeg begynner å gjespe bare jeg tenker på det:)

Lenke til kommentar

Enig med ciklide. Trening er kjedelig, spesielt på senter. De eneste formene for trening jeg virkelig liker er sykling og svømming. Jogging går an det, men ikke uten musikk. Og ikke så veldig lenge om gangen. Skal jeg holde på lenge foretrekker jeg power walking.

Lenke til kommentar

Erru gal. Styrketrening er jo dritgøy. Ble spesielt det etter at jeg begynte med program. Absolutt noe jeg ser fram til hver dag.

 

Jogging derimot - meh. Spesielt når man bor i sentrum der jogging langs Akerselva er den eneste habile løypa i nærhet. Men men. Må i alle fall gjøres minst en gang i uka for å holde formen oppe.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...