""" Skrevet 10. april 2014 Del Skrevet 10. april 2014 Hele slekten vår er parkerigsvakter. 1 Lenke til kommentar
Gyr0 Skrevet 10. april 2014 Del Skrevet 10. april 2014 Krim. Fantasy (ikke vampyr piss) og spenning https://www.goodreads.com/book/show/1279686.Genghis?ac=1 Boka heter egentlig "Wolf of the plains" Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 10. april 2014 Del Skrevet 10. april 2014 Jeg er ferdig for dagen, men jeg går å diller rundt på jobb og snakker med folk enda fordi jeg har absolutt INGENTING å ta meg til hjemme. Er dette trist? les en bokForslag til titler? Mein Kampf. Det er ikke en spøk engang. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 10. april 2014 Del Skrevet 10. april 2014 Mein Kampf. Det er ikke en spøk engang. Hadde sikkert vært kjekt å egentlig ha lest den og vite hva faen forfatteren egentlig mente Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 10. april 2014 Del Skrevet 10. april 2014 Da kan hun heller lese Maos lille røde. For en lang fantasy"bok" bestående av flere bøker; Det gamle testamentet. Til religiøst å være, er det ganske svakt (men ikke så svakt som Det nye testamentet), men sett det i en fantasy-setting og vips voila, helt okay fantasy. Lest verre, for å si det slik (*kremt*Wheel of Time*hark*). Lenke til kommentar
medlem-124997 Skrevet 10. april 2014 Del Skrevet 10. april 2014 Skulle gjerne holdt dere med selskap, men parkeringsvaktbusinessen er virkelig ikke mitt kompetansefelt. Jeg har ca 20 parkeringsbøter fra de siste 5 årene til å bekrefte dette. Jeg sliter litt med å bedømme de 5 metrene til krysset. DET pluss at jeg ofte gir faen og gambler på at Kristiansund Parkering ikke kjører forbi. Mein Kampf har jeg vurdert å lese før. Er den bra? Lenke til kommentar
medlem-124997 Skrevet 10. april 2014 Del Skrevet 10. april 2014 Jeg leser for øyeblikket World War Z og Colin Dann's Flukten Fra Dyreskogen (tvserien var favoritten på barnetv på begynnelsen av 90tallet) Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 10. april 2014 Del Skrevet 10. april 2014 Mein Kampf. Det er ikke en spøk engang. Hadde sikkert vært kjekt å egentlig ha lest den og vite hva faen forfatteren egentlig mente Skulle gjerne holdt dere med selskap, men parkeringsvaktbusinessen er virkelig ikke mitt kompetansefelt. Jeg har ca 20 parkeringsbøter fra de siste 5 årene til å bekrefte dette. Jeg sliter litt med å bedømme de 5 metrene til krysset. DET pluss at jeg ofte gir faen og gambler på at Kristiansund Parkering ikke kjører forbi. Mein Kampf har jeg vurdert å lese før. Er den bra? ja, den er bra. MEN DU MÅ LEGGE BORT ALLE PREDISPONERTE TANKEGANGER. Du må ha et åpent sinn. Du kan ikke lese og tenke "faens nazi". Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 10. april 2014 Del Skrevet 10. april 2014 Så bra var den da ikke. Samme kan sies om Maos lille røde og Koranen. Føler nesten at bøkene er skrevet for hjernedøde sauer. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 10. april 2014 Del Skrevet 10. april 2014 Så bra var den da ikke. Samme kan sies om Maos lille røde og Koranen. Føler nesten at bøkene er skrevet for hjernedøde sauer. Du må lese mellom linjene mann. Lenke til kommentar
2ore Skrevet 10. april 2014 Del Skrevet 10. april 2014 Er det noen podcasteksperter her eller? Jeg er lei av det jeg allerede har og trenger MER! Enten spennende eller morsomme greier. Ting jeg har hørt: Filip och Fredrik, Welcome to Night Vale, Dan Carlin's Hardcore History, WTF with Marc Maron, Tore og Einars podkast om Norge, Radioresepsjonen, Alex og Fridtjof, Joe Rogan Experience, Smodcast, Misonen. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 10. april 2014 Del Skrevet 10. april 2014 Jeg er min værste fiende, men i dag er vi venner. Party, gutta! *sjenker dunken med 94% rundt* Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 10. april 2014 Del Skrevet 10. april 2014 Hjelper ikke, mann. For fantasy: Salvatores "Forgotten Realms"-bøker om og med Drizzt Do'urden (selv om han egentlig ikke er en SÅ interessant karakter, så omgir han seg med interessante karakterer), Pratchetts "Discworld", Brooks' "Shannara", Bishops "Black Jewels", DragonLance-bøkene, Eddings' "The Elenium" og "The Tamuli", Farlands "The Runelords", Grays "The Guardian Cycle", Fureys "The Shadowleague" … Jeg kan sikkert fortsette i en halv evighet med å anbefale fantasy-bokserier. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 10. april 2014 Del Skrevet 10. april 2014 Tore, "A Prairie Home Companion - News from Lake Wobegon" er ganske morsomt og interessant, i alle fall i min bok. Om jeg skal høre podcasts, går jeg nesten utelukkende til den. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 10. april 2014 Del Skrevet 10. april 2014 (endret) Tok akkurat sikkert 40 bilder av en som brøt loven, elsker det nye kameraet mitt. Endret 10. april 2014 av Ted Bundy Lenke til kommentar
Mr. Hermonella Skrevet 10. april 2014 Del Skrevet 10. april 2014 Er det noen podcasteksperter her eller? Jeg er lei av det jeg allerede har og trenger MER! Enten spennende eller morsomme greier. Ting jeg har hørt: Filip och Fredrik, Welcome to Night Vale, Dan Carlin's Hardcore History, WTF with Marc Maron, Tore og Einars podkast om Norge, Radioresepsjonen, Alex og Fridtjof, Joe Rogan Experience, Smodcast, Misonen. RadCrew? De snakker for det meste om spill. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 10. april 2014 Del Skrevet 10. april 2014 Tok akkurat sikkert 40 bilder av en som brøt loven, elsker det nye kameraet mitt.Hva gjorde vedkommende? Lenke til kommentar
medlem-124997 Skrevet 10. april 2014 Del Skrevet 10. april 2014 Misjonen. Det er gøye podcaster. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 10. april 2014 Del Skrevet 10. april 2014 (endret) Tok akkurat sikkert 40 bilder av en som brøt loven, elsker det nye kameraet mitt.Hva gjorde vedkommende? Kjørte med bagasjeluka åpen, ingenting i, og ingen pose eller noe får og varsle folk. Hva annet skal jeg liksom ta bilder av? Endret 10. april 2014 av Ted Bundy Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 10. april 2014 Del Skrevet 10. april 2014 Og filmpolitietDLC Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg