Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Da kan hun heller lese Maos lille røde.

 

For en lang fantasy"bok" bestående av flere bøker; Det gamle testamentet. Til religiøst å være, er det ganske svakt (men ikke så svakt som Det nye testamentet), men sett det i en fantasy-setting og vips voila, helt okay fantasy. Lest verre, for å si det slik (*kremt*Wheel of Time*hark*).

Lenke til kommentar

Skulle gjerne holdt dere med selskap, men parkeringsvaktbusinessen er virkelig ikke mitt kompetansefelt. Jeg har ca 20 parkeringsbøter fra de siste 5 årene til å bekrefte dette.

 

Jeg sliter litt med å bedømme de 5 metrene til krysset. DET pluss at jeg ofte gir faen og gambler på at Kristiansund Parkering ikke kjører forbi.

 

Mein Kampf har jeg vurdert å lese før. Er den bra?

Lenke til kommentar

 

Mein Kampf.

 

Det er ikke en spøk engang.

Hadde sikkert vært kjekt å egentlig ha lest den og vite hva faen forfatteren egentlig mente :shrug:

 

 

 

Skulle gjerne holdt dere med selskap, men parkeringsvaktbusinessen er virkelig ikke mitt kompetansefelt. Jeg har ca 20 parkeringsbøter fra de siste 5 årene til å bekrefte dette.

 

Jeg sliter litt med å bedømme de 5 metrene til krysset. DET pluss at jeg ofte gir faen og gambler på at Kristiansund Parkering ikke kjører forbi.

 

Mein Kampf har jeg vurdert å lese før. Er den bra?

ja, den er bra.

 

 

MEN DU MÅ LEGGE BORT ALLE PREDISPONERTE TANKEGANGER.

 

Du må ha et åpent sinn. Du kan ikke lese og tenke "faens nazi".

Lenke til kommentar

Er det noen podcasteksperter her eller? Jeg er lei av det jeg allerede har og trenger MER! Enten spennende eller morsomme greier.

 

Ting jeg har hørt:

Filip och Fredrik, Welcome to Night Vale, Dan Carlin's Hardcore History, WTF with Marc Maron, Tore og Einars podkast om Norge, Radioresepsjonen, Alex og Fridtjof, Joe Rogan Experience, Smodcast, Misonen.

Lenke til kommentar

Hjelper ikke, mann.

 

For fantasy: Salvatores "Forgotten Realms"-bøker om og med Drizzt Do'urden (selv om han egentlig ikke er en SÅ interessant karakter, så omgir han seg med interessante karakterer), Pratchetts "Discworld", Brooks' "Shannara", Bishops "Black Jewels", DragonLance-bøkene, Eddings' "The Elenium" og "The Tamuli", Farlands "The Runelords", Grays "The Guardian Cycle", Fureys "The Shadowleague" …

 

Jeg kan sikkert fortsette i en halv evighet med å anbefale fantasy-bokserier. :D

Lenke til kommentar

Er det noen podcasteksperter her eller? Jeg er lei av det jeg allerede har og trenger MER! Enten spennende eller morsomme greier.

 

Ting jeg har hørt:

Filip och Fredrik, Welcome to Night Vale, Dan Carlin's Hardcore History, WTF with Marc Maron, Tore og Einars podkast om Norge, Radioresepsjonen, Alex og Fridtjof, Joe Rogan Experience, Smodcast, Misonen.

 

RadCrew? De snakker for det meste om spill.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...