Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

 

Tok akkurat sikkert 40 bilder av en som brøt loven, elsker det nye kameraet mitt.

Hva gjorde vedkommende?

 

Kjørte med bagasjeluka åpen, ingenting i, og ingen pose eller noe får og varsle folk.

 

Hva annet skal jeg liksom ta bilder av? :p

 

Er det ulovlig da ? Må vel bare ha posen i hvis det er noe i luka ?

Lenke til kommentar

 

Er det noen podcasteksperter her eller? Jeg er lei av det jeg allerede har og trenger MER! Enten spennende eller morsomme greier.

 

Ting jeg har hørt:

Filip och Fredrik, Welcome to Night Vale, Dan Carlin's Hardcore History, WTF with Marc Maron, Tore og Einars podkast om Norge, Radioresepsjonen, Alex og Fridtjof, Joe Rogan Experience, Smodcast, Misonen.

 

RadCrew? De snakker for det meste om spill.

 

 

Kan seff sjekkes ut! Spiller ikke så mye utover litt Dota 2 og Metal Gear Solid-serien, men kan jo alltids hende det slår an likevel.

Lenke til kommentar

 

Cognomen bor jo der nå? :p

 

Ang.irriterende Facebook-bilder, lite som slår treningssenter-bilder.

 

"SESÅFLINKJEGERSOMTRENEROMFGKAPOWMUSKLER"

 

Trodde folk trente for SIN del.

True. Jeg jogger/trener så og si daglig. Driter i å skrive om det på face forde.

 

Nei, du skriver om det her istedenfor. :p
  • Liker 2
Lenke til kommentar

De gangene jeg faktisk trener, skriver jeg om det et eller annet sted, men det er fordi det er så sjelden at det skjer. Får alltid kommentarer på om hvor vidt jeg er syk eller om jeg har slått hodet. :p

 

For kroppen min sin del burde jeg nok trent oftere, men døgnet har bare så mange timer, og det er mye musikk som skal høres på og spill som skal spilles. For ikke å snakke om så mye sløving så jeg må få gjennomført hver dag.

Lenke til kommentar

De gangene jeg faktisk trener, skriver jeg om det et eller annet sted, men det er fordi det er så sjelden at det skjer. Får alltid kommentarer på om hvor vidt jeg er syk eller om jeg har slått hodet. :p

 

For kroppen min sin del burde jeg nok trent oftere, men døgnet har bare så mange timer, og det er mye musikk som skal høres på og spill som skal spilles. For ikke å snakke om så mye sløving så jeg må få gjennomført hver dag.

 

Syntes du skal starte å trene seriøst. Hadde vært et flott prosjekt å følge med på.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...