Sirslask Skrevet 10. april 2014 Del Skrevet 10. april 2014 Yay, jobbmaskinen min har tatt kvelden. Godt jeg hadde tatt backup av det jeg jobbet på Lenke til kommentar
Lunalotic Skrevet 10. april 2014 Del Skrevet 10. april 2014 Tok akkurat sikkert 40 bilder av en som brøt loven, elsker det nye kameraet mitt.Hva gjorde vedkommende? Kjørte med bagasjeluka åpen, ingenting i, og ingen pose eller noe får og varsle folk. Hva annet skal jeg liksom ta bilder av? Er det ulovlig da ? Må vel bare ha posen i hvis det er noe i luka ? Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 10. april 2014 Del Skrevet 10. april 2014 I dunno, but imma blackmail some bitches. Lenke til kommentar
2ore Skrevet 10. april 2014 Del Skrevet 10. april 2014 Er det noen podcasteksperter her eller? Jeg er lei av det jeg allerede har og trenger MER! Enten spennende eller morsomme greier. Ting jeg har hørt: Filip och Fredrik, Welcome to Night Vale, Dan Carlin's Hardcore History, WTF with Marc Maron, Tore og Einars podkast om Norge, Radioresepsjonen, Alex og Fridtjof, Joe Rogan Experience, Smodcast, Misonen. RadCrew? De snakker for det meste om spill. Kan seff sjekkes ut! Spiller ikke så mye utover litt Dota 2 og Metal Gear Solid-serien, men kan jo alltids hende det slår an likevel. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 10. april 2014 Del Skrevet 10. april 2014 RetroCrew, snakker om spill fra da du var liten til før du ble født. Lenke til kommentar
medlem-124997 Skrevet 10. april 2014 Del Skrevet 10. april 2014 http://mobil.tk.no/bolignytt/artihttp://mobil.tk.no/bolignytt/article7285147..ece Lokalavisa mi har publisert denne banebrytende artikkelen om måsen. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 10. april 2014 Del Skrevet 10. april 2014 Beklager, siden finnes ikke. Men Tidens Krav publiserer mye interessant, de. Akkurat som Driva og vi i ST gjør. Foretrekker Salangens lokalavis vel og merke. Den er stappfull av gull. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 10. april 2014 Del Skrevet 10. april 2014 Når du får opp en feilmelding er det første du bør gjøre å se på addressen og se om du ser noen åpenbare feil, smurf. Fikk raskt nok opp siden selv. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 10. april 2014 Del Skrevet 10. april 2014 Joda, ser jo feilen, det er en "http://" midt inni der, jeg ville bare gjøre frøkena fra Kristiansund oppmerksom på det. For ikke å snakke om 2x "." før ece. Lenke til kommentar
Kea Skrevet 10. april 2014 Del Skrevet 10. april 2014 Cognomen bor jo der nå? Ang.irriterende Facebook-bilder, lite som slår treningssenter-bilder. "SESÅFLINKJEGERSOMTRENEROMFGKAPOWMUSKLER" Trodde folk trente for SIN del. True. Jeg jogger/trener så og si daglig. Driter i å skrive om det på face forde. Nei, du skriver om det her istedenfor. 2 Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 10. april 2014 Del Skrevet 10. april 2014 De gangene jeg faktisk trener, skriver jeg om det et eller annet sted, men det er fordi det er så sjelden at det skjer. Får alltid kommentarer på om hvor vidt jeg er syk eller om jeg har slått hodet. For kroppen min sin del burde jeg nok trent oftere, men døgnet har bare så mange timer, og det er mye musikk som skal høres på og spill som skal spilles. For ikke å snakke om så mye sløving så jeg må få gjennomført hver dag. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 10. april 2014 Del Skrevet 10. april 2014 Hvis du bare hadde sovet 10 timer i stedet for 12 hadde du hatt to timer til trening. 1 Lenke til kommentar
Mr. Hermonella Skrevet 10. april 2014 Del Skrevet 10. april 2014 Eller 2 timer til og finne på andre ting en trening. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 10. april 2014 Del Skrevet 10. april 2014 Men Datasmurf trenger sårt aktivisering av kroppen :] Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 10. april 2014 Del Skrevet 10. april 2014 Jeg liker å skryte av at jeg trener, fordi jeg er så jævlig stolt av meg selv Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 10. april 2014 Del Skrevet 10. april 2014 Vel, jeg står opp klokken 6, slik jeg kan være på jobbens treningsrom klokken 7. Pumpe litt JÆRN slik jeg er klar til jobb klokka 8. SKRYTESKRYTESKRYTE. 1 Lenke til kommentar
Muffinss Skrevet 10. april 2014 Del Skrevet 10. april 2014 De gangene jeg faktisk trener, skriver jeg om det et eller annet sted, men det er fordi det er så sjelden at det skjer. Får alltid kommentarer på om hvor vidt jeg er syk eller om jeg har slått hodet. For kroppen min sin del burde jeg nok trent oftere, men døgnet har bare så mange timer, og det er mye musikk som skal høres på og spill som skal spilles. For ikke å snakke om så mye sløving så jeg må få gjennomført hver dag. Syntes du skal starte å trene seriøst. Hadde vært et flott prosjekt å følge med på. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 10. april 2014 Del Skrevet 10. april 2014 "Sjurs treningsblogg". Hadde sikkert vært interessant,. Lenke til kommentar
Muffinss Skrevet 10. april 2014 Del Skrevet 10. april 2014 Absolutt. Sjur går fra å være en creepy stalker til å bli stalket av de få forum-jentene vi har. Det hadde vært kewl. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 10. april 2014 Del Skrevet 10. april 2014 "Sjurs treningsblogg". Hadde sikkert vært interessant,."Dagens treningsøkt: Løfte fjernkontrollen: 20 repetisjoner Flytte tastaturet: 15 repetisjoner Endre stilling på stolen: 5 repetisjoner" 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg